Die bestaat nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:45 schreef trolololo het volgende:
Weet iemand waar je die tietenparade kan downloaden?
Nergens want hij heet de parade met tietenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:45 schreef trolololo het volgende:
Weet iemand waar je die tietenparade kan downloaden?
I knowquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jedi Mind Trick, DAC, Woodstick, Army of the Pharao's, Engel en Daniel etc
Ooh en mijn mic werkt thnx to SNuf en Koelkast
Ja toch wel/quote:
"Mijn vriendin" een optie?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee maar ik zeg nooit mijn wijf, maar vind ' mijn schatje' te zoetsappig...
Maar Huppel, ik had zo'n gruwelijke goal heh, aanname op mijn borst vanaf de rand van de 16 meter.
Toen een poeier die zo de kruising in draaide, ik stond alleen een meter buitenspeldus werd afgekeurd
!
En plan C is?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als mensen die hiphop kut vinden stap ik wel over op hardstyle
zodat je degenen die er nog zitten wegjaagt? Goed ideequote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als mensen die hiphop kut vinden stap ik wel over op hardstyle
Dat is wel vet jammer jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee maar ik zeg nooit mijn wijf, maar vind ' mijn schatje' te zoetsappig...
Maar Huppel, ik had zo'n gruwelijke goal heh, aanname op mijn borst vanaf de rand van de 16 meter.
Toen een poeier die zo de kruising in draaide, ik stond alleen een meter buitenspeldus werd afgekeurd
!
Jij gaat al je collega's ziek maken?quote:
Ik doe dat al weken niet meer hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet je wat ik mis. Koelkast zn shows inclusief skypen enz met alle FOK!kers![]()
DAAROM is het zo rustig de afgelopen week
Was wel heel gezellig altijdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe dat al weken niet meer hoor
Zie jij hebt ze weggejaagdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe dat al weken niet meer hoor
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:55 schreef Neroje het volgende:
Moet ik een half uurtje doorgaan wellicht?
Rooster lijkt nogal leeg na mij...
Jij moet gewoon GEEN muziek draaien maar een goed boek gaan voorlezen. Of de playboyverhalen/interviews (ja die staan er ook in !!)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Was wel heel gezellig altijd![]()
Ik zeg snel weer doen
Wie zwijgt stemt toequote:
Zal wel meevallenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Jij gaat al je collega's ziek maken?
Gaat niet lukken met eten en opruimen en douchen enzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
kan SSB anders van 18.30-19.30? Dan sluit het mooier aan, ik vul het overgebleven gat wel op.
Ik heb een vriendin, en voor zover ik weet heb ik geen ruzie hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Neroje.
Ruzie met je vriendin? Of juist sad dat je geen vriendin hebt ofzo?
Wat een zoetsappige meuk komt er voorbij zeg
Graag dit is toch te depri voor de zaterdagavondquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:03 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, en voor zover ik weet heb ik geen ruzie hoor
Moet het minder zoetsappig?
Wait for it...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag dit is toch te depri voor de zaterdagavond
CRASHTquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
OH NOES MIJN WHATSAPP CRASHED GEWOON!!
KAN JE NAGAAN HOE ERG IK IN PANIEK BEN!!quote:
De radio staat hier op de achtergrond aan en ik moest even namens iedereen zeggen dat je goed draaitquote:
En meer vrolijkheid!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag dit is toch te depri voor de zaterdagavond
Jeujquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De radio staat hier op de achtergrond aan en ik moest even namens iedereen zeggen dat je goed draait
ik zal het volgende nummer even checken hoe laat we gaan eten...quote:
huppels whatsapp is gecrashtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:11 schreef Monopoly het volgende:
Hallon. Zwaar bier weekend hier. Vandaar dat ik weinig reageer. Korte update van het radio weekend tot nu toe?
Nog sappige dingen gebeurd?
Waarom reageer jij niet op een bier en tieten whatsappquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:11 schreef Monopoly het volgende:
Hallon. Zwaar bier weekend hier. Vandaar dat ik weinig reageer. Korte update van het radio weekend tot nu toe?
Nog sappige dingen gebeurd?
Doet het alweerquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:15 schreef Neroje het volgende:
Music's got me feeling so free, we're gonna celebrate!
Omdat voetbal, bier en Oostenrijkse vrouwen in de kroegquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom reageer jij niet op een bier en tieten whatsapp
Hoe is het met die kerncentrale?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:17 schreef mash_ het volgende:
http://www.boston.com/big(...)uake_hits_japan.html
Ik pis op je "niet mijn macbook, vriend"quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:22 schreef djkoelkast het volgende:
Ok ik heb wat opvulling, als het lukt.
Vanaf mijn nieuwe "niet mijn macbook vriend"
Het zal nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pis op je "niet mijn macbook, vriend"
Ok dan nietquote:
Golder shower van monoquote:
Krijgen we weer van dit soort praat in het topicquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Golder shower van mono![]()
Toch wel na het kaaskransjeknabbelen he?
Precies, en ik wil je blue waffle likkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Golder shower van mono![]()
Toch wel na het kaaskransjeknabbelen he?
Ik word al nat als ik aan die spaanse kraag van je denkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies, en ik wil je blue waffle likken
Geil tochquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:25 schreef Neroje het volgende:
[..]
Krijgen we weer van dit soort praat in het topic
Er was een explosie geweest en de kerncentrale zelf is ingestort, maar volgens de Japanners is de reactor nog intact.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het met die kerncentrale?
Heftig welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er was een explosie geweest en de kerncentrale zelf is ingestort, maar volgens de Japanners is de reactor nog intact.
Boten Annaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heftig wel![]()
Hoe heet die NL versie van dit nummer ook alweer?
Ik vind hem leukquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:28 schreef Neroje het volgende:
[..]
Best een aardige keuze voor m'n laatste nummer lijkt het...
Nee. Dat is deze versiequote:
Ik heb een boot, ofzoietsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heftig wel![]()
Hoe heet die NL versie van dit nummer ook alweer?
Volgens mij ook:quote:
Nee hoorquote:
Dat is de tekst, het is Boten Anna van de Gebroeders Koquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:30 schreef Neroje het volgende:
[..]
Volgens mij ook:
"Haar naam is Anna en ze ligt hier in de sloot"
Ja klopt, ik moest het even googlenquote:
Youtube heeft dan ook altijd gelijkquote:
Vervelend ja...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Youtube heeft dan ook altijd gelijk
Oh, toch goedquote:
Hij heet wel boten annaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is de tekst, het is Boten Anna van de Gebroeders Ko
quote:Boten Anna is de zomerknaller van Gebroeders Ko voor 2006.
(cover van BassHunter ) Een mega vette feest / dance single die de hele dag in je hoofd blijft zitten en die heel Nederland gegarandeerd mee gaat zingen !!! Grootste hit voor Gebroeders Ko tot nu toe. Boten Anna zet Gebroeders Ko definitief op de kaart! Boten Anna Op 9 Binnen Ultra Top 50 België, Nr 3 Mega Top 100, Nr. 6 Top 40
Oh nee dat zeker nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Youtube heeft dan ook altijd gelijk
Pizzaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga eten maken, en hopelijk is de kater dan weg
Ciao
Ik wilde het net zeggenquote:
Doe eens delen met mijquote:
Hou ik je aan!quote:
We zien het wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou ik je aan!
Kans is wel dat die dus gewoon niet doorgaat he![]()
Msnquote:
Tip: Mc Donaldsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mihoen gegeten, waarom verzinnen mijn ouders dat wanneer ik naar een apres ski feest ga ?!
Dat is toch geen fundering voor het bier wat vanavond gestort gaat worden ?!
Juist dan moet je op zn minst good ol fashion hollandse kost.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mihoen gegeten, waarom verzinnen mijn ouders dat wanneer ik naar een apres ski feest ga ?!
Dat is toch geen fundering voor het bier wat vanavond gestort gaat worden ?!
Alsof de mac wel fundering isquote:
Ja dat had ik de eerste avond van de carnaval, de volgende dagen alleen maar broodjes kroket en frikadelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist dan moet je op zn minst good ol fashion hollandse kost.
Boerenkool ofzo. DAT is pas een bodempje
Gewoon naar de frituur inderdaadquote:
Carnaval in Zevenaar. Op maandagochtend om half 9 de kroeg open, 13:00 kroeg dicht en dan ging het HELE dorp boerenkool etenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat had ik de eerste avond van de carnaval, de volgende dagen alleen maar broodjes kroket en frikadel4 dagen lang
Ik heb nu ook een buikje
Ik pis op je nepmacquote:
Ze wil je duidelijk maken dat je zelf maar moet gaan wassenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm mijn ma schiet niet op met wassen heh.
Afgelopen zondag heb ik een broek in de was gedaan, dat is mijn bazenbroek.
Die is nu dus nog steeds niet gewassen heh
Dus ik heb hem er gewoon uitgehaald
Dat soort mensen zijn te erg. Ik heb geen cent te makken en nog zorg ik voor drinken voor mn visitequote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ik heb zo'n maat heh, hij verdient het meest van al mijn vrienden.
Maar hij is altijd te gierig om bier te halen !
Vorige keer kwam ik bij hem thuis, zegt hij: Lars, wil je even bier halen, mijn saldo is niet zo toereikend op het moment
Ik heb wel gehaald omdat ik bier wilde hebben, maar vanavond nodig ik die schrale beer niet meer uit hoor, halfje !
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:52 schreef Neroje het volgende:
Daar ben ik weer...
[ afbeelding ]
Afrader trouwens...
Na de voetbal liep ik langs zijn nieuwe huurhuisje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn te erg. Ik heb geen cent te makken en nog zorg ik voor drinken voor mn visite
Even lezenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, boven jouw post met de vraag wat dat programma is.
Gewoon om 19u stiptquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Even lezen
Wie kan me laten weten wanneer ik mag?
Ik ben heel surrealistischquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb net spaghetti met zalm gegeten
Jij volgt het topic wel lekker he?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie is dit?
Geen DJ naam beschikbaar.
Artiest: Opvulservice
Titel: Ik pis op je ma
Ik heb echt 0,0 concentratie, beetje gezeur hier om me heenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij volgt het topic wel lekker he?
30 sec, dan mag jequote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb echt 0,0 concentratie, beetje gezeur hier om me heen
Het stond al in de titel hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Spannend!!
* Huppelmuts gaat er vast klaar voor zitten!
sopsopsop
Ik zag het. Staat er nog steeds bij mijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het stond al in de titel he
Hierna - SopSop Baby
Ja hij streamt helemaal geen titelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag het. Staat er nog steeds bij mij
Je moet het verhaal er achter kennen denk ikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
ja nee, nu begrijp ik het
rap met inhoud
Echt baggerrap ditquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
ja nee, nu begrijp ik het
rap met inhoud
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:04 schreef Neroje het volgende:
Hiphop met inhoud? Is dat per se depressief?
Volgens mij heb ik niet eens een uur matariaalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Maar je gaat toch geen uur lang nederlandse rap draaien he?
Sorry, ik heb echt een gruwelijke hekel aan nederlandse rapquote:
Ok geen Nederlandse meerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, ik heb echt een gruwelijke hekel aan nederlandse rap![]()
Origineel Amsterdams is eigenlijk het enige nummer dat ik echt kan waarderen
echt welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Er is nog niemand die rap of hiphop draait hier
Eigenlijk heb ik gewoon een gruwelijke hekel aan muziek. Ik vind dat er meer talkshows op de radio moeten komenquote:
STIL NOUHOU!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Er is nog niemand die rap of hiphop draait hier
Gisteren hadden we toch uurtje hip hop met uhm nitrouz of snuf? Wie was het?quote:
Zei ik datquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Kap maar af, het is abortus schat, geen abortie
Jaquote:
Ja je praat heel zacht.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh wat een faalhaas ben ikhaha
Maar het volume is heel zacht dus ?
ja sorry dat mixen gaat nog voor geen een kutquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja je praat heel zacht.
Meesterlijke overgang dit
Dit is een leuk liedje iddquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar dit is geen slechte muziek toch?
Echt he. Sinds je hem hebt heb ik je nog geen positief woord over die mac zien typenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja sorry dat mixen gaat nog voor geen een kutkut mac...
Staan nu constant 6 schermpjes over elkaar open, kan ik echt niet tegen
ja ik ben er ook gewoon echt niet tevreden overquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he. Sinds je hem hebt heb ik je nog geen positief woord over die mac zien typen
En je was zo blij toen je hem had besteldquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja ik ben er ook gewoon echt niet tevreden over
Ik hoop dat mijn enthousiasme nog komtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je was zo blij toen je hem had besteld
Ik geef je zo wel een mixje van gitaren en electronischquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:25 schreef djkoelkast het volgende:
Even een voorstel lieverds, ik wil ieders mening:
Ik ben a.s. woensdag jarig en ik wil voor mijn verjaardag van 00:00 - 23:59 uur graag een gitaarloze dag inlassen. Of eigenlijk een 100% elektronische dag. Gunnen jullie mij dat?
Ik vind het goedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:25 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben a.s. woensdag jarig en ik wil voor mijn verjaardag van 00:00 - 23:59 uur graag een gitaarloze dag inlassen. Of eigenlijk een 100% elektronische dag. Gunnen jullie mij dat?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vette remix van in the end van Linkin Park toch wel?
Ik gun het je. Hoop dat het luktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:25 schreef djkoelkast het volgende:
Alleen als ik langs mag komen voor appeltaart.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:25 schreef djkoelkast het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Alleen als ik langs mag komen voor appeltaart.Ja alles mag gedraaid worden: dj jean, daft punk, smk, lasgo, geef het een naam. Alleen 0,0 gitaarmuziek of popmeuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima. Daft punk, dan draait Dragems ook gewoon,quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja alles mag gedraaid worden: dj jean, daft punk, smk, lasgo, geef het een naam. Alleen 0,0 gitaarmuziek of popmeuk.
ja, dat mag ook en justice ook enzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Prima. Daft punk, dan draait Dragems ook gewoon,
Zeg me aub dat je gisteren jarig was en dat we dus een jaar moeten wachten op een Jason-dagquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:29 schreef sharr het volgende:
Ik wil voor mijn verjaardag 24 uur lang Jason Mars.
Dat zijn jouw overgangen toch altijd?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die overgang was wel pro of wat
24 juli, 24 uur lang Jason Mars en Bruno Mrazquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg me aub dat je gisteren jarig was en dat we dus een jaar moeten wachten op een Jason-dag
Als jij niks zegt valt het zowat niemand op hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die overgang was wel pro of wat
Oke, doe ikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ja, dat mag ook en justice ook enzo![]()
en jij MOET zelfs langs komen, zo niet dan ben ik zwaar teleurgesteld
En als ik wel kom ook?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je niet komt scheur ik je uit elkaar
En als ze wel komt ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je niet komt scheur ik je uit elkaar
Gelukkig is de kans groot dat ik dan lekker op een terras zitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
[..]
24 juli, 24 uur lang Jason Mars en Bruno Mraz
Ja ik was nog Fear FM harder aan het luisterenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zeg ik net tegen sharr dat ik gene hardstyle draai, gaat ze nu pas intunen
Ooh ik dacht dat je juist geen hardstyle wilde.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ik was nog Fear FM harder aan het luisteren
Dat is het enige waar ik écht niets mee heb.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat je juist geen hardstyle wilde.
Nu ben ik van hiphop, naar hardstyle naar drum 'n base gegaan
Dat zeg je inderdaad vaakquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een bazenovergang weer, al zeg ik het zelf
Doe mij denken aan die robot uit Portalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
I want to kill everybody in the world
Dat stemmetje doet me denken aan die stem waarmee koelkast ik spuug in je kut enz zegt
Volgens mij ken ik dat spel niet neequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Doe mij denken aan die robot uit Portal![]()
Of ken je dat spel niet?
Gek ding ben je ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze is ook erg goedal zeg ik het uiteraard weer zelf
Ik ben dus niet amazingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja volgende is voor Goudvis, mocht ze luisteren
Zometeen weer, in mijn nieuwe jinglequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:55 schreef Myraela het volgende:
hihihi, ik zette de radio aan en hoorde mezelf.
Dat is voortaan zoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:55 schreef Myraela het volgende:
hihihi, ik zette de radio aan en hoorde mezelf.
Komt eggs niet zo?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zometeen weer, in mijn nieuwe jingle
Jij mag allesquote:
Vaagquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
wtf hoe klonk dat bij jullie?!
Aan wie heb ik een schurfthekelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja wel tuurlijk wel
Maar zij heeft een schurfthekel aan die flikker
Hier ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:02 schreef Myraela het volgende:
Het geluid valt afentoe weg. Of ligt dat aan mij.
Ja die kan je zo makkelijk laten zien op de radioquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Naaktpics van Myraela deze uitzending toch?
Ja, die laat koelkast op de radio zien.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Naaktpics van Myraela deze uitzending toch?
DAT JA !?!?!?! DE DJ MOET REBOOTEN WHAHAHAHAquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Whaha gaat lekker![]()
Wat nou professioneel_!
Jij boefjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ik maak de radio kapot. Helemaal kapot.
Hemmoëndequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |