Spuiten in je kop zetten is de bom iid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Prednison is heftige shit, dat slik je niet voor de lol.
O die hoorde ik niet...quote:
Ik ken er 1 die het slikt als hij griep krijgt..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ken mensen die het toch echt voor de lol slikten tijdens het stappen
Die is close!quote:
ze is debielquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kijkt echt altijd debiel uit dr ogen ....
Welke? Zijn er meerdere...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:58 schreef superkokje het volgende:
Kan die lelijke tyfus snol met die herpes ogen niet ff der mond houden
Mannen denken dan ook altijd meteen dat ze terminaal zijn als ze keelpijn hebben...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ken er 1 die het slikt als hij griep krijgt..echt!
Nou Gerard kijkt ook alsof ie elke ochtend door een busje wordt opgehaald.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kijkt echt altijd debiel uit dr ogen ....
Generalisatiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mannen denken dan ook altijd meteen dat ze terminaal zijn als ze keelpijn hebben...
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mannen denken dan ook altijd meteen dat ze terminaal zijn als ze keelpijn hebben...
Kan je krijgen hoor maar gebruik die dan wel met beleid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:57 schreef bollokus het volgende:
die medicijnen daar in portugal voor oogontsteking wil ik ook![]()
![]()
![]()
quote:
Tsja het is niet om aan te zien, hij als een zak aan der hangen.quote:
goeiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat moet je RuudPuntnl even vragenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou Gerard kijkt ook alsof ie elke ochtend door een busje wordt opgehaald.
Hier kan ik me voorlopig invinden idd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef flugeltje het volgende:
1. Gerard
2. Karim
3. Aafke
4. Monique
5. Sharon
Doe eens niet, ranzige sexist!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vrees dat het waarheid wordt. Ik krijg nu al kotsneigingenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef Warkont het volgende:
Faalex gaat straks weer een potje droogneuken om vervolgens het bed uit getyft te worden. Plaatsvervangende schaamte here we come!
Pigmentverlies, het lijkt op wat mijn jongste zoon heeft,die heeft 5 vlekjes in zijn haar. Geen kleur dus 5 grijze lokjes. Komt door stress maar kan ook zomaar komen. Kan ook vanzelf weer overgaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij heet die huidziekte van Joanna vitiligo of zoiets.
Yep!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef flugeltje het volgende:
1. Gerard
2. Karim
3. Aafke
4. Monique
5. Sharon
juf, juf... Ze plaagt me....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe eens niet, ranzige sexist!Als ik Servio was had ik je allang aangegeven nu bij het MDI!!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:01 schreef Noelle06 het volgende:
Truste maar weer![]()
Bel me even als de #rodetelefoon gaat daar
truste Noëllequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:01 schreef Noelle06 het volgende:
Truste maar weer![]()
Euwwhh die lijzige tante zit zo al een uur, met der uitgestreken kopquote:
Buonanotte cara Noellequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:01 schreef Noelle06 het volgende:
Truste maar weer![]()
Non ho detto nullaquote:
Kom je wel achter! Ik heb de vegan streaker en Groen links ook al ingeschakeld! Mannen hebben godverdomme ook gevoel, we zijn geen stuk vleesch! Jurkdragende Neanderthaler!!!quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:01 schreef Noelle06 het volgende:
Truste maar weer![]()
Gaat over nomineren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik weet, maar ze zei tegen lexi, je weet toch voor wie ik ga (drukken)
lol iemand met een camera en opspelende hormonenquote:
2 fout en eentje niet doorgezet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:04 schreef Krambo het volgende:
Ik lees dat er 3 mensen op de rode knop gedrukt hebben, maar niemand had het goed dus?
Groen links?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kom je wel achter! Ik heb de vegan streaker en Groen links ook al ingeschakeld! Mannen hebben godverdomme ook gevoel, we zijn geen stuk vleesch! Jurkdragende Neanderthaler!!!
scusaquote:
Aafke heeft een mooi lijf, jammer dat ook zij die borsten weer heeft laten verbouwen. De rest van haar lijf is mooiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef bollokus het volgende:
aafke, ik ben geen man hoor.... schoudertje naar maik voor de ogen van gradje
gerard en aafke foutquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:04 schreef Krambo het volgende:
Ik lees dat er 3 mensen op de rode knop gedrukt hebben, maar niemand had het goed dus?
Tsja anderen overleggen normaal, maar zo'n peuterleidster he, die vinden het spannend zo'n spelletje en gaan dan fluisterenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wanneer komt er een sanctie op fluisteren, zoals Lantaarnpaal en Falex nu doen?
Wat ik er van kan vinden: het gaat niet gepaard met pijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij heet die huidziekte van Joanna vitiligo of zoiets.
Ik geniet mee hoor. Go Girl.Wij dames steunen je onvoorwaardelijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Groen links?
En jij als man verwacht bijval van tuinbroekdragende geitenwollensokken sandalen feministes?
Er wordt wat afgedrukt daar, maar alleen op de pot schijnt het goed te gaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:04 schreef Krambo het volgende:
ze eten daar amal onsmakelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Jammer wel dat ze met d'r bakkes vol vreten zit te kauwen en dat wij ook zien dat die mayonaise goed vermengd wordt met d'r speeksel.
Het is goor.
Is toch prima te verstaan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wanneer komt er een sanctie op fluisteren, zoals Lantaarnpaal en Falex nu doen?
Nou recht werkt toch twee kanten op?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Groen links?
En jij als man verwacht bijval van tuinbroekdragende geitenwollensokken sandalen feministes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |