Ik was ook even gaan zoeken, vrouwen met silliconen krijgen krijgen wel regelmatig last van terugkerende ontstekingen ..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik er van kan vinden: het gaat niet gepaard met pijn.
Dus dan moet ze nog iets hebben.
Doe haar even een High 5 van ons geven ....we snappen der.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou recht werkt toch twee kanten op?
Ik word trouwens net hier op de bank door Bommerinnetje weer ongeveer voor eeuwige romanticus en naief wijf uitgemaaktIk sprak de ijdele hoop uit dat Laura nu goede info deed naar Alex en hem wilde helpen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:06 schreef r_onald het volgende:
Zo werkt dat met laura,papt met veel mannen aan ,om vervolgens ze te misbruiken voor het spel.
Bommert en ik spelen dit spelletje al jaren... Ik heb het zelf ook meer gemist dan ik toe wil gevenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik geniet mee hoor. Go Girl.Wij dames steunen je onvoorwaardelijk.
Meeloper!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik geniet mee hoor. Go Girl.Wij dames steunen je onvoorwaardelijk.
Zoals ik al schreef: volgens Laura gaan Laura, Aafke, Monique en Sharon alle 4 op Philip en Servio, en Joanne sowieso op Gerard en de 2e een wildcard.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:07 schreef Mylene het volgende:
Wie wordt er genomineerd volgens Laura? Servio en Maik?
Je hebt een wijs wijffie getroffenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik word trouwens net hier op de bank door Bommerinnetje weer ongeveer voor eeuwige romanticus en naief wijf uitgemaaktIk sprak de ijdele hoop uit dat Laura nu goede info deed naar Alex en hem wilde helpen
![]()
![]()
NEE! GEWOON NEE!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:07 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Doe haar even een High 5 van ons geven ....we snappen der.
is alleen maar stoere praat van haar, het is een aardsleugenaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:08 schreef schurk65 het volgende:
Joanna slikt 2x per jaar een prednisonkuurtje zei ze, dus zal wat chronisch hebben! Heeft niets met die huidziekte te maken, meer met der oren en tieten wat ik begreep. Pijn aan der ribben naast der linker tiet iig
gaat ie los of niet??quote:
NEE! GEWOON NEE!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt een wijs wijffie getroffen
Laura heeft er alle belang bij om zowel Alex als Guido erin te houden. Dat is haar eventuele redding.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was ik toch niet de enige.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:10 schreef mootie het volgende:
Sharon is aan het vertellen over haar hond. Joan: maar de mijne dit en de mijne dat blablabla.
En hoor ik Guido nou ergens op de achtergrond?
Probeer je haar nu alwéér zover te krijgen dat ze je ketting vanuit daar wat langer moet maken?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
NEE! GEWOON NEE!Ik ga haar nu de keuken insturen!
Dat jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:10 schreef mootie het volgende:
Sharon is aan het vertellen over haar hond. Joan: maar de mijne dit en de mijne dat blablabla.
En hoor ik Guido nou ergens op de achtergrond?
Thanks, Aafke is wel gek op Philip, dus dat gaat 'm denk ik niet worden. Ik denk dat Sharon voor Guido en Servio gaat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef: volgens Laura gaan Laura, Aafke, Monique en Sharon alle 4 op Philip en Servio, en Joanne sowieso op Gerard en de 2e een wildcard.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Probeer je haar nu alwéér zover te krijgen dat ze je ketting vanuit daar wat langer moet maken?
Zeg is het nou eens genoeg met steeds die caps met dat geplak van Laura en Alexquote:
Het is toch ook de grote Joanna showquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:10 schreef md89 het volgende:
Joanna moet altijd ALLES beter, groter, mooier, zieliger. Echt vreselijk om aan te horen hoe die gesprekken met haar gaan.
Sharon: "Mijn hond is ook bang voor mannen"
Joanna: "Bang? Mijn hond is voor niemand bang!"
Sharon: "Ja maar dat komt omdat die van mij mishandeld is vroeger"
Joanna: "Mijn hond ook. Ik mishandel mijn hond"
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:10 schreef md89 het volgende:
Joanna moet altijd ALLES beter, groter, mooier, zieliger. Echt vreselijk om aan te horen hoe die gesprekken met haar gaan.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef Stickertje het volgende:
waarom is laura 9 van de 10 keer te horen zien op de streams
dat heb je met zendmastenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef Stickertje het volgende:
waarom is laura 9 van de 10 keer te horen op de streams
ìn de tuin.............quote:
Ja ik denk ook dat Laura teveel vertrouwt op wat mensen haar vertellen. Maar Alex zei ook tegen Laura over Aafke: 'Maar ze hangt de hele tijd aan hem' en daar zei Laura iets op van 'Maar ze heeft het wel gezegd'.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Thanks, Aafke is wel gek op Philip, dus dat gaat 'm denk ik niet worden. Ik denk dat Sharon voor Guido en Servio gaat.
Misschien heeft z'n vriendinnetje hem aangestoken met haar Pfeiferquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:12 schreef flugeltje het volgende:
Werkelijk waar, dat is toch niet gezond voor zo'n knul van 20? De hele godsganse dag in bed liggen...
Ik zet meestal het geluid van streams uit die ik niet wil horen, gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef Stickertje het volgende:
Sletje zal de cameraman ook wel kriebelenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef Stickertje het volgende:
Ik geloof het ook nog met een krultang en kleertjesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:10 schreef md89 het volgende:
Omdat ze verreweg de interessantste van alle bewoners isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef Stickertje het volgende:
Hij heeft vanmiddag al liggen slapen, vanavond al een tijd in bed gelegen, en zo rond 10 uur? ging hij definitief naar bed. Dat jong heeft iets onder de leden of hij is zeldzaam lui.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:12 schreef flugeltje het volgende:
Werkelijk waar, dat is toch niet gezond voor zo'n knul van 20? De hele godsganse dag in bed liggen...
Ojaa! Vanavond ook: "Clinique is niet de beste hoor dat is La Mer" *Tovert een potje creme uit haar kast met zo'n gezichtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste;
Joanna moet altijd alles 'duurder
Hij is gewoon een aandachtshoer. Zodra ie even niemand heeft die hem actief aanspreekt zondert ie zich af.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:12 schreef flugeltje het volgende:
Net zoals ik jou hoopvol op een teringkoude dag in de winter tevergeefs liet wachten op een lunch met de geweldige vent die ik nu eenmaal ben, stuur ik haar nu de keuken in om bier te halen! Dat is de natuur, naief poppetje, dat is de natuur!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Probeer je haar nu alwéér zover te krijgen dat ze je ketting vanuit daar wat langer moet maken?
+1quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat ze verreweg de interessantste van alle bewoners is
dan moet ie drukken en doorzetten de scheiterdquote:
Zeldfe antwoord dat ik al eerder plaatstequote:
maar ze valt niet te omzeilen, de regie (?) schakelt altijd over na haar..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zet meestal het geluid van streams uit die ik niet wil horen, gewoon omdat het kan.
je vergeet vanmorgen, na het ontbijt ook terug bed inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft vanmiddag al liggen slapen, vanavond al een tijd in bed gelegen, en zo rond 10 uur? ging hij definitief naar bed. Dat jong heeft iets onder de leden of hij is zeldzaam lui.
Alsof het gezond e normaal is op op je 20e met je piemol in je hand proberen geil te kijken om zoveel mogelijk klanten te krijgen a 100 euro per uur.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:12 schreef flugeltje het volgende:
omdat jij er het meest op geilt als vanouds he pearlyquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat ze verreweg de interessantste van alle bewoners is
Kun je niet wat vaker komen? Dan heb ik een beetje rust.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bommert en ik spelen dit spelletje al jaren... Ik heb het zelf ook meer gemist dan ik toe wil geven
En een grote bek had hij van de week, 1000 euro dat hij op Gerard ging drukken, echt!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:14 schreef Gamey het volgende:
[..]
dan moet ie drukken en doorzetten de scheiterd
Yep , toch is hij nog niet zeker, want hij probeert hem steeds met opmerkingen over miljonair zijn uit de tent te lokkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
En een grote bek had hij van de week, 1000 euro dat hij op Gerard ging drukken, echt!
Guido kan het volgens mij met iedereen wel goed vinden hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:16 schreef Mylene het volgende:
Guido redt zich wel, maar Servio is echt de weg kwijt.
tis afgetikt op 300 euri, als Guido die na het huis niet betaald, vind ik dat Gerard zijn knieschijven moet laten doorknallen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
En een grote bek had hij van de week, 1000 euro dat hij op Gerard ging drukken, echt!
Joanne en Servio stond erbijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:16 schreef SwitcheR het volgende:
Met wie heeft Karim vanmiddag ruzie gehad? Want hij denkt door 2 mensen genomineerd te worden.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:17 schreef MissJ.24 het volgende:
Bedtijd,ik ga er ook maar in, er ligt al iemand te wachten ......![]()
Spreek jullie morgen, voor ik ga stappen nog wel even.
Aaaaaaaaaaah ... kindje in bed gekropen? Gezellig!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:17 schreef MissJ.24 het volgende:
Jo en Servioquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:16 schreef SwitcheR het volgende:
Met wie heeft Karim vanmiddag ruzie gehad? Want hij denkt door 2 mensen genomineerd te worden.
slaap lekker.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:17 schreef MissJ.24 het volgende:
Ciaoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:17 schreef MissJ.24 het volgende:
Die knietjes heeft hij toch niet nodig, ligt de hele dag in bed.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis afgetikt op 300 euri, als Guido die na het huis niet betaald, vind ik dat Gerard zijn knieschijven moet laten doorknallen!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Die knietjes heeft hij toch niet nodig, ligt de hele dag in bed.
slaap lekker en bedanktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:17 schreef MissJ.24 het volgende:
Spreek jullie morgen, voor ik ga st111appen nog wel even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |