Barretjequote:
koen!quote:
ohh?? nu niet meer??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Barretje![]()
![]()
Had je bijna nog nodig gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
kwart over 5 vroeg genoeg? 5 uur mag ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koen!
hoe laat hebben we ook al weer morgen afgesproken??
zeker niet als je het 15 keer achter elkaar doet...quote:
Vond ik altijd wel (keihard doe ik datquote:
ahh.. rond 5enquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kwart over 5 vroeg genoeg? 5 uur mag ookHeb m'n ma op visite morgen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh?? nu niet meer??Vervoersproblemen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar je bent zonder vervoer minstens zo leuk
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
is goed... ongeveer een kwartiertje rijtijd rekenen voor jou?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh.. rond 5enik sms wel als ik vertrek ok??
Ja ik had er ook nooit zoeen moeite mee voordat DIT.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vond ik altijd wel (keihard doe ik dat)..
niet zo lang mijn pc staat een 30 cm van het scherm afquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:15 schreef friemelaar het volgende:
Hey GF, hoe lang moet dat kabeltje nou zijn ?
zoiets jahquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is goed... ongeveer een kwartiertje rijtijd rekenen voor jou?
Owh ja... Knuff danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik had er ook nooit zoeen moeite mee voordat DIT.
[ afbeelding ]
Nu is de lol er ineens goed af
kom op.. een beetje flexibiliteit...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
wtfquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok, dan heb ik 5 minuten om weg te komen, is 5-10 minuten lopen naar de bushaltequote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vervoersproblemen enzo![]()
Maar je bent zonder vervoer minstens zo leuk
okquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ok, dan heb ik 5 minuten om weg te komen, is 5-10 minuten lopen naar de bushalte
zal er aan moeten denken mijn foon van "stil" af te halen (vergeet ik nogal eensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ok![]()
ik zit warm en droog dus doe rustig aan!
Ja, maar we hadden ineens problemen met de opstapplekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |