Tot straksquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:05 schreef friemelaar het volgende:
Hij gaat op de autopilot luitjes![]()
Ik ga slapen anders ben ik niet op tijd bij Wisky![]()
Wel trusten samen![]()
Wisky tot straks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik vind ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan hoor whisk![]()
Toto - Stop loving you dan maar? Of word ik dan WEER vermoord?
Karaoke doen dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik vind ik ook![]()
Maar Friem is pitten
Geen strak plan.. Maar je mag 'm posten, zet ik de radio uitquote:
Nou ja ik bedoelde meer dat we m allebei op zetten en keihard meezingen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen strak plan.. Maar je mag 'm posten, zet ik de radio uit
Kan ik niet, mijn stem wekrt niet meer mee na ziek.. En Big in Japan MOET ik ff luisterenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik bedoelde meer dat we m allebei op zetten en keihard meezingen.
Big in Japan isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Alphaville![]()
maar dan vooral dat andere nummer... Hoewel Big in Japan ook vet is![]()
Ook heel mooi, maar ik zou het niet willenquote:
Nou, toch gaan we ernstig die kant op, eigenlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook heel mooi, maar ik zou het niet willen
Forever young ja?? Misschien oud gewoon??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, toch gaan we ernstig die kant op, eigenlijk
So? Ik chat en ik geniet van muziek!! Toto dusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Whisk we gaan slapenwe zijn al een tijdje de laatste die over zijn
straks gaan ze teruglezen
Nu is AHA netquote:
slaap ze friemelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:05 schreef friemelaar het volgende:
Hij gaat op de autopilot luitjes![]()
Ik ga slapen anders ben ik niet op tijd bij Wisky![]()
Wel trusten samen![]()
Wisky tot straks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
we zijn al dichtquote:
quote:
Je doet niet mee met Toto??quote:
Volgens mij niet, maar ok, trustequote:
Welles. Stop loving youquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ok, truste
Ik wachhte tot Aha over was, luisterde toen en middenin nam je ineens afscheidquote:
Dacht dat je ging slapenquote:
Sorry hoorquote:
Ja ik had er ff niet op gerekend dat RockNijntje er nog wasquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wachhte tot Aha over was, luisterde toen en middenin nam je ineens afscheid
Huh wat is er met mij?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik had er ff niet op gerekend dat RockNijntje er nog was![]()
I thought we were alone there
KEN je dat liedje?? Ja natuurlijk...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik had er ff niet op gerekend dat RockNijntje er nog was![]()
I thought we were alone there
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |