De eerste gok had ik niet goed gerekend, maar dit dekt de lading voldoende. Ben blijkbaar in een goede bui.quote:
Gillingham +1quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:53 schreef Gillingham het volgende:
My Blueberry Nights
Rachel Weisz
Natalie Portman
Norah Jones
Wong Kar Wai
Enig idee hoeveel Zhangs er zijn in China en omstreken?quote:
Als ik wist dat jij langs zou komen had ik wel moeilijkere plaatjes gepakt.quote:
En als ik dan geen zin had om te antwoorden, dan had je een probleem gehadquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Als ik wist dat jij langs zou komen had ik wel moeilijkere plaatjes gepakt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En als ik dan geen zin had om te antwoorden, dan had je een probleem gehad.
Volgens mij stond eens een interview in de Filmkrant met de bewuste man en mocht de interviewer hem aanspreken met Jim.quote:
Misschien in zijn adres, maar toch niet in z'n achternaamquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:24 schreef Gillingham het volgende:
Die 'ch' moet toch ergens terugkomen.
Haha, daarom dacht ik dan dan waarschijnlijk. Ik geloof dat de regisseur ook een tijd in de VS/Canada heeft gewoond (of nog steeds woont).quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Volgens mij stond eens een interview in de Filmkrant met de bewuste man en mocht de interviewer hem aanspreken met Jim.
In het Vlaamse transliteratie systeem misschien niet, in het Nederlandse wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien in zijn adres, maar toch niet in z'n achternaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |