Joepie. Woensdag krijg ik weer de beelden te zien van mijn wervelkolom en hersenen Hoop toch niet op zoiets..quote:
"Meneer, uw hersenen lijken een beetje zwanger te zijn..."quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Joepie. Woensdag krijg ik weer de beelden te zien van mijn wervelkolom en hersenen Hoop toch niet op zoiets..
Geen zin om een foto te bewerkenquote:
Ja of gewoon een ander ernstig iets. Maar daar geloof ik niet meer in, dan had het ziekenhuis me echt wel eerder laten komen..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Meneer, uw hersenen lijken een beetje zwanger te zijn..."
Waarom maken ze die beelden dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja of gewoon een ander ernstig iets. Maar daar geloof ik niet meer in, dan had het ziekenhuis me echt wel eerder laten komen..
Hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen zin om een foto te bewerken![]()
Ohhquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Haha
Maar ik ga weer
Tot later Nijn![]()
KOrt gezegd omdat ik een aandoening heb die problemen kan veroorzaken aan de hersenen of andere zenuwen en de wervelkolom.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom maken ze die beelden dan?
Owquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
KOrt gezegd omdat ik een aandoening heb die problemen kan veroorzaken aan de hersenen of andere zenuwen en de wervelkolom.
Precies. Ieder jaar een MRI en als ik wat opvallends aan mijn huid merk, kan ik naar de Dermatoloog.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OwNouja, dan is het maar goed dat ze het in de gaten houden...
Maar het gaat nog wel allemaal goed toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies. Ieder jaar een MRI en als ik wat opvallends aan mijn huid merk, kan ik naar de Dermatoloog.
Jawel hoor. Ik ben met die aandoening geboren. en voorlopig is er niks zorgwekkends aan de handquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar het gaat nog wel allemaal goed toch?
Nouja, dan maar hopen dat het voorlopig zo blijftquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik ben met die aandoening geboren. en voorlopig is er niks zorgwekkends aan de hand
Oeh bah. Hier was de PC even aan het laden flink..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef RockNijntje het volgende:
Internetfaal van bijna een kwartier, best kut als je net een druk msn-gesprek hebt
Als dat hier gebeurt weet ik dat internet eruit ligtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh bah. Hier was de PC even aan het laden flink..
Okee, hier is dan waarschijnlijk de virusscanner met een update bezig..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als dat hier gebeurt weet ik dat internet eruit ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |