quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:36 schreef bollokus het volgende:
... jootje is uitgeluld..
HULDE VOOR FLIPJE![]()
![]()
![]()
dat dusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:34 schreef yuliya37 het volgende:
joanna heeft het gewoon zwaar te pakken van philip maar durft dat niet toe te geven.
en nu komt ie er eigenlijk achter dat het voor geen kanten kloptquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:38 schreef Niki.P het volgende:
Nu vertelt Flip het hele verhaal aan Servio
en toch blijven luisterenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:38 schreef Psychecn het volgende:
Wat een paranoïde bitch !!!
K heb haar een half uur gehoord en word knettergek van dr....
Je zou bijna denken dat ze een geheime opdracht heeftquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:38 schreef Psychecn het volgende:
Hij probeert het uit te leggen aan Serv , maar zelfs dan weet ie nog niet wat Jo nou bedoelde... Alleen iets met Aafkequote:
jup!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:40 schreef Day het volgende:
Even tussendoor, hoor. Is de opdracht gelukt?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:40 schreef Day het volgende:
Ja, 5 min door de stem bevestigdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:40 schreef Day het volgende:
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:40 schreef Day het volgende:
Niks van begrepen toch ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:38 schreef Psychecn het volgende:
zo netjes dat we zijn!quote:
Ja dat is de juiste bewoordingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:43 schreef Psychecn het volgende:
Typisch vrouwen...............
Ze had kunnen zeggen: Ik vind je leuk en het steekt me dat je veel met Aafke optrekt want ik mag haar niet.
In plaats daarvan een vaag verhaal waar je nog 3 dagen zoet mee bent om te onderzoeken wat ze nu bedoeld.![]()
pfffffffffffff
ja, dat kan ik me weer wel voorstellen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:44 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
aafke zat hem vanavond vlak boven zijn broek over zijn blote buik te kriebelen. Nou wil ik niet veel zeggen, maar als iemand een maand als een seksloos leven heeft moeten leiden zal je dat toch best wel enigszins opwinden. ik snap dus niet dat dat gekriebel allemaal wordt gedaan zonder zogenaamde bijgevoelens.
slaap lekker en droom zacht!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:45 schreef Niki.P het volgende:
Maar ik ga nu toch maar echt slapen val nu bijna in slaap achter mijn computer..
Wel leuk voor onsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:45 schreef Day het volgende:
Flip moet dit echt goed doen, anders wordt het 1 grote bitchfight.
Flip is er zelf bij en als hij niet op seksuele vlak verder wil met Aafke kan hij dat prima duidelijk maken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:44 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
aafke zat hem vanavond vlak boven zijn broek over zijn blote buik te kriebelen. Nou wil ik niet veel zeggen, maar als iemand een maand als een seksloos leven heeft moeten leiden zal je dat toch best wel enigszins opwinden. ik snap dus niet dat dat gekriebel allemaal wordt gedaan zonder zogenaamde bijgevoelens.
Ik hoop hetquote:
dat gaat hem wel lukkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:45 schreef Day het volgende:
Lijkt me top !!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:45 schreef Day het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:45 schreef Day het volgende:
Flip moet dit echt goed doen nalaten, het wordt 1 grote bitchfight.
denk het nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:46 schreef ABundy het volgende:
Volgens mij denkt Flip echt zo " WTF doe ik tussen die jankende loserwijve? Ik had met olympisch goud!!!!!" Volgens mij gaat hij bij het verlaten van het huis gelijk zijn ex belluh en geef hem eens ongelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |