Ik denk dat ze haar haren nog even aan het strijken isquote:
of ze is naar de kattenbakquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat ze haar haren nog even aan het strijken is
Of ze is gewoon onderwegquote:
[ouwelullenmodus]Ik weet nog dat dat album uitkwamquote:
Coolquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[ouwelullenmodus]Ik weet nog dat dat album uitkwam
Je staat toch wel bij de goede bushalte?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:15 schreef Koen66 het volgende:
Zit te wachten op Barretje, gezellie bij de bushalte
Ik denk het welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je staat toch wel bij de goede bushalte?
Als je daar vanavond nog in de kou zit zou ik toch maar eens bellen als ik jou wasquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Maar ze vertrok ook wat later....
Komt wel goed
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:21 schreef Toekito het volgende:
Koen je voorgerecht wordt aangevallen door MPG en Damart
Hmmmhmmm inderdaad...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je daar vanavond nog in de kou zit zou ik toch maar eens bellen als ik jou was
Neeeeee m'n soepiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:21 schreef Toekito het volgende:
Koen je voorgerecht wordt aangevallen door MPG en Damart
Heb je je duuvelpakje ook bij?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmhmmm inderdaad...
Maar komt goed
Denk ik
Hoop ik
Ik eigenlijk ook wel, dus ik ga mijn ondertitel weer opeten.quote:
Eetsequote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, dus ik ga mijn ondertitel weer opeten.
Hardlyquote:
Hmmz, dat is dan wel weer echt iets van vroeger jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hardly
En dat m'n broer en ik aan de buis gekluisterd zaten toen de clip van You could be mine voor het eerst op tv kwam
En dat doet me dan weer eraan denken dat we hetzelfde deden toen Smooth criminal voor het eerst op tv kwam. Begon m'n moeder te bitchen dat we de tv uit moesten doen en komen eten. Ja, echt niet![]()
Ik zal maar niet nog verder terug in de tijd gaan...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmz, dat is dan wel weer echt iets van vroeger ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |