te ver fietsen.. maak t zelf even wil jequote:Op zaterdag 12 maart 2011 05:21 schreef beenieman het volgende:
ja waar blijft mn ontbijt op bed, vriendin is bij schoonoudersdus mag jij invallen
sorry.. tegen de tijd dat ik bij je ben is het zondag denk ikquote:
Pics van je tetten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 05:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en op die vrolijk noot ga ik slapen![]()
trusten...
En goedemorgen piepels die al uit bed gerolt zijn als ze dit lezen![]()
Begin de dag met een dansje en een lach. Je hebt nog tijd genoeg om chaggie te zijn als je oud en verzakt bent.
Nu ben je nog jong... ook al zit alles tegen.. het kan altijd erger.
Veel liefde enzo
Luister je ook?quote:
Hi babequote:
yesquote:
Je kan ook aanvragen hequote:
ik wilde dit dus net typenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Door die stomme Sharr hoor ik nu de hele tijd: webhawk in het liedje
quote:
Te lang. 7 uur was ik wakker, sliep pas om 2 uurquote:
Oeiiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te lang. 7 uur was ik wakker, sliep pas om 2 uur
Ach ik overleef het welquote:
lol wel ja ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Topics zijn echt leuker als je de TS persoonlijk kent![]()
alergie voor stiften_!
Ik ken dat jochie. Kind is 13. Is mn oude buurjochie. Mn zoon was bevriend met hem. Dat werd snel minder door virus zn driftbuienquote:
ahzooooquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken dat jochie. Kind is 13. Is mn oude buurjochie. Mn zoon was bevriend met hem. Dat werd snel minder door virus zn driftbuien
Hij heeft nu een ban.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
ahzooooben benieuwd hoe lang ie het hier uithoud dan
wie ban?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft nu een ban.
Ik denk niet dat ie het lang volhoudt
virus.exequote:
Bahamen - Who let the dogs outquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Hihi ik moest aan Sharr denken toen ik deze zag staan
Herkenbaarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Toch is het raar om je eigen stem terug te horen
Ja he, vind mn eigen stem dan altijd zo kut klinkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja maar jouw jingle is baasquote:
Goedemorgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:56 schreef 92Merel het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
[..]
Ja he, vind mn eigen stem dan altijd zo kut klinken
Het is al de hele week rustigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:59 schreef 92Merel het volgende:
Rustig hier![]()
Is het natuurlijk nog geen 11 uur geweest, maar toch
Heel herkenbaar jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ohjeejquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik had vannacht nog gedroomd over ONZ RadioDat we in het hele land via de FM te horen waren en dat we de bestbeluisterde radiozender van Nederland waren
En dat Edwin Evers de ochtendshow ging doen....
Sliep je op je bureaustoel of wat?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik had vannacht nog gedroomd over ONZ RadioDat we in het hele land via de FM te horen waren en dat we de bestbeluisterde radiozender van Nederland waren
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohjeej![]()
Dit zal toch niet het einde worden he?![]()
[..]
HahahaZou tof zijn
Nee gewoon in mijn bedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sliep je op je bureaustoel of wat?
Weet niet maar zo ging mijn droomquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Waarom Edwin?
Trololololo's nachtautomaat in de ochtend
Patjenquote:
Echt hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is dezen![]()
Mensen doe eens aanvragen joh
Werkzequote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:12 schreef Popje-popje het volgende:
Ik ga werken, ik weet niet hoe maar ik ga.
tot vanavond![]()
Sterkte en veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:12 schreef Popje-popje het volgende:
Ik ga werken, ik weet niet hoe maar ik ga.
tot vanavond![]()
Vanavond ben ik niet zo zeker overquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterkte en veel plezier vanavond
Dan niet gaan. Laat koelkast je lekker vertroetelen vanavondquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:13 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Vanavond ben ik niet zo zeker over
Een uur lang grenade!!quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Ik ga aan koelkast vragen of hij een uur lang deze bagger wil draaien als jullie niet snel gaan aanvragen hoor
Ga aanvragen jij!quote:
Maakt me niet uit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |