Gordon heeft Sim'ran toen met HGT opgegeven en baalde toen dat ze er al in de eerste ronde uitlagen. Dus op zich is het niet zo gek dat hij hun door heeft laten gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:44 schreef Balisto het volgende:
Het viel me trouwens wel tegen van Gordon, die eerder op de avond nog had beloofd om Sway absoluut niet weg te stemmen.
Het was te verwachten, maar hij had die belofte niet moeten doen. Helemaal als je bedenkt dat hij alleen in het geval Ed of Pyke vs. Sway voor de laatste zou hebben gekozen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gordon heeft Sim'ran toen met HGT opgegeven en baalde toen dat ze er al in de eerste ronde uitlagen. Dus op zich is het niet zo gek dat hij hun door heeft laten gaan
Sommige opmerkingen van Gordon moet je sowieso niet te zwaar aan trekkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:54 schreef Balisto het volgende:
[..]
Het was te verwachten, maar hij had die belofte niet moeten doen. Helemaal als je bedenkt dat hij alleen in het geval Ed of Pyke vs. Sway voor de laatste zou hebben gekozen.
Ik weet niet of Angela anders had gestemd, maar ik vind het wel raar dat als het tussen twee acts van dezelfde coach gaat, deze coach niet de kans krijgt om de doorslag te geven.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:05 schreef ranja het volgende:
Als Angela nou niet als eerste had gestemd was het 2-1 geweest. Dan had ze met de meerderheid mee kunnen gaan en was Sim'ran weggeweest.
Of ze had het alsnog gelijk gemaakt om het publiek de doorslag te laten geven en was Sway nog weggeweest. Maar waarom moest zij zo nodig als eerste?
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zagen jullie de kont van Janice op dat ene stukje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |