abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94001746

Wie gaat er nog meer voor Buzzer de Plenty Easypull testen?

Ik heb zojuist m'n Buzzkit ontvangen, met 3 dispensers (2 om weg te geven) in 3 kleuren:

Gebruiksgemak
De dispenser is zo gemaakt dat je hem snel en gemakkelijk met 1 hand kan gebruiken.
Handig als je je andere hand nodig hebt voor andere zaken (koken, schoonmaken, een kind...). Door het gemakkelijke afscheursysteem van de Easypull dispenser kun je gemakkelijk de juiste dosering afscheuren.

Op 1 rol zit maar liefst 60(!) meter papier, dat is 5x zoveel als een gewone keukenrol. ^O^

In de winkel (Blokker) kun je de hervulbare dispenser kopen in de kleuren zwart en metallic.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_94001980
Mijn zojuist ontvangen Buzzkit:

3 dispensers in de kleuren wit, metallic en zwart.
2 mag ik er weg geven. ^O^ Ik ga vanavond even kijken waar ik hem ga plaatsen, vermoedelijk de keuken.

Ik heb een stapeltje folders met bonnen, waarmee je voor 5,- euro een dispenser (zwart of metallic) bij de Blokker kunt kopen, mét 1 rol erbij.

Ik ben klaar om te gaan buzzen *O*
pi_94002061
Leuk :P. Die had ik ook wel willen testen B-).

Heb je enig idee wat die rollen los kosten?
pi_94002091
Hier een linkje voor de bon (om uit te printen) om bij de Blokker voor 5,- euro een dispenser + 1 rol te kopen:

http://www.ontdekjeplentyplekje.nl/kortingsbon.pdf
pi_94002134
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:24 schreef Anne het volgende:

Goeie vraag! Daar ben ik zelf ook benieuwd naar :Y Ik zal eens zoeken!
pi_94002226
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:24 schreef Anne het volgende:

Ik zie (online) bij de AH staan, dat een navulrol 2,99 kost.

Ik heb geen idee of het nog veel scheelt bij een winkel als Kruidvat :)
pi_94002456

De eerste 3000 mensen op http://www.ontdekjeplentyplekje.nl/ kunnen hun dispenser pimpen! :D
Je kunt een foto uploaden en dan krijg je in ongeveer 2 weken een sticker thuis gestuurd voor op je dispenser ^O^

quote:
Kies je favoriete afbeelding. Dit kan een vakantiefoto of familiefoto zijn, een mooie afbeelding die je ergens hebt gevonden of een design. Maak er op deze site een persoonlijke sticker van, die je thuisgestuurd krijgt. Plak deze op je Easypull dispenser en voilá, je Plenty is gepimpt!
pi_94005509
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zie (online) bij de AH staan, dat een navulrol 2,99 kost.

Ik heb geen idee of het nog veel scheelt bij een winkel als Kruidvat :)
Inmiddels wat nieuwe prijzen:

Jumbo 2,75
Blokker 2,99
AH 2,99
pi_94010423
Hoe stevig is het papier? Is het echt zoals van een keukelrol of van dunne papier?
pi_94014671
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 18:30 schreef Rapaille het volgende:
Hoe stevig is het papier? Is het echt zoals van een keukelrol of van dunne papier?
Steviger dan gewoon keukenrol :) Verder glad profiel.
Dun papier ja :Y Je trekt het ook uit de dispenser, dus niet een plat velletje (zoals bij gewoon keukenrol) maar een beetje vervrommelt.

Ik had het vorige week met iemand over Plenty. Die persoon had gewoon keukenrol van Plenty geprobeerd en dacht dat dat deze Buzz was, maar het is echt glad en sterker :Y
pi_94084803
Het is niet echt een nieuw product, volgens mij proberen ze gewoon een groter marktaandeel te krijgen.
Ik heb mijn dispenser een tijdje terug gewonnen en vind die in het gebruik best praktisch. Vooral als je snel een vette pan wilt schoonmaken, maar persoonlijk vind ik de navulrollen te duur. Het is maar eenvoudig papier en de rollen zijn volgens mij ook nooit in de aanbieding. Je scheurt ook niet altijd mooie rechte stukken af zoals bij keukenrol, er zitten geen scheurdingetjes in de rol, maar je kunt zo wel better de grootte van het stukje zelf bepalen, helaas is het dan soms heel rafelig.
In principe is het een "professionele" handdoekenrol voor je eigen keuken, niets nieuws aan. Als je smeetvrees hebt en liever geen gewone handdoeken in je keuken wilt, is het een uitvinding, anders iets wat je niet echt nodig hebt, want zonder kon het tot nu toe ook best.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zana op 14-03-2011 10:45:38 ]
pi_94090147
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:38 schreef Zana het volgende:
Het is niet echt een nieuw product, volgens mij proberen ze gewoon een groter marktaandeel te krijgen.
Ik heb mijn dispenser een tijdje terug gewonnen en vind die in het gebruik best praktisch. Vooral als je snel een vette pan wilt schoonmaken, maar persoonlijk vind ik de navulrollen te duur. Het is maar eenvoudig papier en de rollen zijn volgens mij ook nooit in de aanbieding. Je scheurt ook niet altijd mooie rechte stukken af zoals bij keukenrol, er zitten geen scheurdingetjes in de rol, maar je kunt zo wel better de grootte van het stukje zelf bepalen, helaas is het dan soms heel rafelig.
In principe is het een "professionele" handdoekenrol voor je eigen keuken, niets nieuws aan. Als je smeetvrees hebt en liever geen gewone handdoeken in je keuken wilt, is het een uitvinding, anders iets wat je niet echt nodig hebt, want zonder kon het tot nu toe ook best.
Als je het goedkoopste van goedkoopste wilt moet je niet zoiets als Plenty kopen nee. :)
En als je het niet veel gebruikt en daarbij vaak je handen vol hebt, heb je het misschien niet perse nodig. (Eigenlijk heb je niks perse nodig tegenwoordig ;))
Wil je iets meer betalen voor stevig papier, dan is het wel de moeite waard. :Y
En de prijs is voor 60m, wat normaal 5 rollen keukenrol is!

Ik vind het ideaal, keukenrol is altijd een gevecht qua vellen en afscheuren.
Hier kan ik zelfs met kind op de arm een stuk uit de dispenser trekken en dan heb ik een goeie hoeveelheid papier. En eindelijk heb ik niet 5 vellen keukenrol nodig, dit is sterk. Ik ben zeer tevreden ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')