arnhem meet in Liwwaddenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
We kunnen ook ergens anders picknicken natuurlijkEr zijn meer parken in NL
lol.. jij reist ook dagelijks tussen Heemskerk en Arnhem?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heemskerk - arnhem, das mijn route
Zaterdag kan ik niet, zoals altijd tijdens een Arnhem meetquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
Ok:
FOK!ernemmeet Zaterdag 19 maart om 21(?) uur in Mick O'Connells.
Komers:
Alexxxxx (of Dangel)
DevilsWhore
donroyco
Garisson72
picodealion
Quickie_Brat
remlof
the_witch
Misschien:
gewoonfaye
Michhas
tliciouz
O'Connells is de onierse pub die links zit in het straatje als je vanaf Luxor naar de Korenmarkt loopt.
Ach man, ik ging al naar ONZ meets toen ik 16 was. Vond niemand een probleem.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:01 schreef _Loki het volgende:
Pagina 11 alweer? Mijn god.
Ik wil ook wel komen want ik ben echt benieuwd naar jullie maar ik kan dit weekend niieet
En, ik ben heul jong dus ik val er een beetje buiten.
ik was ook in de pub vanavondquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:35 schreef Vork het volgende:
Ik ga vanavond ook maar eens de pub van binnen bekijken.
Pagina 6.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:01 schreef _Loki het volgende:
Pagina 11 alweer? Mijn god.
Ik wil ook wel komen want ik ben echt benieuwd naar jullie maar ik kan dit weekend niieet
En, ik ben heul jong dus ik val er een beetje buiten.
ik ben 19.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef picodealion het volgende:
Oh zaterdag bleek ik al een andere afspraak te hebben, ik kom denk ik rond een uurtje of 11 nog wel even,.
[..]
Ach man, ik ging al naar ONZ meets toen ik 16 was. Vond niemand een probleem.
Liwwadden sud weest wel!quote:
That's the spirit. Is het gelukt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:44 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, hangt ook van de rest af. We hebben niet zo heel erg veel keus, dus als de ene niet leuk is, dan maar naar de ander en als dat niet bevalt dan moet het drinktempo worden verhoogd.
Dat was vroeger "De Maan".quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef picodealion het volgende:
Die Pegasus, zat daar niet eerst de Barok?
Toen we wat mensen zagen lopen die het nodig vonden om in een soort van groen gekleurde nasleep van een carnavalsuitdossing te verschijnen, zijn we geen enkele pub binnengegaan. Uiteindelijk hebben we oniers bier gedronken in Moortgatquote:
Lofje niet in de pub?quote:
In groningne zijn ook pubsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zat in Grunn hè
Nu weer onderweg naar Ernem.
Daar heb ik gister Guinness gedronkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad, op het Gedempte Kattendiep zit wel een leuke pub.
Guinnes.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb ik gister Guinness gedronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |