haha letterlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
zo keek ze ... van doe me dit nooit meer aan ...
Naja ze zijn er nog wel, maar niet meer zo heftig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zijn alle golven alweer vertrokken?
Gelukkig!! Alles heel gebleven dus gelukkig, toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja ze zijn er nog wel, maar niet meer zo heftig.
Ja dat wel, in een stad hier in CA hebben ze wel paar flinke golven gehad met bootjes die op elkaar botsen enzoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gelukkig!! Alles heel gebleven dus gelukkig, toch?
Scary!! Maar wel fijn dat daar alles nog heel is!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat wel, in een stad hier in CA hebben ze wel paar flinke golven gehad met bootjes die op elkaar botsen enzo
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
over 10 dagen komt max de puppieeeeee!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]Dan wel heeeel veeeel foto's spammen he??
Ahhhhw. Hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
zo keek ze ... van doe me dit nooit meer aan ...
Het heet dan ook niet voor niets Slowchatquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
o hai!
Als je het topic terugleest, dan praten we echt een hoop onzin met z'n allen.
Ik hoop dat er vandaag Boobies komen, aangezien bubsel ze gisteren al had en ik ook dinsdag heb besteld. Dat is alleen maar rechtvaardigheid toch? *hoopvol*
Vind ik wel maar ja heb er weinig over te zeggenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
o hai!
Als je het topic terugleest, dan praten we echt een hoop onzin met z'n allen.
Ik hoop dat er vandaag Boobies komen, aangezien bubsel ze gisteren al had en ik ook dinsdag heb besteld. Dat is alleen maar rechtvaardigheid toch? *hoopvol*
Jupquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat moet dus dezelfde lak zijn?
Beterschap!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:07 schreef Puckzzz het volgende:
Wat vaag Debss![]()
I iz sick![]()
Ik ben verdomme nooit ziek, nu hoest ik me kapot en mijn hele bovenlijf doet er pijn van
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:42 schreef tliciouz het volgende:
Om even de TT in eer te houden. Mijn dikkerdje heeft net zijn eigen ligstoel gekregen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:42 schreef tliciouz het volgende:
Om even de TT in eer te houden. Mijn dikkerdje heeft net zijn eigen ligstoel gekregen.![]()
[ afbeelding ]
Briljantquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:42 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
serieus 3,09 voor tien?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:37 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx guys. Het gaat alweer iets beter. Ik heb 2 ibu's genomen en nu doet mijn lijf iig mider pijn en heb ik minder drang om te hoesten.
Ik heb net een bakkie koffie van de cups van DE geprobeerd (¤3.09 voor 10 stuks bij AH)
Smaakt nog niet geheel verkeerd moet ik zeggen. Wel jammer dat het anders verpakt is zodat ik mijn cupjes molen er niet mee kan vullen.
Wij drinken voor zo'n slordige ¤100,= per maand koffiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
serieus 3,09 voor tien?
Dan blijf ik mijn Arpeggio wel gewoon kopen
ik beredeneer altijd maar zo: als ik het door de gleuf van de oranje TNT bus geperst krijg, past het en is het dus brievenbuspostquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
I haz Crackles!
Ze zijn binnen SQ.
Postmevrouw kwam hem persoonlijk brengen. "Ze noemen het brievenbuspost, maar hij past er niet door hoor".
Boobies zijn er nog niet, pakketbezorger is hier meestal vrij vroeg op zaterdag... Ik heb weinig hoop. Maar ik heb wel crackles
Ze heeft het vast niet eens geprobeerd, luie postmevrouwquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik beredeneer altijd maar zo: als ik het door de gleuf van de oranje TNT bus geperst krijg, past het en is het dus brievenbusposthet was met deze envelop wel een uitdaging overigens
Maar fijn dat ze er zijn
goede vraagquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:10 schreef Lindytje het volgende:
Gaaf Loqi!!!! Waar kun je Teeez halen?
Ik had de storelocator ook net gevonden!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:15 schreef Loqi het volgende:
[..]
goede vraagmijn moeder en ik kwamen het een paar weken geleden tegen bij de Viplaza drogisterij/parfumerie, hadden nog nooit van t merk gehoord en ze hadden ivbm verhuizing overal 25% korting op
dus maar meteen cadeautje uitgezocht
![]()
Maaaar ze hebben een store locator
Goed spul tot nu toe, erg gepigmenteerd en super zacht
De lak is een beetje dik, maar das makkelijk te fixen
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had de storelocator ook net gevonden!
Klinkt errug goed! Duochrome oogschaduw
Ohja, vet! Zo eentje heb ik in het book of shadows III zitten van Urban decay: Label Whorequote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:22 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een![]()
Mac heeft er ook een, 'club'
Ik moet ook naar Noord... (of de Reeshofquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
Vet
Woensel-noord
Misschien eens checken als ik weer naar een schoonzusje ga dan
Alleen maar goed om te wetenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:24 schreef Loqi het volgende:
Ze hebben ook holo lakjes![]()
( ik ga aandelen kopen denk ik, sorry voor de reclame spam)
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:22 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een![]()
Mac heeft er ook een, 'club'
Fijn spul he?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo wat lakt dat CND fijn! Had er nog geen, maar het glijd over de nagels en dekt vrijwel volledig in 1 laag. Ik ben enthousiast. Vond het bijna zonde om er over heen te crackelen
CNDquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo wat lakt dat CND fijn! Had er nog geen, maar het glijd over de nagels en dekt vrijwel volledig in 1 laag. Ik ben enthousiast. Vond het bijna zonde om er over heen te crackelen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:29 schreef princess-a het volgende:
Heb vandaag mn kleine neefje weer gezien (die toen met veel drama door de kinderbescherming bij ons werd weggehaald) Te grappig! Als ik zeg babyboks! Dan 'bokst' hij zn vuistje tegen mijn vuist aan
Goedquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goedgelukkig maar.. Je ziet aan hem dat ie echt moet wennen en je niet meteen kan plaatsen, maar hij verschool zich voor mn broer door zich aan mijn been vast te klemmen dus met zn liefde voor mij zit het ergens deep down wel goed
Daarnaast is het te schattig, hij leert fries spreken en kan bijv ook high five-en met zn mini handjes. Ik ben trotse tante
Veel plezier jullie tweequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:56 schreef Diconnected het volgende:
Haiii
Even beetje schoonmaken hier voor Melz
Over 8 uur land ze pas, ze land zo als het goed is in Washington, zal ff kijken zo. Dus duurt nog wel zo'n 10 u voordat ze hier in huis isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Veel plezier jullie twee
Hoe laat verwacht je haar?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:34 schreef Lindytje het volgende:
Wat een geluk!! Terror-Bas is weer naar huis!!![]()
Wat een rust hier
wat allemaal?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Ikea weer overleeft, 5 uur is echt een betere tijd om daarheen te gaan, toen we om 7 uur weggingen was het haast leegVele nieuwe spullies gekocht voor in het huisje....
Hahahhaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:34 schreef Lindytje het volgende:
Wat een geluk!! Terror-Bas is weer naar huis!!![]()
Wat een rust hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |