Ik was ook even gaan zoeken, vrouwen met silliconen krijgen krijgen wel regelmatig last van terugkerende ontstekingen ..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik er van kan vinden: het gaat niet gepaard met pijn.
Dus dan moet ze nog iets hebben.
Doe haar even een High 5 van ons geven ....we snappen der.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou recht werkt toch twee kanten op?
Ik word trouwens net hier op de bank door Bommerinnetje weer ongeveer voor eeuwige romanticus en naief wijf uitgemaaktIk sprak de ijdele hoop uit dat Laura nu goede info deed naar Alex en hem wilde helpen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:06 schreef r_onald het volgende:
Zo werkt dat met laura,papt met veel mannen aan ,om vervolgens ze te misbruiken voor het spel.
Bommert en ik spelen dit spelletje al jaren... Ik heb het zelf ook meer gemist dan ik toe wil gevenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik geniet mee hoor. Go Girl.Wij dames steunen je onvoorwaardelijk.
Meeloper!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik geniet mee hoor. Go Girl.Wij dames steunen je onvoorwaardelijk.
Zoals ik al schreef: volgens Laura gaan Laura, Aafke, Monique en Sharon alle 4 op Philip en Servio, en Joanne sowieso op Gerard en de 2e een wildcard.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:07 schreef Mylene het volgende:
Wie wordt er genomineerd volgens Laura? Servio en Maik?
Je hebt een wijs wijffie getroffenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou recht werkt toch twee kanten op?
Ik word trouwens net hier op de bank door Bommerinnetje weer ongeveer voor eeuwige romanticus en naief wijf uitgemaaktIk sprak de ijdele hoop uit dat Laura nu goede info deed naar Alex en hem wilde helpen
![]()
![]()
NEE! GEWOON NEE!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:07 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Doe haar even een High 5 van ons geven ....we snappen der.
is alleen maar stoere praat van haar, het is een aardsleugenaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:08 schreef schurk65 het volgende:
Joanna slikt 2x per jaar een prednisonkuurtje zei ze, dus zal wat chronisch hebben! Heeft niets met die huidziekte te maken, meer met der oren en tieten wat ik begreep. Pijn aan der ribben naast der linker tiet iig
gaat ie los of niet??quote:
NEE! GEWOON NEE!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt een wijs wijffie getroffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |