Heb je die met Levitas gemaakt?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef Baronpilsener het volgende:
Levitas en ik dachten meer aan hhz
Hahaha inderdaad ja! Dagje studio, zelf je vocals opnemen en hoppa.. Plaatje af!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef Baronpilsener het volgende:
Levitas en ik dachten meer aan hhz
wordt er nog niet echt vrolijk vanquote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef ElDani het volgende:
Die track met Da Tweekaz: heerlijk zomers plaatje.
M.I. ... Ik sluit me helaas hier bij aan.. Kan k weer gaan wassen...quote:Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
even mijn onderbroek verschonen
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Zou zomaar de nieuwe hit van Brennan Heart kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:33 schreef Koepert het volgende:
[..]
M.I. ... Ik sluit me helaas hier bij aan.. Kan k weer gaan wassen...
die bestel ik vanavond, dan ben ik thuis met een stabiele connectiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:21 schreef benniesnugger het volgende:
Zo, defqon tickets maar meteen besteld. Zit nu immers op een plaats met een stabiele internetconnectie en thuis wil hij nog wel eens wegvallen. Had geen zin in een herhaling van 2 jaar geleden, toen ik ook een unieke code had. En internet ff weg viel midden in bestelproces![]()
Klopt!!! Ik heb m ook!!! _0_ Aanradertje it isquote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef haakon het volgende:
[..]
Dr. Peacock @ Reng Deng Deng is btw een geniaal frenchcoresetjex veel
Jonge 26 maart in de Effenaar, veel beter!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Fusion of Sound tour 14 mei in de Matrixx![]()
Locatie t.o.v. OV ten eerstequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef 16meter het volgende:
Wat is er beter aan de Effenaar dan Matrixx? Ben er nog nooit geweest.
Je bent me voorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Voor dit soort dingen heb je natuurlijk altijd lololyrics. Als je een lyric hebt kan je bijna alles vinden.
http://www.lololyrics.com/lyrics/4038.html
En deze staat nu net online:
Best nice met die typische Alphaverbsound.
Over chucky gesprokenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Voor dit soort dingen heb je natuurlijk altijd lololyrics. Als je een lyric hebt kan je bijna alles vinden.
http://www.lololyrics.com/lyrics/4038.html
En deze staat nu net online:
Best nice met die typische Alphaverbsound.
Kwijt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:38 schreef Beach het volgende:
Over kicks gesproken, wat is er toch met die kicks van HHZ aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |