ze hoeven toch niet te schatten? er hingen daar toch 4 klokken aan de muur?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:15 schreef Niki.P het volgende:
Ze zijn echt slecht in het inschatten van tijd..
Toch dacht Aafke dat ze een kwartiertje aan het lopen zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze hoeven toch niet te schatten? er hingen daar toch 4 klokken aan de muur?
Verder op de bank, het onderwerp van gesprek, Philip, moet wel in beeld zijn natuurlijk.quote:
En wat dacht je van mij? Ik probeer deze missie te verslaan voor 0 euro's. Gelukkig een verslaving die mij geen geld kost.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:17 schreef ABundy het volgende:
Echt raar dat het geld niet naar ratio verdeeld wordt woor wat ze moeten doen. 250 euries voor een uur lopen terwijl 10 minuten hinkelen 100 euro oplevert.
Precies, met d'r schone poes.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:18 schreef mootie het volgende:
En Joanna roddelt over Aafke, en ze vindt het maar wat leuk!
En vanavond beweert ze nog dat ze nooooooit roddeldequote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:18 schreef mootie het volgende:
En Joanna roddelt over Aafke, en ze vindt het maar wat leuk!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:18 schreef bollokus het volgende:
maar als ik het goed begrepen heb gaat flipje hier niks voor krijgen
500 euries naar mijn wetenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:18 schreef bollokus het volgende:
maar als ik het goed begrepen heb gaat flipje hier niks voor krijgen
Dab hadden vanaf dag 1 al niemand meerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Joanne, je dekt je microfoon af". 2 keer geel is toch rood? Eruit Joanne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |