Er is een OPEN NIEUW DEEL knop hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
zat in text-only, moest ff switchen om OP te halen
ke danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
zat in text-only, moest ff switchen om OP te halen
oh had hij die niet gebruikt dan? kan het op een andere manier dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is een OPEN NIEUW DEEL knop hoorDan hoef je de OP niet te pakken.
Gewoon "nieuw topic" en dan de OP copy/pasten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh had hij die niet gebruikt dan? kan het op een andere manier dan?
ow, ok.. en dat gaat goed met de stats enzow?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon "nieuw topic" en dan de OP copy/pasten.
Ja hoor, zolang de TT maar klopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ow, ok.. en dat gaat goed met de stats enzow?
Maar 3,5 minuutquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm tis dat t voor koelkast is
je draait mijn verzoekjens niet... maar draai maar door tot je er zat van bentquote:
ach je moet zo vaak naar mijn bagger luisteren.. daar is dit nog hemels bijquote:
hij draait mijne ook nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je draait mijn verzoekjens niet... maar draai maar door tot je er zat van bent
DM? die lees ik niet nlquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je draait mijn verzoekjens niet... maar draai maar door tot je er zat van bent
quote:
Dit staat ook op het album The Heavenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:08 schreef naatje_1 het volgende:
dit is wel betere bitpop, dan die YMCK mevrouwtjes
real big fish - beerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Grandmaster Chicken & D.J. Duck - Check Out The Chicken
Reel Big Fish met Fuck Off Song
dit waren mijn verzoekjens
klopt, daarom vroeg ik dus welke je moest hebben...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit staat ook op het album The Heaven
Je hebt de goeie gedraaidquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
klopt, daarom vroeg ik dus welke je moest hebben...
wtfquote:
fappen op koelkast jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dragems, wrom heb ik jou nou nog nie op msn?te druk met fappen?
het kwam me idd al bekend voor, die whoo whoo heh...?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
er zit een bekende sample in maar hij is te kort om hem thuis te brengen
Ja, het ligt op het puntje van "dat is hem" maar ik kom er steeds niet op.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het kwam me idd al bekend voor, die whoo whoo heh...?
jij vraagt goeie muziek aanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtfnormaal vind jij mijn verzoekjes verschrikkelijk.. wie ben je en wat heb je met dragems gedaan?
uhmm dat hoefde ik dan weer niet echt te weten ofzoquote:
quote:
uhmm die kans is zeer groot aanwezigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
als jullie het beiden waarderen zal ik er wel niks aan vinden
ik heb je niet in me lijst staan hier. zeg iets tegen me dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
knijp knijp.. jups ben wakker
dat kan ik nog niet.. want volgens mijn msn heb jij mij nog niet geaccepteerd.. wacht dm mijn msn wel dan kun je mij ook toevoegen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:16 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb je niet in me lijst staan hier. zeg iets tegen me dan?
dubstep is best lekker hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:15 schreef dragems het volgende:
naatje draai ff iets anders dan? en die vorige was een kut dubstep nummer
slaap lekker kastjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga slapen.
Vanaf 2:30u laat ik draakje autoconnecten, zie maar wanneer je klaar bent, draakje neemt 't vanzelf over.
Slaap lekker allen
is het ook maar dat nummer was schijtquote:
tja je kunt niet alles hebben hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:20 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb anders alleen nog maar goede muziek gehoord vanavond![]()
Behalve tussen 23-00
wie draaide er?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:20 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb anders alleen nog maar goede muziek gehoord vanavond![]()
Behalve tussen 23-00
dus hij was er welquote:
hij praat ook zo zacht en binnensmond.. ik lette niet echt opquote:
ik versta hem primaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij praat ook zo zacht en binnensmond.. ik lette niet echt op
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:24 schreef djkoelkast het volgende:
gay bar is het enige aan te horen nummer van die schijtgroep
in mijn wereld ben ik jouw schat nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in jouw wereld wel schat
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
in mijn wereld ben ik jouw schat niet
in jou wereld bestaan er geen gitarenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
in mijn wereld ben ik jouw schat niet
wat een wereld zou dat zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:26 schreef dragems het volgende:
[..]
in jou wereld bestaan er geen gitaren
doe de vogeltjesdans!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:27 schreef naatje_1 het volgende:
lieve schat knetter, jouw verzoekjes zijn zo raar dat spotify ze niet heeft
huh? was ik daar mee bezig dan.. hmm okequote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nu mag je door gaan met viro verwennen
echt wel dat er iets van frank zappa in staatquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:27 schreef naatje_1 het volgende:
frank zappa is wel in spotify heb ik uit betrouwbare bron vernomenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:27 schreef naatje_1 het volgende:
dat wel, maar niet haar gerequeste ietsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:28 schreef dragems het volgende:
[..]
echt wel dat er iets van frank zappa in staat
doe dan ander van um.. wat boeit mij dat nouquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat wel, maar niet haar gerequeste iets
echt nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:28 schreef dragems het volgende:
[..]
echt wel dat er iets van frank zappa in staat
ga jij je er ook nog mee bemoeienquote:
ik kijk toch netquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga jij je er ook nog mee bemoeien
whahaha de hunt for frank zappaquote:
het is gewoon kutmuziek dus die staat er niet inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha de hunt for frank zappa
hoe weet jij dat t kutmuziek is? ken jij t?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
het is gewoon kutmuziek dus die staat er niet in
heel goed
heul goed mogelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:31 schreef naatje_1 het volgende:
als t goed is is dit iets van frank zappa
en real big fish staat er ook gewoon inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat wel, maar niet haar gerequeste iets
ik hoef het niet te kennen om het kut te vinden, zie titel van de track die je aanvroegquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe weet jij dat t kutmuziek is? ken jij t?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik hoef het niet te kennen om het kut te vinden, zie titel van de track die je aanvroeg
ga slapen jij je bent niet grappigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
het is gewoon kutmuziek dus die staat er niet in
heel goed
het is ook niet grappig bedoeldquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:32 schreef dragems het volgende:
[..]
ga slapen jij je bent niet grappig
ga jij maar achter in zittenquote:
ik heb je gemistquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heeft iemand mij eigenlijk wel gemist?
goeien klik wasdaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:36 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, deze! Die is wel goed (random iets in zo een playlist aangeklikt)
JeuJ! ik had ook nog een hele nette dm naar um gestuurd.. heeft tie vast nie gezienquote:
okequote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:43 schreef DrankBakje het volgende:
Ik raak in de knoei met bierstep. sorry.
dit liedje? Dit gaat over een halal slachting?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:straks dragems
oke.. dit is serieus te blij
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit liedje? Dit gaat over een halal slachting?
uhm.. eigenlijk goed.. maar ook weer niet.. moet wel naar dragems luisteren zo he..quote:
een oude bekendequote:
ga je meer geluidjes doen danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:12 schreef dragems het volgende:
faalradio in de nacht met geluidtjes en zo
nee sufferd.. mijn eigen posts zijn blauwquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:22 schreef dragems het volgende:
te veel blauw? wat modtjes? doe doen niet veel hoor
hahahah lolquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee sufferd.. mijn eigen posts zijn blauw
jouwes zijn zeker groen bij jou?quote:
klopt.. je mooien muzakje was drquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:28 schreef dragems het volgende:
gaat vanalles mis
je hoorde me zeker niet voor dit nummer
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:36 schreef naatje_1 het volgende:
Weetje, ik ga het denk ik vaker zo doen: als ik op zondag kan draaien, dan draai ik vrijdagnacht vanaf spotify geïmproviseerd en anders is vrijdagnacht de show
in the buttquote:
penetratiequote:
lol WHAM - wake me upquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:57 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat was dat nummer voor deze die nu bezig is, welke artiest?
gary moore - dirty fingerquote:
vergeef hem.. hij is moequote:
ik weet het ook niet. zo heet hij hierquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:00 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Daarbij hoor ik geen zang enzo als ik em opzoek op youtube?Of beeld ik me dingen in
quote:
Vage shizz, toch bedanktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:01 schreef dragems het volgende:
[..]
ik weet het ook niet. zo heet hij hier
bijnaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ooh dragems je kreeg een kusjen.. kwam je?
vraag zo in draakje maar aan. ik heb hem nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh dragems dan moet je freak me ook ff doen van umzzzz. weenie meer hoe ze heten.. zoek in draakje altijd gewoon freak
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:05 schreef dragems het volgende:
[..]
vraag zo in draakje maar aan. ik heb hem niet
nou nou. sorry hoor. ik wil zo ook nog slapenquote:
tsss... nergens voor nodig... als je een meid bij je had zou je ook niet gaan slapen..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:07 schreef dragems het volgende:
[..]
nou nou. sorry hoor. ik wil zo ook nog slapen
hahaha is jou kano de sahara?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. in 1 klap.. sahara droog
dondersgroot manquote:
en worden nooit meer gezienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dondersgroot manhele kamelen gaan naar binnen.. wahhahahhaha
ja zeker hij slaaptquote:
beste plaatje van katy perry ooitquote:
Photo bucket, is niet wat hoor.,quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
grrrmbl.. ben mijn ww en inlog van photobucket vergeten... moek weer moeilijk doen enzow
kweet t.. maar daar heb ik mijn foto's nu eenmaal staanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:18 schreef DrankBakje het volgende:
[..]
Photo bucket, is niet wat hoor.,
Welke foto's ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kweet t.. maar daar heb ik mijn foto's nu eenmaal staan
gwoon fotows.. verveel me dus dacht ga fotows kieken.. maar dat gaat niet helemaal goed nuquote:
slaap lekkerquote:
ja ik ook eerst maar dat hoeft niet iedereen te wetenquote:
veel plezier schatquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekkerveel plezier in dromenland
![]()
ik zal de boel hier nog wel ff bewaken
spoor je normaal wel dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:28 schreef DrankBakje het volgende:
vanavond spoor ik niet, goe wies gaput,
weltur iedereen, krank ook..
staat genoteerdquote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zuigen is voor de vrouw.. rukken is voor de man als die alleen is
je woont te ver weg.. anders mocht je wel ff spelenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:32 schreef DrankBakje het volgende:
[..]
Ik niet en ik moet mezelf wwer vermaken, mooi is dat.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je woont te ver weg.. anders mocht je wel ff spelen :p
wel veilig dan hequote:
moet jij niet slapen ofzoquote:
nee was nog wat aan het installerenquote:
en doordat je die in je hoofd hebt kun je niet slapen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 05:01 schreef beenieman het volgende:
oke lastig lastig ik heb een nummer in mn hoofd -> slaapgebrek
=D
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 05:04 schreef beenieman het volgende:
hihiihihihihi ja heb ik wel vaker majaaaa nog wat gedaan vannacht? partyhardy?
godsamme, jij hebt geen fobo.. niks.. gezelligquote:
geen idee.. ben nogal blanco op t moment.. maar je hebt echt niks.. zelfs niet op je profieldingetjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 05:08 schreef beenieman het volgende:
OWWWWWWWWWWW hoe moet ik dat instellen dan joh
neem aan mannelijk.. anders ben je een heul lelijke vrouwquote:
whahaha... is toch mannelijkquote:
zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 05:13 schreef beenieman het volgende:
heb toch eerder met jou gepraat, ging toen over mn vriendinnnnn met makeup
aaah kweet t weerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 05:15 schreef beenieman het volgende:
ging toen over dat t niet goed ging met mn vriendin omdat ze dikke plamuurlaag foundation ophad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |