Dan blijft die lekker in het kastje staan, hij heeft mij een jaartje geleden 348 euro gekost.quote:
De waarde van blu-ray speler is in een jaartje ook erg gedaald vriend, je koopt ze al voor 100 euro tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:28 schreef G15 het volgende:
[..]
Dan blijft die lekker in het kastje staan, hij heeft mij een jaartje geleden 348 euro gekost.
Volgens mij plaatse ik ook de linkje van redcoon.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:55 schreef Bat het volgende:
bij redcoon is ie nieuw 196 euro
deze is een jaar oud, gebruikt en beschikt niet meer over de nieuwste functies...
Blijkbaar is verschil niet groot aangezien jij je ps3 boven de onkyo verkiest... ik pas voor nuquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:21 schreef G15 het volgende:
Ik heb het verschil gezien en gehoord tussen een goedkope en dure speler
je zegt zelf ruim 200 euro, ik zie hem voor minder dan 200 euro... lekkere verkoper ben je.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:25 schreef G15 het volgende:
[..]
Volgens mij plaatse ik ook de linkje van redcoon.![]()
![]()
Als die van mij 10 x gebruikt is zal het veel zijn.
de ps3 heeft 1 van de betere spelersquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:16 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Blijkbaar is verschil niet groot aangezien jij je ps3 boven de onkyo verkiest... ik pas voor nu
Mijn zoon kan beter overweg met de ps3 dan met de onkyo speler hij is 10 jaar en zit meer achter de ps3 of xb of wii de ps3 daar weet die alles van, ik kijk haast geen films hij wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:16 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Blijkbaar is verschil niet groot aangezien jij je ps3 boven de onkyo verkiest... ik pas voor nu
Ik heb de aller eerste ps3 die nog de ps2 en 1 games kan spelen geloof dat die versie de beste zijn van de ps3 reeks die ik nooit weg doe en je kan de ps3 niet vergelijken met de onkyo die kan tenslotte geen games afspelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:17 schreef Markster het volgende:
[..]
de ps3 heeft 1 van de betere spelers
Ik gebruik mijn ps3 ook als bluray speler, ik heb alleen wel de Slim versie. Daarvoor had ik een samsung bd1400 en ik zie 0,0% verschil.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:20 schreef G15 het volgende:
[..]
Ik heb de aller eerste ps3 die nog de ps2 en 1 games kan spelen geloof dat die versie de beste zijn van de ps3 reeks die ik nooit weg doe en je kan de ps3 niet vergelijken met de onkyo die kan tenslotte geen games afspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |