quote:
Op maandag 14 maart 2011 10:38 schreef Zana het volgende:Het is niet echt een nieuw product, volgens mij proberen ze gewoon een groter marktaandeel te krijgen.
Ik heb mijn dispenser een tijdje terug gewonnen en vind die in het gebruik best praktisch. Vooral als je snel een vette pan wilt schoonmaken, maar persoonlijk vind ik de navulrollen te duur. Het is maar eenvoudig papier en de rollen zijn volgens mij ook nooit in de aanbieding. Je scheurt ook niet altijd mooie rechte stukken af zoals bij keukenrol, er zitten geen scheurdingetjes in de rol, maar je kunt zo wel better de grootte van het stukje zelf bepalen, helaas is het dan soms heel rafelig.
In principe is het een "professionele" handdoekenrol voor je eigen keuken, niets nieuws aan. Als je smeetvrees hebt en liever geen gewone handdoeken in je keuken wilt, is het een uitvinding, anders iets wat je niet echt nodig hebt, want zonder kon het tot nu toe ook best.
Als je het goedkoopste van goedkoopste wilt moet je niet zoiets als Plenty kopen nee.
En als je het niet veel gebruikt en daarbij vaak je handen vol hebt, heb je het misschien niet perse nodig. (Eigenlijk heb je niks perse nodig tegenwoordig

)
Wil je iets meer betalen voor stevig papier, dan is het wel de moeite waard.
En de prijs is voor 60m, wat normaal 5 rollen keukenrol is!
Ik vind het ideaal, keukenrol is altijd een gevecht qua vellen en afscheuren.
Hier kan ik zelfs met kind op de arm een stuk uit de dispenser trekken en dan heb ik een goeie hoeveelheid papier. En eindelijk heb ik niet 5 vellen keukenrol nodig, dit is sterk. Ik ben zeer tevreden