haha letterlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
zo keek ze ... van doe me dit nooit meer aan ...
Naja ze zijn er nog wel, maar niet meer zo heftig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zijn alle golven alweer vertrokken?
Gelukkig!! Alles heel gebleven dus gelukkig, toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja ze zijn er nog wel, maar niet meer zo heftig.
Ja dat wel, in een stad hier in CA hebben ze wel paar flinke golven gehad met bootjes die op elkaar botsen enzoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gelukkig!! Alles heel gebleven dus gelukkig, toch?
Scary!! Maar wel fijn dat daar alles nog heel is!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat wel, in een stad hier in CA hebben ze wel paar flinke golven gehad met bootjes die op elkaar botsen enzo
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
over 10 dagen komt max de puppieeeeee!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]Dan wel heeeel veeeel foto's spammen he??
Ahhhhw. Hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
zo keek ze ... van doe me dit nooit meer aan ...
Het heet dan ook niet voor niets Slowchatquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
o hai!
Als je het topic terugleest, dan praten we echt een hoop onzin met z'n allen.
Ik hoop dat er vandaag Boobies komen, aangezien bubsel ze gisteren al had en ik ook dinsdag heb besteld. Dat is alleen maar rechtvaardigheid toch? *hoopvol*
Vind ik wel maar ja heb er weinig over te zeggenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
o hai!
Als je het topic terugleest, dan praten we echt een hoop onzin met z'n allen.
Ik hoop dat er vandaag Boobies komen, aangezien bubsel ze gisteren al had en ik ook dinsdag heb besteld. Dat is alleen maar rechtvaardigheid toch? *hoopvol*
Jupquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat moet dus dezelfde lak zijn?
Beterschap!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:07 schreef Puckzzz het volgende:
Wat vaag Debss![]()
I iz sick![]()
Ik ben verdomme nooit ziek, nu hoest ik me kapot en mijn hele bovenlijf doet er pijn van
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:42 schreef tliciouz het volgende:
Om even de TT in eer te houden. Mijn dikkerdje heeft net zijn eigen ligstoel gekregen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:42 schreef tliciouz het volgende:
Om even de TT in eer te houden. Mijn dikkerdje heeft net zijn eigen ligstoel gekregen.![]()
[ afbeelding ]
Briljantquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:42 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
serieus 3,09 voor tien?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:37 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx guys. Het gaat alweer iets beter. Ik heb 2 ibu's genomen en nu doet mijn lijf iig mider pijn en heb ik minder drang om te hoesten.
Ik heb net een bakkie koffie van de cups van DE geprobeerd (¤3.09 voor 10 stuks bij AH)
Smaakt nog niet geheel verkeerd moet ik zeggen. Wel jammer dat het anders verpakt is zodat ik mijn cupjes molen er niet mee kan vullen.
Wij drinken voor zo'n slordige ¤100,= per maand koffiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
serieus 3,09 voor tien?
Dan blijf ik mijn Arpeggio wel gewoon kopen
ik beredeneer altijd maar zo: als ik het door de gleuf van de oranje TNT bus geperst krijg, past het en is het dus brievenbuspostquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
I haz Crackles!
Ze zijn binnen SQ.
Postmevrouw kwam hem persoonlijk brengen. "Ze noemen het brievenbuspost, maar hij past er niet door hoor".
Boobies zijn er nog niet, pakketbezorger is hier meestal vrij vroeg op zaterdag... Ik heb weinig hoop. Maar ik heb wel crackles
Ze heeft het vast niet eens geprobeerd, luie postmevrouwquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik beredeneer altijd maar zo: als ik het door de gleuf van de oranje TNT bus geperst krijg, past het en is het dus brievenbusposthet was met deze envelop wel een uitdaging overigens
Maar fijn dat ze er zijn
goede vraagquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:10 schreef Lindytje het volgende:
Gaaf Loqi!!!! Waar kun je Teeez halen?
Ik had de storelocator ook net gevonden!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:15 schreef Loqi het volgende:
[..]
goede vraagmijn moeder en ik kwamen het een paar weken geleden tegen bij de Viplaza drogisterij/parfumerie, hadden nog nooit van t merk gehoord en ze hadden ivbm verhuizing overal 25% korting op
dus maar meteen cadeautje uitgezocht
![]()
Maaaar ze hebben een store locator
Goed spul tot nu toe, erg gepigmenteerd en super zacht
De lak is een beetje dik, maar das makkelijk te fixen
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had de storelocator ook net gevonden!
Klinkt errug goed! Duochrome oogschaduw
Ohja, vet! Zo eentje heb ik in het book of shadows III zitten van Urban decay: Label Whorequote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:22 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een![]()
Mac heeft er ook een, 'club'
Ik moet ook naar Noord... (of de Reeshofquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
Vet
Woensel-noord
Misschien eens checken als ik weer naar een schoonzusje ga dan
Alleen maar goed om te wetenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:24 schreef Loqi het volgende:
Ze hebben ook holo lakjes![]()
( ik ga aandelen kopen denk ik, sorry voor de reclame spam)
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:22 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een![]()
Fijn spul he?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo wat lakt dat CND fijn! Had er nog geen, maar het glijd over de nagels en dekt vrijwel volledig in 1 laag. Ik ben enthousiast. Vond het bijna zonde om er over heen te crackelen
CNDquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo wat lakt dat CND fijn! Had er nog geen, maar het glijd over de nagels en dekt vrijwel volledig in 1 laag. Ik ben enthousiast. Vond het bijna zonde om er over heen te crackelen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:29 schreef princess-a het volgende:
Heb vandaag mn kleine neefje weer gezien (die toen met veel drama door de kinderbescherming bij ons werd weggehaald) Te grappig! Als ik zeg babyboks! Dan 'bokst' hij zn vuistje tegen mijn vuist aan
Goedquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goedgelukkig maar.. Je ziet aan hem dat ie echt moet wennen en je niet meteen kan plaatsen, maar hij verschool zich voor mn broer door zich aan mijn been vast te klemmen dus met zn liefde voor mij zit het ergens deep down wel goed
Daarnaast is het te schattig, hij leert fries spreken en kan bijv ook high five-en met zn mini handjes. Ik ben trotse tante
Veel plezier jullie tweequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:56 schreef Diconnected het volgende:
Haiii
Even beetje schoonmaken hier voor Melz
Over 8 uur land ze pas, ze land zo als het goed is in Washington, zal ff kijken zo. Dus duurt nog wel zo'n 10 u voordat ze hier in huis isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Veel plezier jullie twee
Hoe laat verwacht je haar?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:34 schreef Lindytje het volgende:
Wat een geluk!! Terror-Bas is weer naar huis!!![]()
Wat een rust hier
wat allemaal?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Ikea weer overleeft, 5 uur is echt een betere tijd om daarheen te gaan, toen we om 7 uur weggingen was het haast leegVele nieuwe spullies gekocht voor in het huisje....
Hahahhaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:34 schreef Lindytje het volgende:
Wat een geluk!! Terror-Bas is weer naar huis!!![]()
Wat een rust hier
Mooi zo!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sharaantje is goed aangekomen in washington en is nu onderweg naar LA!
wiehiejquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sharaantje is goed aangekomen in washington en is nu onderweg naar LA!
wait, whut?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:22 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een![]()
Whaaaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:31 schreef Lindytje het volgende:
DM van Fashion-e
12-03-2011 @ 22:27:21
Serieus hoe zwak en zielig kun je wezen.. GET A FREAKING LIFE! Laat dat meisje met rust en in haar waarde.. Kijk dan niet op haar blog.. zij is 100 maal beter als jullie! Jullie zijn ZWAK en gewoon jaloers.. kleuters.. hoe oud zijn jullie?
WTF???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You can do it chick!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:34 schreef Diconnected het volgende:
Leuk dat Sjaan wel een smsje stuurt naar Space maar niet naar mij![]()
Der luchtbed is opgeblazen, zo maar even opmaken.
Oja fuck ik moet m'n nagels ook nog doen! En boodschappen! aaaah
En lulwhut @Lindy
Ik post het wel even op de blogquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whaaahahahha.. Is dat een fokster? Het zit hoog geloof ik
![]()
Ik zou hem terug sturen, met een beter DAN jullie
Bwhehehehehehe!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:37 schreef Diconnected het volgende:
nee zij is een MILJOEN keer beter ditdat
quote:Lin zei
DM van Fashion-e
12-03-2011 @ 22:27:21
Serieus hoe zwak en zielig kun je wezen.. GET A FREAKING LIFE! Laat dat meisje met rust en in haar waarde.. Kijk dan niet op haar blog.. zij is 100 maal beter als jullie! Jullie zijn ZWAK en gewoon jaloers.. kleuters.. hoe oud zijn jullie?
Nu even de spelfout er uit: Beter DAN jullie.
En beter dan ik? Nah, denk het niet
Ja, als je me gaat stalken op mijn account, post ik die berichten hier
heeft die fashion-e zich vandaag aangemeld? want anders vind ik het echt pathetic als ze alleen daarom een account aanmaaktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehehehe!!!
Ik heb het even geforward naar betreffende blog
Ik heb geen idee!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
heeft die fashion-e zich vandaag aangemeld? want anders vind ik het echt pathetic als ze alleen daarom een account aanmaakt
don't we love zeh intahwebzquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
sadheid
er wordt een hele rel gemaakt om helemaal niks
Dat!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
sadheid
er wordt een hele rel gemaakt om helemaal niks
Kun je dr een paar hier naartoe sturen? Jam jam!quote:Op zondag 13 maart 2011 11:01 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!staat pannekoeken te bakken
Sjaantje: fijn dat je bent aangekomen!!
Priemke: Haaaaii!!!
Ja, komen ze morgen in een vlop door je brievenbusquote:Op zondag 13 maart 2011 11:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kun je dr een paar hier naartoe sturen? Jam jam!
Thanks mate!quote:Op zondag 13 maart 2011 11:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, komen ze morgen in een vlop door je brievenbus
Jupquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wait, whut?
duochrome oogschaduw...??3143123
must.have.
zijn ze echt allemaal duochrome joh?
do you mind swatching them all?
We hadden geen spek in huis....quote:
Boah..... ik ga morgen naar Noord om ook te halenquote:Op zondag 13 maart 2011 11:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
Jupop die koperen na
Heb gister met die foto's ook meteen swatches proberen te maken, maar dat krijg ik echt niet op de foto, laat staan dat je dan de duochroom ziet. Ik kan ook nooit foto's maken van m'n makeup (op mn gezicht dan) geen idee hoe ik moet doenkleuren zijn nooit te zien dan
De 2 groene hebben een gouden glans zeg maar... de paarse een roze.. en die bruine is echt fullblown duochroom met groen
Try usquote:Op zondag 13 maart 2011 12:21 schreef princess-a het volgende:
School![]()
Is iemand van jullie goed in lastig geformuleerde antwoorden ontcijferen?
Omdat het kanquote:Op zondag 13 maart 2011 12:28 schreef kieskleurig het volgende:
Halloo![]()
Gisteren een Kruidvat in geweest en weer dingen gekocht waarvan ik me afvraag waarom in hemelsnaam...veranderende lipgloss..echt, waarom koop ik zulke dingen![]()
quote:
ik ben heel benieuwd, eens kijken of ik een winkel hier kan vinden die het verkooptquote:Op zondag 13 maart 2011 11:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
Jupop die koperen na
Heb gister met die foto's ook meteen swatches proberen te maken, maar dat krijg ik echt niet op de foto, laat staan dat je dan de duochroom ziet. Ik kan ook nooit foto's maken van m'n makeup (op mn gezicht dan) geen idee hoe ik moet doenkleuren zijn nooit te zien dan
De 2 groene hebben een gouden glans zeg maar... de paarse een roze.. en die bruine is echt fullblown duochroom met groen
Wat voor een taart?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:35 schreef Mirjam het volgende:
kut
ik heb net een hele taart gehaald, omdat we bezoek zouden krijgen, maar ze hebben afgebeld en komen van de week langs.
vind ik helemaal niet erg, maar nu zit ik wel met een hele taart, dat gaat natuurlijk nooit goedkomen![]()
Ik ook, maar ben zo bang dat ik lees wat ik wil lezen en weer niet door de commissie heen komquote:Op zondag 13 maart 2011 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
Princess, ik lees het als het eerste.
* Puckzzz ligt in bed
ik denk dat je elke vraag nog even kritisch moet bekijken of die op de juiste manier geformuleerd is om aan de criteria te voldoen. Huidige situatie en het hoe-antwoord.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben zo bang dat ik lees wat ik wil lezen en weer niet door de commissie heen komAndere meningen?
Ben je nog zo ziek?
zijn de catherine arleys er?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
SQ !En Lin
En bubs
En alle anderen ofcoz![]()
Ik ga maar verder met huis poetsen en kleren wassen. Goodie.. Terug in het 'echte' leven. Kan ik hier om 15u ook beginnen met de apres-ski?![]()
Tuurlijk! Plop een biertje open en zet een muziekje op en tadaa!!quote:Op zondag 13 maart 2011 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
SQ !En Lin
En bubs
En alle anderen ofcoz![]()
Ik ga maar verder met huis poetsen en kleren wassen. Goodie.. Terug in het 'echte' leven. Kan ik hier om 15u ook beginnen met de apres-ski?![]()
Ja, dat is toch andersquote:Op zondag 13 maart 2011 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
gister wat achterstallige rekeningen betaald, toch verzadigt dat de behoefte nauwelijks
Als ik dit allemaal lees heb ik ADD. Ik kan er maar 2 of 3 doorstrepenquote:Op zondag 13 maart 2011 04:50 schreef TheFamousMan het volgende:
De Kenmerken van ADD
[s]- Emotionele wisselingen
[s]- Chaotisch / Vergeetachtig
- Trekt zich graag terug
- Kan ergens volledig in opgaan
- Grote passie bij interesse
- Een groot voorstellingsvermogen
- Gevoelig / Emotioneel / Betrokken
- Veel creatief talent
[s]- Assertief maar onzeker over zich zelf
- Heeft Humor / intelligent
[s]- Blijft op de achtergrond
- Laat alles wachten tot het laatste moment
- Altijd ver vooruit aan het denken
- Staren / kijkt voor zich uit / lijkt afwezig
- Probleem oplossend
[s]- TV of radio staat altijd aan
- Concentratieproblemen / snel afgeleid
[s]- Heeft moeite met het opbrengen van motivatie
- Te veel gedachten / filiosofisch
[s]- Perfectionistisch in contrast met chaos
- Zit vaak te dagdromen / komt regelmatig laat
-[s] Slecht in staat aanwijzingen op te volgen
- Voelt zich regelmatig overspoeld
- Moeilijkheden bij het afwerken van details
- Dwaalt in gedachten af bij luisteren
- Gaat opruim klusjes uit de weg
- Visueel / autodidactisch
- Vaak een reken, schrijf of lees stoornis
[s]- Gevoelig voor verslaving
- Heeft inzicht, beter in de praktijk dan theorie
- Kan zich goed in anderen verplaatsen / sociaal
[s]- Kan logica waarderen
[s]- Weinig vrienden maar sociaal
de meeste zijn toch gewoon goede eigenschappen?quote:
Nou, maar dat is wel echt heel kut...quote:Op zondag 13 maart 2011 14:02 schreef Puckzzz het volgende:
He getver, had net zo'n hoestbui dat ik gewoon moest overgeven![]()
je kunt wel merken dat ik nooit ziek ben aan mijn zielige geklaag![]()
Jaa precies.. ik ga de criteria er vanavond eens even naast houden. Beterschap Pucksje! Neusspray may help bij een snotkop!quote:Op zondag 13 maart 2011 12:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik denk dat je elke vraag nog even kritisch moet bekijken of die op de juiste manier geformuleerd is om aan de criteria te voldoen. Huidige situatie en het hoe-antwoord.
En ja nog steeds ziek, ik heb spul gehaald om het slijm los te maken en dat werkt wel. Maar mijn kop zit ook vol en heb wat verhoging volgens mij. Heb geen thermometer.
Bestaat er geen app? Dat je je foon een halve minuut onder je arm houdt en dat die dan je temperatuur meet?
Jaa dat had ik inderdaad ook, bedrijf is heel duidelijk wat ze willen maar het antwoord moet wel open liggen natuurlijk. Probleem is dat ik dus inderdaad vragen geformuleerd had om aan te geven op welke manier ik de 'hoe' vragen ga beantwoorden. De scriptiecommissie heeft deze vragen weggehaald, onder het mom van "dat kom je terwijl je schrijft wel tegen". Zij vinden die vragen dus dubbel. Nu wil deze meneer ze (denk ik?) weer terug hebben, waarna ik bij de commissie weer vast ga lopenquote:Op zondag 13 maart 2011 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
princess-a, zoals ik het lees moet je je uitgangssituatie en doel duidelijker formuleren en concrete vragen stellen om dat doel te bereiken.
Als je huidig-gewenst de absolute fundering van je onderzoek laat zijn kom je wss op andere vraagstellingen uit.
Ik heb het ook gehad toen met afstuderen... We gingen te veel uit van wat we qua opdracht voor ogen hadden in plaats van het probleem van de klant echt aan te pakken
Heb inderdaad goede adviezen gehad! Onder andere het advies om de vragen die de andere vragen verduidelijken weg te halen. Dubbel dusquote:Op zondag 13 maart 2011 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
En princess, ik denk dat je al goede adviezen hebt gehad, is het daarbij geen optie om het aan de leraar te vragen?
Vind het wel apart, bij onze opleiding zijn de scripties geschrapt toen het minor/mayor-systeem werd ingevoerd. Dacht dat dat met alle opleidingen zo was. Niet dus..
ik ook, maar ben al onderzocht en heb het dus niet...quote:Op zondag 13 maart 2011 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als ik dit allemaal lees heb ik ADD. Ik kan er maar 2 of 3 doorstrepen
jamaar je rijdt er toch. Je doet het tenminste.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:23 schreef Lindytje het volgende:
Add is soms trouwens ook wel lachen. Je moet eens bij me in de auto zitten op een drukke brede weg, waar ik niet vaak rijd als ik mijn ritalin vergeten ben.
Je lacht je kapot
Ik ga he-le-maal over de emmer dan
Ja, dat wel! Meestal ben ik zo slim om van tevoren een ritalinnetje te pakken. En anders kan ik ook altijd van de weg, ritalinnetje innemen, 20 minuten wachten en dan kan ik ook weer verder. Duurt allemaal wat langer, maar ik kom er welquote:Op zondag 13 maart 2011 14:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jamaar je rijdt er toch. Je doet het tenminste.
Ik schiet al in de stress bij de gedachte dat ik ergens naartoe (ver) moet. Ik ontwijk het ook zoveel mogelijk...
Nee, je bent heul geen whoos!quote:Op zondag 13 maart 2011 14:54 schreef Puckzzz het volgende:
Mja ik heb daar echt moeite mee. Zal ook altijd proberen dat iemand anders rijdt, of dat ik misschien met OV kan. Helemaal als het onbekend terrein is. In de randstad zul je me ECHT niet zien rijden. Naar friesland rijd ik noodgedwongen maar ben helemaal kapot als ik er dan ben.![]()
I iz whoos
Ik heb 2 fantastisch mooie oranje tnt blaadjes in de bus gevondenquote:
Yanksquote:Op zondag 13 maart 2011 17:47 schreef Holyme het volgende:
http://diogenes-lamp.info/images/earthquake_pearl_harbor.jpg
Sommige mensen...![]()
![]()
"Stupid people.
If the tsunamis were pay back for pearl harbor, I really hope, for their own sake, that americans don't get pay back for hiroshima and nagazaki."
Ze leeft nog!! Geen tsunami's of terreuraanslagen onderweg gehad?quote:
ik nog steeds nietquote:Op zondag 13 maart 2011 18:17 schreef Puckzzz het volgende:
Zo...ik heb iets van kleding aan (joggingbroek en sweater) en zal mij eens naar buiten begeven voor het eerst vandaag
Ik heb al heel de dag in bed gelegen. Ik vond dat ik de hondjes uit moest laten.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:55 schreef altootje86 het volgende:
[..]
ik nog steeds niet![]()
pyjamadagjes
maar moet zo wel. eten halen enzo...
Maar check die wallen!!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:21 schreef Puckzzz het volgende:
Jamaar jij hebt een gave huid
Maar ik moet bekennen dat ik 'met' mooier vind dan zonder...Ik hou daar gewoon van...
alleen jij komt met 'zonder' nog weg in de supermarkt of op straat, ik (voor mijn gevoel) niet meer.
Schminken is leukquote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben tegenwoordig ook echt elke dag aan het schminken... Deed het eerst nooit, maar kreeg zoveel positieve reacties dat ik ben gezwicht voor de peer pressure
ja, hij is mooi!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Schminken is leuk. Sponge manicures ook
.
Ik gebruik niksquote:Op zondag 13 maart 2011 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
Awww cute Lin !
Ik kom niet verder dan een beetje oogschaduw en mascaraBen niet zo'n make-up persoontje
Sharaan !!Geniet er van meid
Ik heb een nieuwe gemaakt haha. I'm addictedquote:
Ik was ook niet zo'n makeup persoontje maar nu als ik geen makeup op doe vragen de mensen de hele tijd aan me of ik weer teveel pijn heb door mijn ziekte ... terwijl ik gewoon in de ochtend lui wasquote:Op zondag 13 maart 2011 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
Awww cute Lin !
Ik kom niet verder dan een beetje oogschaduw en mascaraBen niet zo'n make-up persoontje
Sharaan !!Geniet er van meid
Dun? Helemaal geen last van gehadquote:Op zondag 13 maart 2011 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jezus wat ik sea spray dun
Ik zit helemaal onder
maar het staat ook tof bij jequote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben tegenwoordig ook echt elke dag aan het schminken... Deed het eerst nooit, maar kreeg zoveel positieve reacties dat ik ben gezwicht voor de peer pressure
Peer pressure is a bitch.... Maar schminken is leuk!!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
QFTquote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Schminken is leuk. Sponge manicures ook
.
Ik heb trouwens voor m'n 101 doelen lijstje ook als doel een smokey eye leren makenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:53 schreef Lindytje het volgende:
Thanx honeys!!![]()
[..]
Peer pressure is a bitch.... Maar schminken is leuk!!
[..]
QFT
Het is helemaal niet zo moeilijk hoor!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb trouwens voor m'n 101 doelen lijstje ook als doel een smokey eye leren maken.
Ja, dat is idd een nadeel.... dat ontschminken en smeren en dan moet je 6 removers uitproberen voordat je er eentje hebt die niet prikt....quote:Op zondag 13 maart 2011 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
en ik moet elke avond mijn gezicht ontschminken, da's ook minder. En daardoor moet ik ook meer nachtcreme smeren. Magoe, ik ben wel toonbaarder. Ben ook bijna dertig tenslotte
Uitstrijkjes zijn stomquote:Op zondag 13 maart 2011 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik kreeg van de week dus een oproep voor een uitstrijkje. Zo van, we wrijven het er nog even lekker in!
Ja nou, daar ben ik nog niet helemaal uit... ik dacht van wel, maar kreeg vandaag te horen dat ik zo'n lekker zomersbruin kleurtje hadquote:Op zondag 13 maart 2011 20:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is idd een nadeel.... dat ontschminken en smeren en dan moet je 6 removers uitproberen voordat je er eentje hebt die niet prikt....
Was je foundation nou een goede kleur trouwens? Of had je daar laatst al antwoord op gegeven?
Thanxquote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef kieskleurig het volgende:
Wauw Lindy, staat je erg goed en ik ben jaloers op je smokey eye kunsten
Jaloersheid!!quote:
Oh, whoepsie! Ik was ook veel bleker dan ik dacht!! Irritant is dat...quote:Op zondag 13 maart 2011 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja nou, daar ben ik nog niet helemaal uit... ik dacht van wel, maar kreeg vandaag te horen dat ik zo'n lekker zomersbruin kleurtje hadik ben bleker dan ik dacht
Mijn gewone hoofdhaar komt ook net uit de verf, lekker rood weerquote:Op zondag 13 maart 2011 20:52 schreef Dwyn het volgende:
Zo, eventjes de wenkbrauwen verven voordat ze onzichtbaar worden.
Dat is wel handig dan jaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:52 schreef Dwyn het volgende:
Zo, eventjes de wenkbrauwen verven voordat ze onzichtbaar worden.
Yup, met spul van de kappersgroothandel. Independant womanquote:Op zondag 13 maart 2011 21:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En dat verven doe je helemaal zelf? Stoer!!
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef Mss het volgende:
Ik schminck ook bijna nooit, zou het eigenlijk wel moeten doen, maar dan moet ik daar moeite voor doen om het goed te leren.
Is het ook niet, maar ik ga vaak heel extreem, met meerdere kleuren enzo. Ik moet nog een subtiele look vindenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet?
Althans, ogen niet...
ik kan dat ook echt niet met tien kleuren zoals je vaak op die blogs ziet, ik heb daar ook niet eens zin in. Zelf gebruik ik er altijd 2 of 3 en dan mascaraquote:Op zondag 13 maart 2011 21:38 schreef Lindytje het volgende:
Het hoeft inderdaad echt niet moeilijk te zijn!!
Met 1 kleurtje oogschaduw en mascara kun je al een mooie ooglook maken!
Wacht, ik ga een foto-tutorial voor je maken van een simpele look die je elke dag kan dragen met een goedkoop palletje... heb je een half uurtje? Dan ga ik m even maken en zet ik m over een half uurtje online. Welke kleuren wil je? Liever grijs-achtig of bruin-achtig?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar ik ga vaak heel extreem, met meerdere kleuren enzo. Ik moet nog een subtiele look vinden
Oh dat wil ik ook wel zienquote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wacht, ik ga een foto-tutorial voor je maken van een simpele look die je elke dag kan dragen met een goedkoop palletje... heb je een half uurtje? Dan ga ik m even maken en zet ik m over een half uurtje online. Welke kleuren wil je? Liever grijs-achtig of bruin-achtig?
OOH wat lief! En dan liever met grijstinten!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wacht, ik ga een foto-tutorial voor je maken van een simpele look die je elke dag kan dragen met een goedkoop palletje... heb je een half uurtje? Dan ga ik m even maken en zet ik m over een half uurtje online. Welke kleuren wil je? Liever grijs-achtig of bruin-achtig?
Zorg in elk geval altijd voor een goed geslepen puntje!! Heel belangrijk, anders gaat het nooit lukken vrees ik...quote:Op zondag 13 maart 2011 23:15 schreef Mss het volgende:
Thanks!Mooie toegift ook
Heb je toevallig ook nog tips hoe ik netjes mijn oogpotlood kan zetten? Ik krijg altijd van die dikke strepen een mm boven de plek waar hij hoort te zitten. Hoeft niet nu hoor, mag ook een andere keer
Ja, kan prima! Een vloeibare is dan wel het handigst en makkelijkst kun je het makkelijkst laten 'verdwijnen' van iets naar niets. Een stick ofzo blijf je vaak wel zien. Oh, en zorg dat ie dan heel goed matcht met je huidskleur!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:20 schreef Mirjam het volgende:
haha, die toegift![]()
lindy, die concealer, kun je dat ook an sich gebruiken?
dus enkel concealer?
als je het goed uitwrijft, is dan niet te zien dat je wat op/onder je oog hebt?
ik heb nooit concealer gebruikt, maar ziet eruit als een ideaal middel om die donkere plekken onder m'n ogen wat op te lichten, klopt dat?
ok, cool, dan zal ik wel ff kijken morgen.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, kan prima! Een vloeibare is dan wel het handigst en makkelijkst kun je het makkelijkst laten 'verdwijnen' van iets naar niets. Een stick ofzo blijf je vaak wel zien. Oh, en zorg dat ie dan heel goed matcht met je huidskleur!
Ik heb ook wel eens geen zin in een hele foundation, en dan gebruik ik ook alleen wat concealer. Hendig spul wel
Ja, de creasekleur is om optische schaduw te maken. Je kunt inderdaad de crease wat hoger 'leggen' dan, alleen kijk wel uit dat je niet een heeeeeele brede crease krijgt dan, da's niet zo mooiquote:Op zondag 13 maart 2011 23:25 schreef Holyme het volgende:
Thanks Lindy, handigMaar ook even 'n vraagje he, mijn ogen liggen vrij diep, als ik m'n crease met donker aanzet lijken ze nog dieper te liggen. Gewoon hoger doen dan? Kan wel licht pakken maar ik zie eigenlijk altijd donkere kleurtjes daar bij mensen, denk dat dat met reden is
handkleur is heel anders dan je gezicht...! en concealer (zeker in drogisterij) is vaak maar in een of twee tinten verkrijgbaar , licht en donker.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ok, cool, dan zal ik wel ff kijken morgen.
hoe kan ik het beste zien welke bij mijn huid past? gewoon aan m'n hand matchen?
Nope, niet je handkleur!! Het liefst echt onder je ogen proberen, desnoods op je kaaklijn.. of als je al een foundation hebt, dezelfde kleur als je foundation pakken, zit je bijna altijd wel goed!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ok, cool, dan zal ik wel ff kijken morgen.
hoe kan ik het beste zien welke bij mijn huid past? gewoon aan m'n hand matchen?
da's goed om te weten thanksquote:Op zondag 13 maart 2011 23:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope, niet je handkleur!! Het liefst echt onder je ogen proberen, desnoods op je kaaklijn.. of als je al een foundation hebt, dezelfde kleur als je foundation pakken, zit je bijna altijd wel goed!
Oh, en bij 'rondom de ogen' is het altijd beter om een tikje te licht te hebben, dan een tikje te donker
ah, mooiquote:Op zondag 13 maart 2011 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb er 1 van catrice Mir, die zijn prima. Ook in hele lichte tinten te krijgen
Succes! Mocht je niks kunnen vinden, die op de eerste foto staat, vind ik erg fijn werkenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's goed om te weten thanks
iets te licht dus
ik zal eens kieken of essence/catrice wat leuks hebben
Zorgen dat je het donkere hoekje om te beginnen niet te ver naar buiten begint. Er moet idd wel kleur zitten! Wat je goed kunt doen als je toch iets te ver naar buiten bent gegaan, 1 van deze 3:quote:Op zondag 13 maart 2011 23:37 schreef altootje86 het volgende:
haha nou ehm... bij mij gaat mijn creaselijn altijd te ver naar buiten als ik ga blenden, ziet er dus heel snel overdone uit... tricks daarvoor?
iets later beginnen met je lijn (voordat je gaat blenden) lijkt me niet heel logisch, aangezien je juist wel in dat hoekje ook echt de 'donkere' kleur wilt... of ben ik nu heel onduidelijk? of is dat juist wel de trick?
Bwhehe, dat zou ook logischer zijn, als je naar deze pagina kijktquote:Op zondag 13 maart 2011 23:39 schreef altootje86 het volgende:
mén. dacht ik toch serieus in het make-up tips topic te zitten...
lastig zo te zeggen... kan inderdaad aan de oogschaduw liggen, aan teveel oogschaduw in 1x er op smeren of aan het kwastje..quote:Op zondag 13 maart 2011 23:53 schreef altootje86 het volgende:
okee... blenden heb ik nog niet helemaal in de vingers.
wat ik nu doe is een beetje rechtuit kijken zodat mijn natuurlijke crease wat dieper word en daar met een mini fluffy kwastje tussen heen en weer raggen. (dat klinkt wel een beetje nasty haha)
maar hoe blend je dan het beste (omhoog)? en dat het niet zo vlekkerig wordt? of ligt dat aan de gebruikte oogschaduw?
Ja shit...nu ben ik wakkerquote:
Dapperquote:Op maandag 14 maart 2011 07:20 schreef Puckzzz het volgende:
Voel me nog steeds belabberd maar ga toch maar naar mijn werk. Er wordt bij ons altijd een wenkbrauw opgetrokken als iemand zich op maandag ziek meldt. Ik kan altijd nog naar huis gaan als het niet gaat.
Je moet gewoon lekker in je bedje blijven!quote:Op maandag 14 maart 2011 07:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja shit...nu ben ik wakker![]()
Voel me nog steeds belabberd maar ga toch maar naar mijn werk. Er wordt bij ons altijd een wenkbrauw opgetrokken als iemand zich op maandag ziek meldt. Ik kan altijd nog naar huis gaan als het niet gaat.
Als het echt niet gaat naar huis gaan hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 07:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 07:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
van dattem!quote:Op maandag 14 maart 2011 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
wel herkenbaar, dat maandag ziekmeld verhaalmoet geen reden zijn om toch te gaan werken als je echt ziek bent tho!
Is coming, vandaag of morgen. Wil ze op doen, maar het is niet praktisch om te gaan zitten swatchen vlak voor ik naar m'n werk gaquote:
Netjes opbrengen is een kwestie van oefening, ik kan het ook nog steeds nietquote:Op maandag 14 maart 2011 11:19 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind mijn nagels nooit zo mooi als die van jullie...maar ik heb ook niet de skills om mijn nagelriemen mooi te maken en als ik nagellak op heb gedaan om het dan zo netjes bij de nagelriem "rond" te maken.
Ik ben zo perfectionistisch als de pest dus ik ben ook gelijk chagrijnig als het niet lukt in 1 keer. Echt heel sneu.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is coming, vandaag of morgen. Wil ze op doen, maar het is niet praktisch om te gaan zitten swatchen vlak voor ik naar m'n werk ga. Vanavond!
![]()
[..]
Netjes opbrengen is een kwestie van oefening, ik kan het ook nog steeds niet.
En daarna rond afhalen, is maar net of je er zin in hebt. Ik krab mijn foutjes altijd de dag erna onder de douche eraf
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |