veel pelzierquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:25 schreef Trevland het volgende:
Hoi vanaf het station![]()
[..]
Ikke tussen ST en Whis![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:25 schreef Trevland het volgende:
Hoi vanaf het station![]()
[..]
Ikke tussen ST en Whis![]()
geen zorgen lola, trev zou niet weten waar hij moest beginnen en wat hij moet doenquote:
Jij wel he?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen zorgen lola, trev zou niet weten waar hij moest beginnen en wat hij moet doen
Daar weet jij niks vanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen zorgen lola, trev zou niet weten waar hij moest beginnen en wat hij moet doen
ik? ze zeggen hetquote:
ik weet meer dan genoegquote:
Koffie! Dat heb ik nog niet gehad ... goed planquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:40 schreef DaMart het volgende:
Zo, de auto is volgetankt en meteen maar even door de wasborstel gegaan.
Nu tijd voor een kop thee.
Mogguhquote:
* Trevland zet even schuifpui los voor de ego van Pezuquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik? ze zeggen het
[..]
ik weet meer dan genoeg
hey Bosquote:
beter haal je het dak er ook gelijk af, en de muren sloop je ook weg want mijn ego is zo groot jongen, dat kun je niet huisvestenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland zet even schuifpui los voor de ego van Pezu
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter haal je het dak er ook gelijk af, en de muren sloop je ook weg want mijn ego is zo groot jongen, dat kun je niet huisvesten
Maar het moet niet tochten want dan wordt die ziekquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter haal je het dak er ook gelijk af, en de muren sloop je ook weg want mijn ego is zo groot jongen, dat kun je niet huisvesten
ik ben al ziek jongetje maak jij je maar geen zorgen om ome pezu, deze is oud en wijs genoeg hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het moet niet tochten want dan wordt die ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |