Zal niet voor lang zijn. Dat gannef van Net5 scant alle fora op "illegale" pagina's.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:56 schreef pullup het volgende:
[..]
http://sstnl.web44.net/4camsonly/ Deze werkt wel bij mij
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Is een heel misselijke opmerking, terecht dat ze daar over vallen.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo goed in het herkennen van trollen daar.
kan er wel om lachen eigenljk. beetje olie op het vuurquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Is een heel misselijke opmerking, terecht dat ze daar over vallen.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal niet voor lang zijn. Dat gannef van Net5 scant alle fora op "illegale" pagina's.
Werkende pagina's kunnen denk ik beter via pm worden doorgegeven.
De helft van de NoLife-populatie zit daar, dus dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo goed in het herkennen van trollen daar.
Ik heb er vanochtend even gekeken ja omdat ik ook niet meteen een werkende stream kreeg.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De helft van de NoLife-populatie zit daar, dus dan weet je het wel.
En jij bent dan EEN POT NATquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De helft van de NoLife-populatie zit daar, dus dan weet je het wel.
Heb jij die h-e-l-e-m-a-a-l zelf bedacht?quote:
Mag ik kijken als jullie gaan scharen...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb jij die h-e-l-e-m-a-a-l zelf bedacht?
Jij bent al een grote meid!!
Pas op hoor, ik ben een kartelschaarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag ik kijken als jullie gaan scharen...![]()
Dat doet hij iedere dag ja. Als je een paar keer over spammende mosselmannen begint en een link naar een bepaald joetjoepje plaatst is ie meestal wel weer even weg..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er vanochtend even gekeken ja omdat ik ook niet meteen een werkende stream kreeg.
Ik zag S ongeveer om de 20 seconden een eigen verslagje van deze nacht spammen en had het wel weer gehad.
zou je ook zoiets durven zeggen als je daar nu ZELF famillie in de buurt zou hebben, mafketel??? Je kwetst hiermee zoveel mensen mee, die dat nu NIET kunnen hebben. NADENKEN volgende keer, sukkelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen heb ik op de SST-homepage weer de halve chat over me heen, omdat ik zei dat ik nu weet waarom dit de duurste reallifesoap ooit is: die Japanse clue voor Sharon heeft aardig op het budget ingehakt
Helemaal mee eens, ik vind het over lijken gaan om te scoren, Ziek ziek ziek.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:21 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
zou je ook zoiets durven zeggen als je daar nu ZELF famillie in de buurt zou hebben, mafketel??? Je kwetst hiermee zoveel mensen mee, die dat nu NIET kunnen hebben. NADENKEN volgende keer, sukkel
Humor IS leedvermaak. als je er niettegen kunt ga dan lekker naar de SST sitequote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:21 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
zou je ook zoiets durven zeggen als je daar nu ZELF famillie in de buurt zou hebben, mafketel??? Je kwetst hiermee zoveel mensen mee, die dat nu NIET kunnen hebben. NADENKEN volgende keer, sukkel
Welkom op Fok!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik vind het over lijken gaan om te scoren, Ziek ziek ziek.
Sukkel? Die staat in je paspoort!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:21 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
sorry, ik heb daar nu zelf famillie in de buurt zitten, waar ik op een enkel emailtje na de tsunami niks meer van gehoord hebquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sukkel? Die staat in je paspoort!
Mailtje nat geworden?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:31 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
sorry, ik heb daar nu zelf famillie in de buurt zitten, waar ik op een enkel emailtje na de tsunami niks meer van gehoord heb
[[[[[RobbieBoy]]]]] leef met je mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:31 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
sorry, ik heb daar nu zelf famillie in de buurt zitten, waar ik op een enkel emailtje na de tsunami niks meer van gehoord heb
Ongelooflijk!!! Domme humor!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:32 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Stralingsgevaar jonguh!
Goedemorgen trouwens
Uit verveling hebben ze hun eigen missie bedacht die ze waarschijnlijk straks uitvoerenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:31 schreef kreta2010 het volgende:
Gerard en karim zijn weer leuk bezig!!!!
dankje. de posts erboven negeer ik maar ffquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
[[[[[RobbieBoy]]]]] leef met je mee.
Want? Het zijn gewoon potentiele nieuwe SST bewoners.quote:
Jij gister ook een kut avond gehad bij de Japanner? Wat een grafstemming hing daar....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:34 schreef angeljacky het volgende:
Volgens mij zijn er er hier een aantal fokkers die nog erger zijn dan waar ze commentaar op de bewoners hebben.![]()
![]()
Gelukkig heb ik net m'n pedopasje aangevraagdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:36 schreef TimeJumper het volgende:
Laura vond het weer tijd voor domme vlechtjes![]()
Ze lijkt nu op een uit de kluiten gewassen kleuter
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij gister ook een kut avond gehad bij de Japanner? Wat een grafstemming hing daar....
Mogeeeequote:
Neukteugels...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:36 schreef TimeJumper het volgende:
Laura vond het weer tijd voor domme vlechtjes![]()
Ze lijkt nu op een uit de kluiten gewassen kleuter
Ik snap ff niet wat je bedoeld. Ik geef alleen aan dat er sommige uitspraken hier worden gedaan door sommige, die zelf bewoners die in hun ogen gemeen spelen, de grond in pratenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij gister ook een kut avond gehad bij de Japanner? Wat een grafstemming hing daar....
Ga jij nou maar Laura tot ontwikkeling brengenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net m'n pedopasje aangevraagd
Met wie zou je liever een beschuitje eten, Aafke of Laura?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net m'n pedopasje aangevraagd
Doe niet zo triest, waarom trek je je dat persoonlijk aan, vraag je dat eens af. Het is mij niet overkomen, heel jammer voor die mensen die het wel overkomt, ieder zijn deel...en nu dooor.....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:38 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik snap ff niet wat je bedoeld. Ik geef alleen aan dat er sommige uitspraken hier worden gedaan door sommige, die zelf bewoners die in hun ogen gemeen spelen, de grond in praten
Heel verstandig van je, gewoon negeren, het is voor mij ook een rede in een ander topic niet te vertellen hoe ik 4 streams gelijk op neem aan die persoon.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:35 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
dankje. de posts erboven negeer ik maar ff
Omdat jij mij Qoute dus heb je t tegen mij neem ik aan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Doe niet zo triest, waarom trek je je dat persoonlijk aan, vraag je dat eens af. Het is mij niet overkomen, heel jammer voor die mensen die het wel overkomt, ieder zijn deel...en nu dooor.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |