abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94003157

_O_ *O* Gabriella *O* _O_
-punt-

oeps, kan iemand deze even in xfactor zetten?
pi_94006793
Ik vond andere Hanneke beter :P
  zaterdag 12 maart 2011 @ 18:51:31 #3
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_94011162
Deze heeft volume in haar stem.
Al die meisjes zingen allemaal al zo lief.

Jammer dat ze wat aan de ouder kant is, anders was ze in mijn ogen perfecte winnares.
pi_94013011
zij is echt geweldig _O_
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_94052759
ik hoop echt dat zij de liveshows redt! wat een power.
pi_94072274
Als zij de liveshows niet redt, eet ik mijn schoen op. Wat een onzin zou dat zijn, zeg!
pi_94628147
BELACHELIJK DAT ZIJ NIET DOOR IS. Echt be-lach-e-lijk.
Phoenixbirdy moet nu wel dr schoen opeten :')
pi_94630891
Stacey kiest volgens mij steeds mensen die ze op persoonlijk vlak het aardigst vindt.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 10:55:18 #9
13973 ranja
image means nothing
pi_94632513
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 09:26 schreef _Arual_ het volgende:
Stacey kiest volgens mij steeds mensen die ze op persoonlijk vlak het aardigst vindt.
Aangezien zij ze moet coachen is dat ook niet zo raar. Iemand die je niks doet of waarvan je niet weet wat je er mee aan moet is lastig coachen. Dan liever iemand als Jantine, waar je alle kanten mee op kunt en die je veel kunt leren.
pi_94640785
Ronduit belachelijk dat zij niet door is. Wat moet je in godsnaam nog meer doen om door te gaan naar de liveshow.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:54:15 #11
13973 ranja
image means nothing
pi_94641524
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:29 schreef RockGod--- het volgende:
Ronduit belachelijk dat zij niet door is. Wat moet je in godsnaam nog meer doen om door te gaan naar de liveshow.
Meedoen aan Popstars waar de concurentie minder groot is :?
pi_94653179
qua zang misschien wel de beste die erbij zat. Jammer dat ze eruit moet, helemaal ten koste van Jantine die volgens mij totaaaal geen stemmen gaat trekken.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 27 maart 2011 @ 13:26:44 #13
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_94671292
Jaar drie, het lijkt voor Stacey een klassieke fout te worder.

X Factor 2 - Vergat ze Jermaine mee te nemen (was in m'n ogen de beste van de laatste vijf jongens)
X Factor 3 - Vergat ze Kim en/of Romy mee te nemen (Tjah, Daniëlle was goed, maar ze was nog niet zo goed als die twee)
X Factor 4 - Vergeet ze Gabriella mee te nemen. (Tjah Jantine, was moet ik daar over zeggen. Blinde Ed is leuk, maar dan wel voor twee of drie liveshows.)

Stacey laat elk jaar toch weer zien dat ze haar eigen stijl/mening heeft en dat is denk ik ook de reden dat er nog geen act van haar heeft gewonnen.
pi_94677384
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:26 schreef Woelli het volgende:
Jaar drie, het lijkt voor Stacey een klassieke fout te worder.

X Factor 2 - Vergat ze Jermaine mee te nemen (was in m'n ogen de beste van de laatste vijf jongens)
X Factor 3 - Vergat ze Kim en/of Romy mee te nemen (Tjah, Daniëlle was goed, maar ze was nog niet zo goed als die twee)
X Factor 4 - Vergeet ze Gabriella mee te nemen. (Tjah Jantine, was moet ik daar over zeggen. Blinde Ed is leuk, maar dan wel voor twee of drie liveshows.)

Stacey laat elk jaar toch weer zien dat ze haar eigen stijl/mening heeft en dat is denk ik ook de reden dat er nog geen act van haar heeft gewonnen.
En daarom wint ze dit jaar ook niet. Drie waardeloze acts. De rest van de acts hebben meer charisma en een betere stem.
pi_94677489
mark my words, Jantine wordt de eerste afvaller!
pi_94769580
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :'(
Ik ga niet meer kijken. Stom programma. :(

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 01:43 schreef Lesterr het volgende:
BELACHELIJK DAT ZIJ NIET DOOR IS. Echt be-lach-e-lijk.
Phoenixbirdy moet nu wel dr schoen opeten :')
Ik heb recent mijn amper gedragen schoenen versleten en nieuwe moeten kopen. Telt dat ook?
pi_94772250
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:05 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :'(
Ik ga niet meer kijken. Stom programma. :(

[..]

Ik heb recent mijn amper gedragen schoenen versleten en nieuwe moeten kopen. Telt dat ook?
Nouja, vooruit
pi_94808122
schandalig dat ze niet mee is .
ze is de beste zangeres van het hele stel . die stacy spoort niet volgens mij of ze had poep in haar oren .
nu word het addliscious wel makkelijk gemaakt . gabriella was de enigste volgens mij die ze naar huis had kunnen zingen ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')