Ik ken het niet, maar WOOHOOquote:
Ik heb nog een stuk appelkruimel staan voor strakjes..quote:
Lekkerquote:
Jumzquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
LekkerHier worden dalijk cupcakes gemaakt
![]()
Ook lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nog een stuk appelkruimel staan voor strakjes..
Nummer is al uit 1991. Band bestaat niet meer in die bezetting, dacht ik.quote:
Daar ga ik toch eens wat meer van luisterenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nummer is al uit 1991. Band bestaat niet meer in die bezetting, dacht ik.
Album waar dit opstaat zet ik regelmatig op.
Ja broer kwam dus op bezoek, moest dus wel iets van gebak in huis halen hequote:
Okee, In A Darkened Room kan ik je ook wel aanraden..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar ga ik toch eens wat meer van luisteren
Oh daar denkt niet iedereen zo over helaasquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja broer kwam dus op bezoek, moest dus wel iets van gebak in huis halen he
Eerst deze nog een keer luisterenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, In A Darkened Room kan ik je ook wel aanraden..
Als het gaat om verjaardagsbezoek toch wel?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh daar denkt niet iedereen zo over helaas![]()
Ohja, dan wel natuurlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het gaat om verjaardagsbezoek toch wel?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
LekkerHier worden dalijk cupcakes gemaakt
![]()
Normaal ook niet hoor, Ja meestal wat gevulde koeken voor bij de koffie Maar ja ik ben over een paar dagen jarig en vandaag kwam het hem beter uit. Natuurlijk moest zoontje meekomen, dus wordt het overdag en doordeweeks moet hij gewoon naar zijn werk.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:10 schreef RockNijntje het volgende:
Jaaa kut zeg, nou moet ik weer mijn behang in gaan kleurenNote to self: geen plakband aan de muur plakken
ik kan dat wel mooi vindenquote:
Bij een man kan ik er nog wel naar kijken, maar bij een vrouw zoveel tatoos. (een paar kan best wel hoor). Nee dat vind ik niet mooi meer.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan dat wel mooi vinden
Eensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij een man kan ik er nog wel naar kijken, maar bij een vrouw zoveel tatoos. (een paar kan best wel hoor). Nee dat vind ik niet mooi meer.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij een man kan ik er nog wel naar kijken, maar bij een vrouw zoveel tatoos. (een paar kan best wel hoor). Nee dat vind ik niet mooi meer.
Dat doe ik nooitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Leuker dan heel de dag achter je pc zitten
Hmmmz...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, maar ga je mama nou maar lekker meehelpen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik gun mijn papa meer hulp dan mijn mama![]()
Onderscheid maken ftw![]()
Ik vroeger andersom, Sinds ik niet meer thuis woon is onze band sterker dan ooit.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik gun mijn papa meer hulp dan mijn mama![]()
Onderscheid maken ftw![]()
Tsja, die moest d'r carriere ook ergens beginnen hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OhhWat verwarrend allemaal, Linda de Mol maar dan wel een Engelse zender
Ik vind vergelijken helemaal niet relevantquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar is toch helemaal niks mis mee?Zijn hier volgens mij genoeg oudere KSC'ers
![]()
fotos van eendequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |