Heeft die scheids nou nog scheerschuim op z'n gezicht zitten of lijkt dat maar?quote:
Snap jij mij nu niet?? Mooiquote:
Exit voor wie?? De liefde of de geliefde?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zoiets ja, voor de voetbal fans dan toch
LIFOquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Exit voor wie?? De liefde of de geliefde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Oh jawel hoorquote:
Kan serieus wel daaagen duren. Heb geduld.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Nog steeds geen reactie van m'n neef.
Snoesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:29 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
LIFOLeuk idee.. Maar werkt het ook zo?? Zal geen voorbeeld noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Het hele communicatie circus daar ligt op z'n kont, dus niet zo verwonderlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Dat kan ook lang duren...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Keejquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoorMaar ik heb er ook wel een handje van om me wat aan te stellen, zeker op dit gebied
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuk idee.. Maar werkt het ook zo?? Zal geen voorbeeld noemen
Weet ik, maar toch, je bent doodongerust en dat gevoel gaat voorlopig niet weg.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan serieus wel daaagen duren. Heb geduld.
Nee dat klopt en dat begrijp ik ook helemaal. Maar je zult gewoon geduld moeten hebben. Er zit even niets anders op. Dit is een serieuze oefening in het niet-gek-worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch, je bent doodongerust en dat gevoel gaat voorlopig niet weg.
Ik dacht even serieus dat Stu dit zeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |