Spuiten in je kop zetten is de bom iid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Prednison is heftige shit, dat slik je niet voor de lol.
O die hoorde ik niet...quote:
Ik ken er 1 die het slikt als hij griep krijgt..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ken mensen die het toch echt voor de lol slikten tijdens het stappen
Die is close!quote:
ze is debielquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kijkt echt altijd debiel uit dr ogen ....
Welke? Zijn er meerdere...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:58 schreef superkokje het volgende:
Kan die lelijke tyfus snol met die herpes ogen niet ff der mond houden
Mannen denken dan ook altijd meteen dat ze terminaal zijn als ze keelpijn hebben...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ken er 1 die het slikt als hij griep krijgt..echt!
Nou Gerard kijkt ook alsof ie elke ochtend door een busje wordt opgehaald.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kijkt echt altijd debiel uit dr ogen ....
Generalisatiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mannen denken dan ook altijd meteen dat ze terminaal zijn als ze keelpijn hebben...
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mannen denken dan ook altijd meteen dat ze terminaal zijn als ze keelpijn hebben...
Kan je krijgen hoor maar gebruik die dan wel met beleid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:57 schreef bollokus het volgende:
die medicijnen daar in portugal voor oogontsteking wil ik ook![]()
![]()
![]()
quote:
Tsja het is niet om aan te zien, hij als een zak aan der hangen.quote:
goeiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat moet je RuudPuntnl even vragenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou Gerard kijkt ook alsof ie elke ochtend door een busje wordt opgehaald.
Hier kan ik me voorlopig invinden idd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef flugeltje het volgende:
1. Gerard
2. Karim
3. Aafke
4. Monique
5. Sharon
Doe eens niet, ranzige sexist!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vrees dat het waarheid wordt. Ik krijg nu al kotsneigingenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef Warkont het volgende:
Faalex gaat straks weer een potje droogneuken om vervolgens het bed uit getyft te worden. Plaatsvervangende schaamte here we come!
Pigmentverlies, het lijkt op wat mijn jongste zoon heeft,die heeft 5 vlekjes in zijn haar. Geen kleur dus 5 grijze lokjes. Komt door stress maar kan ook zomaar komen. Kan ook vanzelf weer overgaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij heet die huidziekte van Joanna vitiligo of zoiets.
Yep!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef flugeltje het volgende:
1. Gerard
2. Karim
3. Aafke
4. Monique
5. Sharon
juf, juf... Ze plaagt me....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe eens niet, ranzige sexist!Als ik Servio was had ik je allang aangegeven nu bij het MDI!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |