Die bestaat nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:45 schreef trolololo het volgende:
Weet iemand waar je die tietenparade kan downloaden?
Nergens want hij heet de parade met tietenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:45 schreef trolololo het volgende:
Weet iemand waar je die tietenparade kan downloaden?
I knowquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jedi Mind Trick, DAC, Woodstick, Army of the Pharao's, Engel en Daniel etc
Ooh en mijn mic werkt thnx to SNuf en Koelkast
Ja toch wel/quote:
"Mijn vriendin" een optie?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee maar ik zeg nooit mijn wijf, maar vind ' mijn schatje' te zoetsappig...
Maar Huppel, ik had zo'n gruwelijke goal heh, aanname op mijn borst vanaf de rand van de 16 meter.
Toen een poeier die zo de kruising in draaide, ik stond alleen een meter buitenspeldus werd afgekeurd
!
En plan C is?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als mensen die hiphop kut vinden stap ik wel over op hardstyle
zodat je degenen die er nog zitten wegjaagt? Goed ideequote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als mensen die hiphop kut vinden stap ik wel over op hardstyle
Dat is wel vet jammer jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee maar ik zeg nooit mijn wijf, maar vind ' mijn schatje' te zoetsappig...
Maar Huppel, ik had zo'n gruwelijke goal heh, aanname op mijn borst vanaf de rand van de 16 meter.
Toen een poeier die zo de kruising in draaide, ik stond alleen een meter buitenspeldus werd afgekeurd
!
Jij gaat al je collega's ziek maken?quote:
Ik doe dat al weken niet meer hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet je wat ik mis. Koelkast zn shows inclusief skypen enz met alle FOK!kers![]()
DAAROM is het zo rustig de afgelopen week
Was wel heel gezellig altijdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe dat al weken niet meer hoor
Zie jij hebt ze weggejaagdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe dat al weken niet meer hoor
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:55 schreef Neroje het volgende:
Moet ik een half uurtje doorgaan wellicht?
Rooster lijkt nogal leeg na mij...
Jij moet gewoon GEEN muziek draaien maar een goed boek gaan voorlezen. Of de playboyverhalen/interviews (ja die staan er ook in !!)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Was wel heel gezellig altijd![]()
Ik zeg snel weer doen
Wie zwijgt stemt toequote:
Zal wel meevallenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Jij gaat al je collega's ziek maken?
Gaat niet lukken met eten en opruimen en douchen enzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
kan SSB anders van 18.30-19.30? Dan sluit het mooier aan, ik vul het overgebleven gat wel op.
Ik heb een vriendin, en voor zover ik weet heb ik geen ruzie hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Neroje.
Ruzie met je vriendin? Of juist sad dat je geen vriendin hebt ofzo?
Wat een zoetsappige meuk komt er voorbij zeg
Graag dit is toch te depri voor de zaterdagavondquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:03 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, en voor zover ik weet heb ik geen ruzie hoor
Moet het minder zoetsappig?
Wait for it...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag dit is toch te depri voor de zaterdagavond
CRASHTquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
OH NOES MIJN WHATSAPP CRASHED GEWOON!!
KAN JE NAGAAN HOE ERG IK IN PANIEK BEN!!quote:
De radio staat hier op de achtergrond aan en ik moest even namens iedereen zeggen dat je goed draaitquote:
En meer vrolijkheid!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag dit is toch te depri voor de zaterdagavond
Jeujquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De radio staat hier op de achtergrond aan en ik moest even namens iedereen zeggen dat je goed draait
ik zal het volgende nummer even checken hoe laat we gaan eten...quote:
huppels whatsapp is gecrashtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:11 schreef Monopoly het volgende:
Hallon. Zwaar bier weekend hier. Vandaar dat ik weinig reageer. Korte update van het radio weekend tot nu toe?
Nog sappige dingen gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |