Dat zei hij niet. Hij vond het meerstemmige gedeelte geweldig van hun. Alleen Gordon reageerde op het teksten voorlezen. Maar ik vind het in ieder geval ook beter als niks zingen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:05 schreef Woelli het volgende:
Verschrikkelijk dit.
En dan ook nog eens Eric's reactie op hun.
Commentaar dat alle jongens hun teksten vergeten, maar dat zij voorlezen is geweldig. WTF
Helemaal mee eens. The Difference is ook iets anders. Ik denk dat ze beter hun kansen kunnen spreiden en niet allemaal R&B.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:35 schreef sbientje het volgende:
van mij mogen ze door ipv sway, die vind ik echt vreselijk!
Inderdaad. En het is bijna hetzelfde als Sim'Ran.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:35 schreef sbientje het volgende:
van mij mogen ze door ipv sway, die vind ik echt vreselijk!
ja die moeten van mij ook weg, en sway dus ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:37 schreef Christyyy het volgende:
Sway is wel zeker beter dan Crème De La Femme. Zij moeten het echt hebben van hun performance. Ik zeg Crème De La Femme eruit, The Difference door!
Simran is een kleurloos groepje met kleur.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef UltraR het volgende:
Nee zeg! Ik vind Sway het leukst, samen met The Difference. Van mij mag simran direct opzouten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |