Laura heeft er alle belang bij om zowel Alex als Guido erin te houden. Dat is haar eventuele redding.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou recht werkt toch twee kanten op?
Ik word trouwens net hier op de bank door Bommerinnetje weer ongeveer voor eeuwige romanticus en naief wijf uitgemaaktIk sprak de ijdele hoop uit dat Laura nu goede info deed naar Alex en hem wilde helpen
![]()
![]()
Was ik toch niet de enige.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:10 schreef mootie het volgende:
Sharon is aan het vertellen over haar hond. Joan: maar de mijne dit en de mijne dat blablabla.
En hoor ik Guido nou ergens op de achtergrond?
Probeer je haar nu alwéér zover te krijgen dat ze je ketting vanuit daar wat langer moet maken?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
NEE! GEWOON NEE!Ik ga haar nu de keuken insturen!
Dat jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:10 schreef mootie het volgende:
Sharon is aan het vertellen over haar hond. Joan: maar de mijne dit en de mijne dat blablabla.
En hoor ik Guido nou ergens op de achtergrond?
Thanks, Aafke is wel gek op Philip, dus dat gaat 'm denk ik niet worden. Ik denk dat Sharon voor Guido en Servio gaat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef: volgens Laura gaan Laura, Aafke, Monique en Sharon alle 4 op Philip en Servio, en Joanne sowieso op Gerard en de 2e een wildcard.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Probeer je haar nu alwéér zover te krijgen dat ze je ketting vanuit daar wat langer moet maken?
Zeg is het nou eens genoeg met steeds die caps met dat geplak van Laura en Alexquote:
Het is toch ook de grote Joanna showquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:10 schreef md89 het volgende:
Joanna moet altijd ALLES beter, groter, mooier, zieliger. Echt vreselijk om aan te horen hoe die gesprekken met haar gaan.
Sharon: "Mijn hond is ook bang voor mannen"
Joanna: "Bang? Mijn hond is voor niemand bang!"
Sharon: "Ja maar dat komt omdat die van mij mishandeld is vroeger"
Joanna: "Mijn hond ook. Ik mishandel mijn hond"
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:10 schreef md89 het volgende:
Joanna moet altijd ALLES beter, groter, mooier, zieliger. Echt vreselijk om aan te horen hoe die gesprekken met haar gaan.
Sharon: "Mijn hond is ook bang voor mannen"
Joanna: "Bang? Mijn hond is voor niemand bang!"
Sharon: "Ja maar dat komt omdat die van mij mishandeld is vroeger"
Joanna: "Mijn hond ook. Ik mishandel mijn hond"
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef Stickertje het volgende:
waarom is laura 9 van de 10 keer te horen zien op de streams
dat heb je met zendmastenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef Stickertje het volgende:
waarom is laura 9 van de 10 keer te horen op de streams
ìn de tuin.............quote:
Ja ik denk ook dat Laura teveel vertrouwt op wat mensen haar vertellen. Maar Alex zei ook tegen Laura over Aafke: 'Maar ze hangt de hele tijd aan hem' en daar zei Laura iets op van 'Maar ze heeft het wel gezegd'.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Thanks, Aafke is wel gek op Philip, dus dat gaat 'm denk ik niet worden. Ik denk dat Sharon voor Guido en Servio gaat.
Misschien heeft z'n vriendinnetje hem aangestoken met haar Pfeiferquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:12 schreef flugeltje het volgende:
Werkelijk waar, dat is toch niet gezond voor zo'n knul van 20? De hele godsganse dag in bed liggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |