abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:58:40 #1
24188 Belana
kloon van belana
pi_93999560

Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining

Linkje naar het vorige deel:
[CENTRAAL] Honden met foto's #39

Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Belana op 12-03-2011 13:05:20 ]
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 12 maart 2011 @ 13:05:58 #2
24188 Belana
kloon van belana
pi_93999749
fuck, het moet deel 40 zijn, kan dat aangepast worden?
stormy waters...
sailin'
pi_93999886
_O- _O-
  zaterdag 12 maart 2011 @ 13:33:43 #4
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_94000570
Ik zal de puppyspam maar ff crossposten :P
Diaz in dromeland:

Ik denk dat Noche ook bruin is trouwens :D

Hier zie je zijn kleur heel goed:

Ome Billy houdt ze goed in de gaten , gisteravond lag ie ineens in de wasmand erbij O+

Ze zijn even groot trouwens, Diaz is vooral dik _O-

En hij ligt het liefste met dat dikke lijf op zn dunne broertje :')

En filmpjes van vandaag:
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_94000750
Haha dat 2de filmpje. Druktemakers
  zaterdag 12 maart 2011 @ 13:46:21 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_94000948
och wat is dat spul toch lief he O+
stormy waters...
sailin'
pi_94001034
Vooral mijn dikzak O+ :P
  zaterdag 12 maart 2011 @ 13:57:21 #8
24188 Belana
kloon van belana
pi_94001292
Ik vind Diaz een prachtnaam trouwens!
En zijn kleur is idd ook heel mooi!

wij gaan zo maar eens aanstalten maken om te gaan wandelen!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 12 maart 2011 @ 13:58:26 #9
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_94001325
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:46 schreef Belana het volgende:
och wat is dat spul toch lief he O+
:Y
a spiritual person is a strong person who feels deep emotions
pi_94001830
Diaz en Noche. O+ Billy met de pups. O+

Asko had vroeger ook een eigen stoel. Oscar mag straks in een mandje van Jip, hij heeft er twee en eentje vindt ie toch stom.

Ik had een knuffel voor Oscar gekocht voor in het nest maar Jip heeft 'm nu al ingepikt. :'(

@Belana ik verheug me ook al echt op wandelen met Oscar straks. O+
pi_94002331
Ik ook, zit erover te denken om een tas te kopen waar Diaz inkan. Ik ga regelmatig met de honden een paar uur wandelen, ook met een groep honden. Kan hij een stuk lopen..ff in de tas, weer lopen enz..
pi_94002489
Ik koop voor Oscar ook een tas, voor het wandelen maar hij zal ook veel met de trein reizen naar Brabant (waar mijn ouders wonen).

Ik loop daar elke dinsdag stage en Oscar blijft dan bij mijn moeder en Rinske.
pi_94002652
Ik ga deze kopen denk ik, die word ook veel gebruikt voor puppy's. Of een andere draagzak die je aan de voorkant kan dragen. Of allebei :P
Ik ga ook vaak met de trein, dan is het wel handig ja.

Die van mij word alleen wel snel groot haha. Bij jou kan die er wat langer in
pi_94002831
pi_94003015
Waar koop je dat?
pi_94003260
1ste hier
http://www.minimonkey.nl/dutch/minimonkey-producten/114

2de hier
http://www.natteneuzen.nl/

Maar op marktplaats staan er ook zat, daar koop ik ze wel ;)
pi_94004761
Ik ga sowieso deze aanschaffen.
http://www.zooplus.nl/sho(...)ggies_trolleys/28763

Daar kan Jip ook in als we een keer met 'm naar de dierenarts moeten. Nu heeft ie een veel te krap kooitje. De laatste keer dat hij daar in moest van ons was toen we 'm op gingen halen.
pi_94004830
Ik loop gewoon naar de dierenarts, nog geen 5minuten lopen :D
pi_94005203
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:05 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Hoe hoog en zwaar is die van jou? Wel een grote kerel of niet.
Ik durf het je om eerlijk te zijn niet te zeggen, qua grootte valt hij best mee, qua dikte :') hij is ook te zwaar. Ik roep het al jaren, maar mijn ouders blijven hem maar verwennen ..

En die puppy's. O+ wat voor een ras is het eigenlijk?
All good things are wild and free.
pi_94005359
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:54 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik durf het je om eerlijk te zijn niet te zeggen, qua grootte valt hij best mee, qua dikte :') hij is ook te zwaar. Ik roep het al jaren, maar mijn ouders blijven hem maar verwennen ..

En die puppy's. O+ wat voor een ras is het eigenlijk?
Haha ach ik vind hem er verder wel goed uitzien hoor, ik ken wel meer wat stevige teckelreutjes. Sommige zijn ook gewoon zo gebouwd.

Die puppy's zijn Peruaanse naakthonden, alleen dan met haar;) die noemen ze Peludo's. Bij nakerds zitten er bijna altijd ook behaarde pups in het nest. En die vind ik geweldig O+
pi_94005377
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik loop gewoon naar de dierenarts, nog geen 5minuten lopen :D
Met Oscar zal ik dat misschien wel doen. Met Jip niet, die kat weegt 6 kilo en houdt niet van wandelen aan riempjes denk ik.
pi_94005436
Haha nee met een kat is het idd handiger om zon ding te hebben.
pi_94005590
Al denk ik dat hij de dierenarts best lief zou vinden als die 'm maar zou aaien. :')
Gisteren vertelde ik tegen mijn vriend dat Jip z'n tanden er op vooruit waren gegaan sinds hij meer brokken eet (hij kreeg eerst alleen nat b-voer). En ik kon gewoon z'n lip wat optillen om het te laten zien. Dat beestje is van een getraumatiseerde kat veranderd in een kat die alles goed vindt. O+

Toen hij bij ons kwam had hij nog nooit een hond gezien. De stafford van m'n broer is hier al drie keer komen logeren en dat vindt hij prima. Al vindt hij Rinske (onze Wetterhoun) leuker want die is niet zo druk.

Vandaar dat we het aandurven om toch een hondje te nemen. Jip zal wel corrigeren maar nooit hardhandig.
pi_94005728
Gaat goedkomen :D

Nog een foto van Jules, niet door mij gemaakt btw.
Ze is de laatste tijd nogal gek op de tennisbal :')
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:14:16 #25
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_94005884
Jules is leuk O+ En alle pupjes zijn schattig O+

Phoebe is ook gek op balletjes alleen is haar bekje te klein voor tennisballetjes ect. Dus hebben we een kattenballetjes gekocht, daar speelt ze mee *O*
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')