te ver fietsen.. maak t zelf even wil jequote:Op zaterdag 12 maart 2011 05:21 schreef beenieman het volgende:
ja waar blijft mn ontbijt op bed, vriendin is bij schoonoudersdus mag jij invallen
sorry.. tegen de tijd dat ik bij je ben is het zondag denk ikquote:
Pics van je tetten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 05:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en op die vrolijk noot ga ik slapen![]()
trusten...
En goedemorgen piepels die al uit bed gerolt zijn als ze dit lezen![]()
Begin de dag met een dansje en een lach. Je hebt nog tijd genoeg om chaggie te zijn als je oud en verzakt bent.
Nu ben je nog jong... ook al zit alles tegen.. het kan altijd erger.
Veel liefde enzo
Luister je ook?quote:
Hi babequote:
yesquote:
Je kan ook aanvragen hequote:
ik wilde dit dus net typenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Door die stomme Sharr hoor ik nu de hele tijd: webhawk in het liedje
quote:
Te lang. 7 uur was ik wakker, sliep pas om 2 uurquote:
Oeiiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te lang. 7 uur was ik wakker, sliep pas om 2 uur
Ach ik overleef het welquote:
lol wel ja ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Topics zijn echt leuker als je de TS persoonlijk kent![]()
alergie voor stiften_!
Ik ken dat jochie. Kind is 13. Is mn oude buurjochie. Mn zoon was bevriend met hem. Dat werd snel minder door virus zn driftbuienquote:
ahzooooquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken dat jochie. Kind is 13. Is mn oude buurjochie. Mn zoon was bevriend met hem. Dat werd snel minder door virus zn driftbuien
Hij heeft nu een ban.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
ahzooooben benieuwd hoe lang ie het hier uithoud dan
wie ban?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft nu een ban.
Ik denk niet dat ie het lang volhoudt
virus.exequote:
Bahamen - Who let the dogs outquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Hihi ik moest aan Sharr denken toen ik deze zag staan
Herkenbaarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Toch is het raar om je eigen stem terug te horen
Ja he, vind mn eigen stem dan altijd zo kut klinkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja maar jouw jingle is baasquote:
Goedemorgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:56 schreef 92Merel het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
[..]
Ja he, vind mn eigen stem dan altijd zo kut klinken
Het is al de hele week rustigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:59 schreef 92Merel het volgende:
Rustig hier![]()
Is het natuurlijk nog geen 11 uur geweest, maar toch
Heel herkenbaar jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ohjeejquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik had vannacht nog gedroomd over ONZ RadioDat we in het hele land via de FM te horen waren en dat we de bestbeluisterde radiozender van Nederland waren
En dat Edwin Evers de ochtendshow ging doen....
Sliep je op je bureaustoel of wat?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik had vannacht nog gedroomd over ONZ RadioDat we in het hele land via de FM te horen waren en dat we de bestbeluisterde radiozender van Nederland waren
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohjeej![]()
Dit zal toch niet het einde worden he?![]()
[..]
HahahaZou tof zijn
Nee gewoon in mijn bedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sliep je op je bureaustoel of wat?
Weet niet maar zo ging mijn droomquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Waarom Edwin?
Trololololo's nachtautomaat in de ochtend
Patjenquote:
Echt hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is dezen![]()
Mensen doe eens aanvragen joh
Werkzequote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:12 schreef Popje-popje het volgende:
Ik ga werken, ik weet niet hoe maar ik ga.
tot vanavond![]()
Sterkte en veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:12 schreef Popje-popje het volgende:
Ik ga werken, ik weet niet hoe maar ik ga.
tot vanavond![]()
Vanavond ben ik niet zo zeker overquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterkte en veel plezier vanavond
Dan niet gaan. Laat koelkast je lekker vertroetelen vanavondquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:13 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Vanavond ben ik niet zo zeker over
Een uur lang grenade!!quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Ik ga aan koelkast vragen of hij een uur lang deze bagger wil draaien als jullie niet snel gaan aanvragen hoor
Ga aanvragen jij!quote:
Maakt me niet uit!quote:
Echt he. Zoveel keuze en dan kies je K3quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
utopie
Bericht:
Nais!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
Even een diepe buiging voor naatje_1![]()
Hij heeft vannacht eckte bazenmuziek gedraaid!
Nog terug te luisteren volgens mij viel ik echt 2 minuten voor 1 in slaap terwijl ik radion onzins aan had staan op ipwnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
niks van mee gekregenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:36 schreef _Fanta het volgende:
ik word best vrolijk van dit liedje, totaal geen last meer van mn kater. kusjesdag!!!![]()
Van mijn riekwest krijg je geen spijtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt he. Ik heb spijt dat ik jullie vroeg muziek aan te vragen
Ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:36 schreef utopie het volgende:
[..]
niks van mee gekregenik lag heerlijk te slapen
Ik heb nagedacht en ik vind jou wel wat voor Knetter. Eens zien of we jullie gekoppeld krijgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:36 schreef _Fanta het volgende:
ik word best vrolijk van dit liedje, totaal geen last meer van mn kater. kusjesdag!!!![]()
Wat dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:38 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Van mijn riekwest krijg je geen spijt
nee, doe maar niequote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nagedacht en ik vind jou wel wat voor Knetter. Eens zien of we jullie gekoppeld krijgen
Hoezo niet? Knetter is een leuke meid hoorquote:
Onufriev uit protest omdat er geen goede platen in staanquote:
De volgende twee verzoekjes zijn: Kabouter Plop, Eminemquote:
omg ja, slecht. K zag wel laatste platen en huidige, maar niet die witte textquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op de site KLIK HIER VOOR DE PLAYLIST, dan zie je de 2 volgende.
Oke klaphark, ik had er 3 opgezocht:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Onufriev
Bericht:
Uit protest omdat goeien platen er niet bij staan
Zeg dan wat je er in wil klaphark!
Go back to the zooquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:46 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Oke klaphark, ik had er 3 opgezocht:
Don Fardon - I'm alive
The Killers - When we where young
Go Back To The Zoo - Beam me up
Don Fardon - Indian Reservation staat er wel inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:46 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Oke klaphark, ik had er 3 opgezocht:
Don Fardon - I'm alive
The Killers - When we where young
Go Back To The Zoo - Beam me up
Ik zei ook niet dat de bands er niet in stonden. Die nummers (op spaceman na) zijn maar matig.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Don Fardon - Indian Reservation staat er wel in
The Killers - Human / The Killers - Spaceman staan er wel in
Go Back To The Zoo - Electric staat er wel in
klacht onterecht dus, de nummers die jij noemt hebben dan niet in de top 40 tot 2010 gestaan.
De machine is opgebouwd uit nummers die "men" wil horen, dus top 40 + arrow 500 + id&t 500 + hitzone + dance smash + aanvullingen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:51 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat de bands er niet in stonden. Die nummers (op spaceman na) zijn maar matig.
+ aanvullingenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De machine is opgebouwd uit nummers die "men" wil horen, dus top 40 + arrow 500 + id&t 500 + hitzone + dance smash + aanvullingen.
Ja goed hequote:
Er is genoeg moois te vinden in de lijstquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De machine is opgebouwd uit nummers die "men" wil horen, dus top 40 + arrow 500 + id&t 500 + hitzone + dance smash + aanvullingen.
yes, ik vul constant aan, dus als jij nou een pakketje platen selecteert die:quote:
cbr?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
yes, ik vul constant aan, dus als jij nou een pakketje platen selecteert die:
* niet te extreem zijn (dus geen terror / metal / trash en andere kutbende)
* van zeer goede kwaliteit zijn (256kbps of hoger, cbr)
dan wil ik ze er best in zetten
ja ook dit hoor, er staan 25.000 nummers inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is genoeg moois te vinden in de lijst
Hoe kan ik dat zien? Staat dat in die info bij mp3?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dus niet vbr
(constant bit rate, niet variable bit rate)
Ik wil nog steeds hiphop erinquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ja ook dit hoor, er staan 25.000 nummers in
ik heb dragems aangenomen als muziekcoach rockafdeling
kwam hij meteen met beatles (60 tracks aanwezig) en rolling stones (90 tracks aanwezig) dus die moet zich nog even in de materie verdiepen![]()
We moeten zo veel mogelijk rekening houden met "men" (overdag dan, 's nachts kun je aanvragen waar je zin in hebt).
Ja, moet er bij staan bij eigenschappen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat zien? Staat dat in die info bij mp3?
[..]
Ik wil nog steeds hiphop erin
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, moet er bij staan bij eigenschappen.
Er staat hiphop in hoor, ABN, Eminem, Extince etc.
Doe ik niet. Ik mis gewoon nog genoegquote:
Nu wel!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:01 schreef quaas het volgende:
IK BEN ER
en ook, ik kan niet met onz connecten?
Geen hupsjingle, geen hupsjingle, geen hupsjinglequote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Goed luisteren, je zit op de verkeerde site, na het nieuws hoor je waar het kan.
Gevondenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Goed luisteren, je zit op de verkeerde site, na het nieuws hoor je waar het kan.
quote:
Dit nummer is zo lekkerquote:
Al die liefde hierquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Voor Snuf.
Eén keer geprobeerd, kreeg em echt niet wegquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:14 schreef _Fanta het volgende:
ik voel me fkng wazig, miss wa da biertje bij mn ontbijt nie zo'n strak plan, maar eej. kheb in ieder geval geen last van kater
Ik sta niet ingeroosterdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:09 schreef quaas het volgende:
Koelkast, waarom draai jij niet gewoon zelf i.p.v draakje?
ik meestal ook nie hoor, maar had gister nogal veel gezopen en was nog half dronken toen ik zojuist wakker werd, dan is biertje wel lekker om mee te beginnenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:14 schreef Neroje het volgende:
[..]
Eén keer geprobeerd, kreeg em echt niet weg
We shall seequote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
deleted, er is er nog 1, misschien is die wel goed
ik hou ook nie zo van censuur, net als die ene plaat van jennifer lopez, die ongecensureerde versie is ook vele malen beter! heb echt toffe herinderingen aan die plaat. Play my fking song!quote:
Doei sharrquote:
De gecensureerde clip van Aphex Twin - Windowlicker is het ergste. Bijna alleen maar piep piep piepquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is er dan aan gecensureerd?
Wat echt erg is, is de gecensureerde versie van "Creep"!
pcies, als ik bliepjes wil horen ga ik wel naar dr phill of opera ofzow kijkequote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De gecensureerde clip van Aphex Twin - Windowlicker is het ergste. Bijna alleen maar piep piep piep
Ik heb het 22 secs volgehoudenquote:
Hihiquote:(my grandmother to the cute waiter at the restaurant on my 18th birthday)
Grandmother: You know, she's legal now.
Er wordt toch bijna niet in gezongen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De gecensureerde clip van Aphex Twin - Windowlicker is het ergste. Bijna alleen maar piep piep piep
Ik mis Ludacris erin. Hij staat er wel in maar ik wil nummers van hem.quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Royco1
Bericht:
Omdat Huppel Hiphop wilde
Miste wel meer Hip Hop klassiekers in de lijstquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis Ludacris erin. Hij staat er wel in maar ik wil nummers van hem.
Ik vind zijn teksten zo leuk![]()
Deze bijvoorbeeld:
Het zou haast terecht zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat Listen.pls bestand doet het niet meer binnen itunes
Eerst deed hij het de hele tijd, nu niet meerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het zou haast terecht zijn
dan is het geen top 40 geweestquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Miste wel meer Hip Hop klassiekers in de lijst
Waarom heb jij LinkedIn moet de vraag zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom voegen al die collega's die ik niet ken me toe op LinkedIn ?!
Scheen dat 60% van de IT' ers hun nieuwe baan vindt via LinkedInquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom heb jij LinkedIn moet de vraag zijn
Oh. Ik heb het nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Scheen dat 60% van de IT' ers hun nieuwe baan vindt via LinkedIn
Klopt, meeste daarvan hebben niet in de nederlandse top 40 gestaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dan is het geen top 40 geweest![]()
Dat is namelijk de basis
Goede reden hoor SSBquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
So_Surreal_Baby
Bericht:
wetwtsdf23rawe
Ik moest ergens beginnen, dus daar is de hele database op gebaseerdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt, meeste daarvan hebben niet in de nederlandse top 40 gestaan.
Ik had net al uitgebreid gepost waarom dezenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe de volgende heb ik aangevraagd (Magic)
Dat nummer hoorde ik opstaan toen ik mijn eerste doelpunt scorede
En in mijn hoofd veranderde ik de text in: "I got the magic in me, everytime I touch the ball it turns into goals"_____
Aangevraagd omdat ik nu weer zin heb om te voetballen
Oh oke had ik niet gezien, sorryquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had net al uitgebreid gepost waarom dezen
[..]
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Huppelmuts is fan van dezen. Eigenlijk komt deze van Homopoly, want die geijlt op dezen mannen (zuid-afrikanen vindt hij onweerstaanbaar en zuks) dus gr gr
Carl Douglas?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nu al geen idee meer wat ik net 3 tellen geleden heb aangevraagd
quote:
Ik was mijn monster even wegbrengen. Welke was het?quote:
Hi-5 - Versoekingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik was mijn monster even wegbrengen. Welke was het?
Dan moet ik wel even kijken wat carl douglas isquote:
kong fu fightingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ik wel even kijken wat carl douglas is
Ik ben heel blij dat ik er niet wasquote:
Ja die is happyquote:
Goed bezig jijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
Sorry, weer het verkeerde nummer aangevraagd
Hallonquote:
Ik twijfelde nog, maar heb toch Human gekozen. Al een tijd niet gehoord, ik danquote:
Zal ik zo eens een lekker fout nummer aanvragen danquote:
Doe dat maar eens jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:13 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Zal ik zo eens een lekker fout nummer aanvragen dan
doequote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:13 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Doe eens lekker gek jij mallerd hihi lekker spontaan !!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:13 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
een banaan die een grot in vliegt en een hemmo.. komt ook nog fokhartjes bij. niet mooi?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wtf heb je nu weer voor een UI
Wel winnen he!!quote:
banaan met snorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een banaan die een grot in vliegt en een hemmo.. komt ook nog fokhartjes bij. niet mooi?
Van een special guest mag je het toch weten?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:25 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij moet het lukken de uitzending straks met mijn special guest waarvan bijna iedereen al weet wie het is
Ik wilde net zeggenquote:
Lama443quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Van een special guest mag je het toch weten?
Er is een verschil tussen special guest en mysterie guest he
Wat voor aansluiting heeft je mengpaneel?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:34 schreef mr-green het volgende:
Wat is een goede mic voor DJ/radio maken etc?
Die is wel heel erg hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:40 schreef Goudvis_ het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Goudvis_
Bericht:
Speciaal een fout liedje voor dockx, djkoelkast en SSB. Alstublieft. Groetjens van Foutvis_![]()
Ze vroegen er zelf om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |