O, ben je een vrouw. Ik dacht dat je een man was door je naam. Maar ja, je zult waarschijnlijk wel allebei voelen, past wel bij jouw gedrag na al die berichten die ik van je heb gelezen in andere topics.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:23 schreef Weissman het volgende:
* Weissman pakt er popcorn bij*
[ afbeelding ]
Met alle respect, maar ik heb tot op heden geen enkel zinnig woord uit jouw mond zien komen. Kun je ook iets anders dan de melige puber uithangen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:23 schreef Weissman het volgende:
* Weissman pakt er popcorn bij*
[ afbeelding ]
Anders kijk je even naar mijn PH. En waarom zou ik me moeten bewijzen in dit topic ? u mirin brah ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik heb tot op heden geen enkel zinnig woord uit jouw mond zien komen. Kun je ook iets anders dan de melige puber uit te hangen?
Als jij discussies op het internet liever niet serieus neemt, waarom flikker je dan liever niet op zodat de rest normaal kan discussiren?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Anders kijk je even naar mijn PH. En waarom zou ik me moeten bewijzen in dit topic ? u mirin brah ?
Sowieso mensen die discussies op het interwebz serieus gaan nemenget a life man
Omdat je aan het trollen bent. Niemand vroeg jou om een discussie. Je zag een kans om je e-piemol te laten groeien dus ben je maar aan de slag gegaan. En waarom zou ik een 16-jarige puber serieus nemen ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Als jij discussies op het internet liever niet serieus neemt, waarom flikker je dan liever niet op zodat de rest normaal kan discussiren?
Ik zeg dit dan ook op basis van je PH. Je hoeft je voor niemand te bewijzen; snap ook niet waarom je daarmee komt. Wat minder poep praten is voldoende. Ter illustratie:quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Anders kijk je even naar mijn PH. En waarom zou ik me moeten bewijzen in dit topic ? u mirin brah ?
Sowieso mensen die discussies op het interwebz serieus gaan nemenget a life man
quote:
ter illustratiequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Als jij discussies op het internet liever niet serieus neemt, waarom flikker je dan liever niet op zodat de rest normaal kan discussiren?
who the fuck is de koerd?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef xminator het volgende:
Wat doen kkoerden eigenlijk in het Turken topic?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zeg dit dan ook op basis van je PH. Je hoeft je voor niemand te bewijzen; snap ook niet waarom je daarmee komt. Wat minder poep praten is voldoende. Ter illustratie:
[..]
hij is verdwaald en is toch al niet zo pienter, een zielig gevalletje is het eigenlijk, niet al te serieus nemenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef xminator het volgende:
Wat doen kkoerden eigenlijk in het Turken topic?
je lijkt wel een papegaai van die dictatoriale imam die in Turkije regeert.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In Turkije bestaat er geen 'Turk'. Je bent of Turkmeens, Arabisch, Laz, Cerkez, Kurt, Yoruk, Ermeni, Rum, etc door de eeuwen heen zijn ze met elkaar gemixt en is niemand 100% te noemen, het woord Turk wordt internationaal en op nationaal niveau ook in Turkije beschreven als inwoner van het land.
Oke dan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:31 schreef BradSpit het volgende:
[..]
je lijkt wel een papegaai van die dictatoriale imam die in Turkije regeert.
quote:
Astagfirullah, lima tasma li-musiqa ya kafir!quote:
Allah yohibniquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Astagfirullah, lima tasma li-musiqa ya kafir!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |