quote:1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben volgens haar lelijk.
Dus ik post niet meer.
Vanwege mijn platte witte gezicht leek ik op een geest en ze vond dat ik een grote neus had, scheve mond en grote wallen onder mijn ogen ( die ik al standaard 10 jaar heb zitten)
Dus ik weet genoeg. Ik stop dan ook met uitgaan en proberen.
Ik wist dat het niet zou meevallen en bovendien had ze al een keer een foto gezien en toen zij ze dat het wel meeviel.
Maar je bent biquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Okay, wat ik net tegen erikkll zei per DM zeg ik ook maar even hier:
Zou ik Richard op basis van zijn uiterlijk afwijzen? Nee. Ik zou hem mogelijk daten.
Als het niet voor zijn depressieve en pessimistische innerlijk was natuurlijk.
En hij is een beetje oud, maar zeker niet te lelijk voor een vriendin. Zo.
Je trekt het je wel erg aan hoor. Laat het hem lekker zelf weten, dit zijn allemaal dingen die je hem al lang en breed verteld hebt. Wat er nu gaat gebeuren is dat hij hier gaat blijven posten, want natuurlijk vindt hij de aandacht leuk, hij zal zogenaamd weer wat motivatie krijgen straks om weer iets te proberen, dat zal 100% fout gaan en dan kan hij hier weer komen huilen en getroost worden door lieve -Strawberry-. Ik vind het nogal verdacht worden allemaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Zou ik Richard op basis van zijn uiterlijk afwijzen? Nee. Ik zou hem mogelijk daten.
Ik ook hoor. Maar ik wil niet dat ik spijt krijg als ik het niet zeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je trekt het je wel erg aan hoor. Laat het hem lekker zelf weten, dit zijn allemaal dingen die je hem al lang en breed verteld hebt. Wat er nu gaat gebeuren is dat hij hier gaat blijven posten, want natuurlijk vindt hij de aandacht leuk, hij zal zogenaamd weer wat motivatie krijgen straks om weer iets te proberen, dat zal 100% fout gaan en dan kan hij hier weer komen huilen en getroost worden door lieve -Strawberry-. Ik vind het nogal verdacht worden allemaal.
Met dit soort reacties vraag ik me altijd af wanneer iemand de daad bij het woord gaat voegen, mits die persoon niet in dezelfde reactie ook al duidelijk laat weten dat het eigenlijk toch niet kanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:51 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Met dit soort reacties vraag ik me altijd af wanneer iemand de daad bij het woord gaat voegen, mits die persoon niet in dezelfde reactie ook al duidelijk laat weten dat het eigenlijk toch niet kan
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:51 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Met dit soort reacties vraag ik me altijd af wanneer iemand de daad bij het woord gaat voegen, mits die persoon niet in dezelfde reactie ook al duidelijk laat weten dat het eigenlijk toch niet kan
vanaf een jaar of 30 denk ik aangezien je dan al wel redelijk zekerheid(de meeste mensen) hebt opgebouwd. Dan heb je eigenlijk ook een vaste kring "trouwe" vrienden etc.quote:
Weet niet hoor. Als het echt om de topictitel gaat vind ik bijvoorbeeld 20 ook vrij laat om het nog te moeten leren. De meeste mensen 'leren' toch wel in de puberteit anderen te versierenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:55 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
vanaf een jaar of 30 denk ik aangezien je dan al wel redelijk zekerheid(de meeste mensen) hebt opgebouwd. Dan heb je eigenlijk ook een vaste kring "trouwe" vrienden etc.
zeg.... ik ben geen pedo.........quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:58 schreef erikkll het volgende:
[..]
Damn. 23 en 39 gaat me misschien toch wat te ver.
stuur jij maar een foto... dan kijk ik of het waard is je een foto te sturenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Stuur maar een foto per PM, dan zie ik wel wanneer ik tijd heb.
ok dan...... sorry, ik heb teveel levenservaring voor jequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:00 schreef erikkll het volgende:
[..]
Zeg, ik ben ook te oud voor een pedo
Laat maar zitten, het is over tussen ons.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:00 schreef wendytje het volgende:
[..]
stuur jij maar een foto... dan kijk ik of het waard is je een foto te sturen
tja..... ik ben nu 17 maar heb nu mijn eerste vriendin...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:57 schreef erikkll het volgende:
[..]
Weet niet hoor. Als het echt om de topictitel gaat vind ik bijvoorbeeld 20 ook vrij laat om het nog te moeten leren. De meeste mensen 'leren' toch wel in de puberteit anderen te versieren
nou ja..... wie dumpt nu wie en zegt iets lelijks?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Laat maar zitten, het is over tussen ons.![]()
Kijk Richard, zo doe je dat, dumpen die wijven voordat ze iets naars kunnen doen of zeggen!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Laat maar zitten, het is over tussen ons.![]()
Kijk Richard, zo doe je dat, dumpen die wijven voordat ze iets naars kunnen doen of zeggen!
Hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:00 schreef erikkll het volgende:
[..]
Zeg, ik ben ook te oud voor een pedo
hoe bedoel je een beetje oud? Door de flitser zie ik er wel zeker een stuk ouder uit vind ik zelf omdat je dan echt alle rimpels en shit ziet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze bedoelt gewoon dat je 8 jaar ouder bent dan zij, slimmerd. Niet dat je oud bent of er oud uit ziet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
hoe bedoel je een beetje oud? Door de flitser zie ik er wel zeker een stuk ouder uit vind ik zelf omdat je dan echt alle rimpels en shit ziet.
Ze bedoelt dat zij een meisje van 18/19 is en jij bent een man van 29 of zoiets. Totaal andere levensfase en mentaliteit. Neem het niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
hoe bedoel je een beetje oud? Door de flitser zie ik er wel zeker een stuk ouder uit vind ik zelf omdat je dan echt alle rimpels en shit ziet.
Oh ja zo. Ik ben er ook niet meer helemaal bij. Eerst wou ik alles nog opgegeven meer nu zegt Straw dat ik niet lelijk ben en ben ik een beetje in de war.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ze bedoelt gewoon dat je 8 jaar ouder bent dan zij, slimmerd. Niet dat je oud bent of er oud uit ziet.
Dat snap je toch zelf ook wel. Hou toch eens op, ze bedoelt het leeftijdsverschil.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja zie je wel weer. Daar gaan we al. Net zoals ik hierboven geschetst hebt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh ja zo. Ik ben er ook niet meer helemaal bij. Eerst wou ik alles nog opgegeven meer nu zegt Straw dat ik niet lelijk ben en ben ik een beetje in de war.
Repost van de foto?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh ja zo. Ik ben er ook niet meer helemaal bij. Eerst wou ik alles nog opgegeven meer nu zegt Straw dat ik niet lelijk ben en ben ik een beetje in de war.
Ik ben net 27quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat zij een meisje van 18/19 is en jij bent een man van 29 of zoiets. Totaal andere levensfase en mentaliteit. Neem het niet persoonlijk.
Je zal niet altijd even lieve meisjes ontmoeten zoals strawberry. Sommige meisjes zullen je express lelijk noemen omdat ze grote bitches zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
De meeste mensen andersom. Je moet de buitenkant toch ook aantrekkelijk vindenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:08 schreef Raggingbull het volgende:
Waarom doen we allemaal eigenlijk zo moeilijk over het uiterlijk?
Waarom kunnen mensen niet gewoon voor het innerlijk gaan?
Ik kies zelf wel voor het innerlijk en kijk daarna pas naar het uiterlijk marja... dat ben ik...
Nou jij bent 27 en ik 19...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het kostte best wat moeite per PM hoor....maar ik ben blij.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja zie je wel weer. Daar gaan we al. Net zoals ik hierboven geschetst hebt.![]()
Dat is de BDD. Het is een serieuze psychische ziekte, zoals anorexia of bulimia.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:08 schreef Raggingbull het volgende:
Waarom doen we allemaal eigenlijk zo moeilijk over het uiterlijk?
Waarom kunnen mensen niet gewoon voor het innerlijk gaan?
Ik kies zelf wel voor het innerlijk en kijk daarna pas naar het uiterlijk marja... dat ben ik...
tja weetje fuck die hele buitenkant wat mij betreft...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De meeste mensen andersom. Je moet de buitenkant toch ook aantrekkelijk vinden
Ik heb nu echt scherpe foto's gezien, het is wel anders....maar goed als dat van die meid waar is dan snap ik dat hij nu helemaal in de war is. Want ik zeg eerlijk waar dat hij niet lelijk is, en zij dus van wel. Het is maar net wie hij gelooft...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:07 schreef Supersoep het volgende:
Ze heeft godverdomme al honderden keren gezegd dat je niet spuuglelijk bent, dat ben je alweer vergeten? Nu hecht je daar ineens waarde aan omdat ze het nog een keer zegt nadat je een negatieve ervaring hebt gehad?
'quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb nu echt scherpe foto's gezien, het is wel anders....maar goed als dat van die meid waar is dan snap ik dat hij nu helemaal in de war is. Want ik zeg eerlijk waar dat hij niet lelijk is, en zij dus van wel. Het is maar net wie hij gelooft...
Wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb nu echt scherpe foto's gezien, het is wel anders....maar goed als dat van die meid waar is dan snap ik dat hij nu helemaal in de war is. Want ik zeg eerlijk waar dat hij niet lelijk is, en zij dus van wel. Het is maar net wie hij gelooft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |