quote:
HEY JOU KEN IK!!quote:
server kapoet, wordt morgen gefixt denk ikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat is er met de op? hij ziet er anders uit
zeer geschiktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:13 schreef Patje1987 het volgende:
Wellicht even een paar doorsluizen voor in draakje.
ah ok. dacht al, heb ik nu een faal op overgenomen... maar niet dusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
server kapoet, wordt morgen gefixt denk ik
Stream is up at 192 kbps with 18 of 500 listeners (15 unique)quote:
Gestegen, het was 11 vorige uur.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Stream is up at 192 kbps with 18 of 500 listeners (15 unique)
Hij luistert altijd als ik draaiquote:
logisch toch met deze muziekquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gestegen, het was 11 vorige uur.
Morgen zal ik hem even op de hoogte brengen iigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
server kapoet, wordt morgen gefixt denk ik
Jawel, als het zijn smaak is. Maar wat ik draai is altijd zijn smaakquote:
wie niet heaquote:HEY JOU KEN IK!!
Dan moet hij ook zeker tijdens mijn livesets kunnen genietenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jawel, als het zijn smaak is. Maar wat ik draai is altijd zijn smaak
aaah okquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jawel, als het zijn smaak is. Maar wat ik draai is altijd zijn smaak
Geen idee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:18 schreef Snuf. het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat er sinds de afgelopen 7 dagen minder luisteraars zijn?
geen vakantie meer?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:18 schreef Snuf. het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat er sinds de afgelopen 7 dagen minder luisteraars zijn?
donknow, iedereen een leven gevonden in de kast of kelder ofzow?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:18 schreef Snuf. het volgende:
Ik vind grappig klinkenquote:
Jij bent een van de weinige FOK!kers die gewoon doodleuk aan iedereen verteld dat ze op FOK! zitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Er moet dus meer reclame gemaakt worden.
Zal van de week mijn klasgenoten enzo ook eens aan het luisteren zetten.
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:21 schreef Viro het volgende:
ik gaat ook slapen, ben helemaal kapot. Tot zondag
Hey babequote:
Truste Viroquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:21 schreef Viro het volgende:
ja wat intereseert mij dat, heb ja niks te verbergenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige FOK!kers die gewoon doodleuk aan iedereen verteld dat ze op FOK! zit
quote:
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:21 schreef Viro het volgende:
ik vertel dat ook gewoon hoor, alleen iedereen kijkt me dan raar aanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind grappig klinken
[..]
Jij bent een van de weinige FOK!kers die gewoon doodleuk aan iedereen verteld dat ze op FOK! zit
goed bezigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb deze week een chick gehosseld en ze gaat morgen onzin radio luisteren
Verkocht voor geld om drugs te kopen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef Snuf. het volgende:
Ik ook en het interesseert me werkelijk geen hol wat mensen van me denken eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vertel dat ook gewoon hoor, alleen iedereen kijkt me dan raar aan
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef Snuf. het volgende:
ik word niet eens raar aangekeken...... hmmm dat is op zich wel raarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze is dan ook 13. Mafkees.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee het is niet het zusje van Goudvis_ die wil me niet volgens mij want ze vindt me te oud
je hosselt nooit watquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee het is niet het zusje van Goudvis_ die wil me niet volgens mij want ze vindt me te oud
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ook en het interesseert me werkelijk geen hol wat mensen van me denken eerlijk gezegdSowieso mijn beste matties fokken ook
te niet mainstream shit denk ikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik had laats 3 mensen geregeld die gingen luisteren.. ze vonden dr niks aan
Vroeger was ik een echte KLB hosselaar maar nu niet meer. Toen verzochten ze me vriendelijk te vertrekken uit KLB namelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:25 schreef djkoelkast het volgende:
Ik voel me een eckte FOK!ker van de oude stempel. Kotsen op tweaekers en andere nerds, heerlijk.
Nu zit FOK! voor 80% vol met nerds
ze gingen luisteren tijdens eggs.... zei nog dat het niet alleen dat soort muziek was.. maar helaasquote:
Volgens mij beginnen best veel mensen in KLB, ik ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vroeger was ik een echte KLB hosselaar maar nu niet meer. Toen verzochten ze me vriendelijk te vertrekken uit KLB namelijk
Ze weten niet wat interwebs is?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik doe nu even niet denken aan mn crappy levenquote:
Laat ze het rooster van vorige week zienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze gingen luisteren tijdens eggs.... zei nog dat het niet alleen dat soort muziek was.. maar helaas![]()
ben vandaag al bezig geweest om mijn broertje zover te krijgen... maar die denkt dat het allemaal mainstream is
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze gingen luisteren tijdens eggs.... zei nog dat het niet alleen dat soort muziek was.. maar helaas![]()
ben vandaag al bezig geweest om mijn broertje zover te krijgen... maar die denkt dat het allemaal mainstream is
heb ze alles al laten zien... maar 1 gaat miss nog een keer luisteren de andere 2 hadden zoiets van: jij vind het leuk, wij dus niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laat ze het rooster van vorige week zien
Met wie?quote:
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze weten niet wat interwebs is?
[..]
Ik doe nu even niet denken aan mn crappy leven
Nah dronken word ik niet als ik in mn eentje thuis aan het bier zitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik doe met je mee
Ik ga gewoon lekker dronken worden
Van Onzin Radio?quote:
Ik ga heel erg mijn best doen vanaafquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah dronken word ik niet als ik in mn eentje thuis aan het bier zit
Goed dat je Popje overslaatquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Van Onzin Radio?
Merel, Sharr, DV, Goudvis, Myererealla, Knetter, Huppel, Lovelylday, die koekjesmiesjen
gebeurt wel hoor in de wereldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Timing babe, timingquote:
zie dat het niveau niks veranderd is in dat kleine poosje dat ik er niet wasquote:
waarom ga je naar huis als je aangeschoten bent?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:31 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik had me echt verheugd op een avondje stappen... maar de rest was al zo aangeschoten dat de helft liever naar huis ging... eikels
Geen ideequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
waarom ga je naar huis als je aangeschoten bent?
Mijn opa zei altijd: beter met je lul in een slet dan in een koelkast.quote:
Hertog Janquote:
Was je opa ook treinenrukker?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd: beter met je lul in een slet dan in een koelkast.
Minder smileysquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zie dat het niveau niks veranderd is in dat kleine poosje dat ik er niet was
Ik heb tegen de avond een Hertog Jan-tulpglas gekocht in een café en ik heb hem nu origineel gesloopt.quote:
Origineel gesloopt? Leg uit?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb tegen de avond een Hertog Jan-tulpglas gekocht in een café en ik heb hem nu origineel gesloopt.
Denk 't niet, ik heb mijn opa nooit gekend, hij moest weer zo nodig doodgaan en alles.quote:
Gelukkig dat hij wel die wijsheid heeft nagelaten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Denk 't niet, ik heb mijn opa nooit gekend, hij moest weer zo nodig doodgaan en alles.
Nuchter wel dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan me nooit gedragen als ik dronken ben
Ja heerlijke muziek al zeg ik het zelfquote:
Ik had de glazen gekocht omdat we lekker bier wilden drinken in de trein. Dus ik dat vieze glas weer in mijn rugzakje en alles. Thuisgekomen dacht ik die glazen even schoon te maken. Na dit gedaan te hebben zonder zeep en alles dacht ik: dan moet ik hem eigenlijk ook effe droogmaken zonder een doek.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Origineel gesloopt? Leg uit?
Ik pak er nog een HJ bij hoor
Ik gedraag me zoiezo nooitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan me nooit gedragen als ik dronken ben
Geniaalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had de glazen gekocht omdat we lekker bier wilden drinken in de trein. Dus ik dat vieze glas weer in mijn rugzakje en alles. Thuisgekomen dacht ik die glazen even schoon te maken. Na dit gedaan te hebben zonder zeep en alles dacht ik: dan moet ik hem eigenlijk ook effe droogmaken zonder een doek.
Dus ik had het geweldige idee om hem te "drogen" in de magnetron.
Na 1 seconde herinnerde ik me door vuurwerk dat er zo'n gouden randje aan zat.
Deze is ook huldequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heerlijke muziek al zeg ik het zelf
Trusten ik ga ook maar eens slapen doei iedereenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik moet gaan, trusten piepels
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Doe rustig aan hè.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Batsquote:
Vind ik ook, normaal is deze echt zum kotsen maar ik geef deze toch een kans omdat Adam K & Sohaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
Dit (als in Summerjam) is zo'n kutnummer. En toch klinkt dit best tof!
Summerjam is ruk omdat ze Fiësta verneuken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vind ik ook, normaal is deze echt zum kotsen maar ik geef deze toch een kans omdat Adam K & Soha
Kaasachtige substantie!!quote:
draai gewoon af johquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:58 schreef Patje1987 het volgende:
Deze wil ik niet afmaken eigenlijk, is nu nog 6 min.
Ok prima!quote:
Gezellig swingenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zit hier ook te swingen, koptelefoon op
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 00:55:45 Serge Devant, Emma Hewitt - Take Me With You (Adam K & Soha Club Mix) 00:50:10 Underdog Project vs Adam K & Soha - Waters Of Summer (Summer Jam 2010) 00:43:57 Sylvia Tosun - Underlying Feeling (Adam K & Soha Club Mix) 00:37:55 Reflekt - Need To Feel Loved (Adam K & Soha Vocal Mix) 00:32:31 Benny Benassi Feat. Channing - Come Fly Away ( Adam K & Soha Mix ) 00:27:35 Kaskade - 4 AM (Adam K & Soha Radio Mix) 00:22:15 Chicane vs. Natasha Bedingfield - Bruised Water (Adam K & Soha Club Mix) 00:16:06 Adam K & Soho - Long Distance (Original Mix) 00:09:23 Tomcraft - Loneliness (Adam K & Soha's Shadow Remix) 00:03:22 Adam K & Soha - Twilight 23:57:15 U2 - Magnificent (adam K & Soha Club Mix) |
Welcome to my worldquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:01 schreef Viro het volgende:
Probeer je zo hard je best te doen om wakker te blijven, val je steeds in slaap achter de pc. Lig je dan in bed, weg slaap en weer zo fris als een geile hoentje
Dankje, misschien wat voor in draakje?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Belachelijk goeie muziek patje, goed gemixt ook, patje af
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dankje, misschien wat voor in draakje?
is al een tijdje bij mij aan de gang dit. zo'n 5 jaar ongeveer.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:04 schreef Viro het volgende:
[..]
is al een tijdje bij mij aan de gang dit. zo'n 5 jaar ongeveer.![]()
vriendin ligt dromenland plat te neuken, maar geen plezier voor viro
Nee hij wil pratenquote:
ik hoop het voor je. het is geen pretje, spreek uit eigen ervaringquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik pas een paar weken... hoop dat het bij mij sneller overgaat
You tell him!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:06 schreef djkoelkast het volgende:
shut up naatjeik slaap wanneer ik wil
Maarre is er niks aan te doen dan? Bij mij komt het gewoon door stress dus ik ga er vanuit dat het vanzelf wel weer beter wordt..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:06 schreef Viro het volgende:
[..]
ik hoop het voor je. het is geen pretje, spreek uit eigen ervaring
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:06 schreef djkoelkast het volgende:
shut up naatjeik slaap wanneer ik wil
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:06 schreef Viro het volgende:
[..]
blijf praten, voel me weer slaperig worden
last van chronische vorm van insomnia. Slaapillen die ze mij willen voorschrijven zijn zo sterk dat ik niet eens door zou hebben wanneer ik door een groep homoseksuele neger olifanten word uitgewoond. Dus een no goquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maarre is er niks aan te doen dan? Bij mij komt het gewoon door stress dus ik ga er vanuit dat het vanzelf wel weer beter wordt..
Slaap lekker meisquote:
Kan ook lekker zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:09 schreef Viro het volgende:
[..]
last van chronische vorm van insomnia. Slaapillen die ze mij willen voorschrijven zijn zo sterk dat ik niet eens door zou hebben wanneer ik door een groep homoseksuele neger olifanten word uitgewoond. Dus een no go
nu jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:09 schreef djkoelkast het volgende:
Nobody Beats The Drum - Beats Work [2008] CD Album, 100% Halal
die?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:09 schreef Viro het volgende:
[..]
last van chronische vorm van insomnia. Slaapillen die ze mij willen voorschrijven zijn zo sterk dat ik niet eens door zou hebben wanneer ik door een groep homoseksuele neger olifanten word uitgewoond. Dus een no go
en nu snel gaan slapen jijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn![]()
En met die MI ga ik slapen. Oh the dreams I'm gonna have tonight
ik zou dat niet weten. En wil het ook niet wetenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
Nee kan me voorstellenmaarre hoe komt die groep olifanten je slaapkamer in dan
hoi hoi Dragemsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:14 schreef dragems het volgende:
hallow iedereen. grappig om weer de UI's te zien
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:14 schreef Viro het volgende:
[..]
en nu snel gaan slapen jij![]()
![]()
[..]
ik zou dat niet weten. En wil het ook niet weten![]()
* Viro huis doorzoekt vanwege homofiele neger olifanten
hallo meisje die ik maar beter moet leren kennenquote:
heb je de eerste olifant alquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:14 schreef dragems het volgende:
hallow iedereen. grappig om weer de UI's te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zitten we allemaalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan niet slapen
zit nu heul stiekem met al het licht uit te fokken.. hoe triest
Daar word je op een gegeven moment echt scheel vanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan niet slapen
wat wil je voor je verjaardag dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:15 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vraag 1 simpel ding voor mijn verjaardag en dragems wil niet meewerken
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan niet slapen
24u gitaarloze radioquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat wil je voor je verjaardag dan?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:15 schreef dragems het volgende:
[..]
hallo meisje die ik maar beter moet leren kennen
ben al scheel.. dat scheeltquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar word je op een gegeven moment echt scheel van
uhm dat kan wel... als hij een eigen stream maaktquote:
uuuh ok alles goed wat heb je vandaag gedaanquote:
omdat je het lief vraagt, nu snel verder met zuigenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja woensdag a.s. van 00-00, da's alles wat ik vraag.
huh je zocht homofiele neger olifanten en vind koelkastquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:17 schreef Viro het volgende:
[..]
omdat je het lief vraagt, nu snel verder met zuigen![]()
ik ben geen homofiel, geen neger en geen olifant. Wat een teleurstelling voor hemquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
huh je zocht homofiele neger olifanten en vind koelkast
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
Alles mag gedraaid worden, alleen niets wat op rock lijkt
ik vind in koelkast de homofiele neger olifantenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
huh je zocht homofiele neger olifanten en vind koelkast
dit is rockquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
Alles mag gedraaid worden, alleen niets wat op rock lijkt
Ja hoor gaat zn gangetje.. voel me al 10x beter dan dinsdag (was ziek).quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:17 schreef dragems het volgende:
[..]
uuuh ok alles goed wat heb je vandaag gedaan
Ja OF ik vraag 24u elektronische muziek, dat kan ook nog.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goed plan
blijft heul veul over dan
hij zal er wel zwaar kapot van zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik ben geen homofiel, geen neger en geen olifant. Wat een teleurstelling voor hem
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef Viro het volgende:
[..]
ik vind in koelkast de homofiele neger olifanten
hhahaa lol ik heb vandaag voor het eerst sinds lange tijd guitar hero gespeeld en voor de rest bier gedronken netquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja hoor gaat zn gangetje.. voel me al 10x beter dan dinsdag (was ziek).
Vandaag lekker rustig dagje gehad en lekker bij me zussie op bezoek en daar eten...
en wat heb jij allemaal gedaan vandaag?
uhmmm.. ach is wel vrolijk hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja OF ik vraag 24u elektronische muziek, dat kan ook nog.
kan van alles zijn hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmmm.. ach is wel vrolijk he
word er te vrolijk van dus hyper, dat wil ik nu nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
Maar komop, die toeter werkt toch fucking aanstekelijk
Ik al de nodige baco opquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:20 schreef dragems het volgende:
[..]
hhahaa lol ik heb vandaag voor het eerst sinds lange tijd guitar hero gespeeld en voor de rest bier gedronken net
nu word ik bang.. ik dacht steun je... maar neee.. meneer moet weer onheilspellende zinnen typenquote:
Succes!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:22 schreef Viro het volgende:
ik ga weer een poging wagen om 1.23 om te slapen
metalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu word ik bang.. ik dacht steun je... maar neee.. meneer moet weer onheilspellende zinnen typen
succes, hoop dat t je luktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:22 schreef Viro het volgende:
ik ga weer een poging wagen om 1.23 om te slapen
guitar hero is echt tof. heb er vaak zin in maar dan komt het er niet vanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik al de nodige baco open guitar hero heb ik nog nooit gedaan.. dat ken ik ook helemaal niet denk ik
Ja ik heb wel eens gekeken bij een vriend en ziet er wel tof uit.... maar denk niet dat het iets voor mij is hoor... daar ben ik veel te lomp voorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:24 schreef dragems het volgende:
[..]
guitar hero is echt tof. heb er vaak zin in maar dan komt het er niet van
gewoon beginnen op easy komt wel goed.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik heb wel eens gekeken bij een vriend en ziet er wel tof uit.... maar denk niet dat het iets voor mij is hoor... daar ben ik veel te lomp voor
Ja misschien als ik een x alleen benquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:26 schreef dragems het volgende:
[..]
gewoon beginnen op easy komt wel goed.
Geen pics meer?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zooo fobo is leeg, nu kan ik gaan bedenken wat ik er in ga zetten
jawel.. alleen lap tekst is wegquote:
lol maakt dat uit? iedereen moet ergens beginnenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja misschien als ik een x alleen ben
Och, ik heb de kopieënquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel.. alleen lap tekst is wegben nu bezig met plaatjes zoeken. dan staat er iig iets..
wou de pics ook weghalen.. maar het verleden heeft me geleerd dat dat niet gewaardeerd wordt
das handig voor als ik ze een x kwijt benquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:30 schreef dragems het volgende:
[..]
lol maakt dat uit? iedereen moet ergens beginnen
Zie paar posts boven je welk album dit isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:29 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een ongelooflijke bazenmuziek dit
vertelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uhm.. heb er wel 1 maar die is zo maf..
Frank Zappa - Dont Eat The Yellow Snowquote:
voor lul zetten is best leuk hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat is waar, maar eerst een beetje oefenen voor ik mezelf voor lul zet
Ohw jawel hoor en ik ben er erg goed inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:33 schreef dragems het volgende:
[..]
voor lul zetten is best leuk hoor.
wat de boer niet kent, dat vreet ie niet, sorryquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Frank Zappa - Dont Eat The Yellow Snow
epic snorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Frank Zappa - Dont Eat The Yellow Snow
electric six? maar niet gay barquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:31 schreef naatje_1 het volgende:
hebben jullie trouwens nog verzoekjes? spotify nu, dus alles kan (nja, bijna alles)
wask al bang voorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat de boer niet kent, dat vreet ie niet, sorry
Ik zie staan remix voor Etienne de Crezy, die is ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zie paar posts boven je welk album dit is
Cassius 1999 of Feeling for you?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat de boer niet kent, dat vreet ie niet, sorry
frank zappa? ik download welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vraag me af wie ik wel zo gek zou krijgen om hem te draaien...
hmmm.. toon miss
quote:
Trustequote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:39 schreef Patje1987 het volgende:
Kga zo lekker slapen, morgen ben ik denk ik niet aanwezig. Laters
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:39 schreef Patje1987 het volgende:
Slaap lekker jullie, veel plezier in dromenlandquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:39 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga lekker me bedje opzoeken
Fijne avond nog![]()
Dank voor de fijne muziekquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:39 schreef Patje1987 het volgende:
weltrustenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:39 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga lekker me bedje opzoeken
Fijne avond nog![]()
van wie?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Cassius 1999 of Feeling for you?
draai electric six dan? maar niet gay barquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
can't stop me now - goose (bloody beetroots remix)
Niemand, in principe.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
moet ik op het rooster kijken of is er iemand zo lief om me te vertellen wat of wie er om 2 uur draait?
Goeden groovequote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:50 schreef naatje_1 het volgende:
ik zit nu wel lekker in de dance groove eickdus electric six is goed, maar niet voor nu, in dit setje...
Ik heb alleen je kloons op msn, niet jou zelfquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bagger iedereen op msn slaapt
mijn kloons?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb alleen je kloons op msn, niet jou zelf
nee hoor ik zit gewoon om msnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bagger iedereen op msn slaapt
wutt?? jij hebt heul geen msn.. iets met dat is voor 12 jarigen enzoquote:
Ik heb hem er aan geholpenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt?? jij hebt heul geen msn.. iets met dat is voor 12 jarigen enzo
met die clip waar ze een race doen toch?quote:
voor mij wou hij geen msn nemenquote:
eehhhhquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:53 schreef dragems het volgende:
[..]
met die clip waar ze een race doen toch?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voor mij wou hij geen msn nemende rangorde is weer duidelijk
nou ik had na dat jij het vroeg al geprobeerd me msn te onblokken maar dat wou niet. toen maar ene nieuwe aangemaaktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoezo ben je ineens overstag gegaan dragems?
tsss. zal t iig onthoudenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:54 schreef dragems het volgende:
[..]
nou ik had na dat jij het vroeg al geprobeerd me msn te onblokken maar dat wou niet. toen maar ene nieuwe aangemaakt
Moah moahquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Trouwens koele kast, is je wel opgevallen dat ik best weinig smileys gebruik
wutt? tis minder dan het eerst wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Sulumi of Sulimi Stereo Chocolate ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:57 schreef djkoelkast het volgende:
100000000000 disco times - Usk Remix![]()
staat in spotify, 't is wel redelijk specifiek
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whahaha even totaal off topic...
zocht plaatjes.. kwam deze tegen.. ik vin um wel grapsigdoet niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die laatstequote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sulumi of Sulimi Stereo Chocolate ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |