Een vrouw bedoel je?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:13 schreef asfalthooligan het volgende:
Hou ook wel van sushi maar dan meer van die van het thuismerk
Leukkkkkquote:
Die heb ik echt een paar dagen non stop af lopen spelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
APK, kijk hoe mooi ze hier is
En aan het einde gaat ze bijna huilenHoor die zaal ook als ze het refrein begint.
Neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zag je die deur waardoor je hier binnen bent gekomen?
Die komt echt uit haar tenen he?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die heb ik echt een paar dagen non stop af lopen spelen
You're welcome!quote:
Zie jij Maes morgen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
You're welcome!![]()
Ik duik mijn bedje in, tot morgen!![]()
Dito!quote:
Ze is prachtig!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
En aan het einde gaat ze bijna huilenHoor die zaal ook als ze het refrein begint.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:02 schreef Strega het volgende:
Wat mij betreft beste nummer performed bij mr. J.Cash
Ik was voor de zoveelste keer naar Take That aan het luisteren omdat het zo mooi in harmony te zingen is, maar ik switch naar #J.Cashquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:02 schreef Strega het volgende:
Wat mij betreft beste nummer performed bij mr. J.Cash
Ja echt...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was voor de zoveelste keer naar Take That aan het luisteren omdat het zo mooi in harmony te zingen is, maar ik switch naar #J.Cash
Oh, er zijn zo veel mooie Leonard Cohen liedjesquote:
quote:
Wow!quote:
Niet mijn ding.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
En deze vond ik ook altijd zo mooi
quote:
quote:
Arme jijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ik er de vorige keer een uur en veertig minuten over reed, gisteravond zag ik dat de routebeschrijving twee uur en tien minuten aangeeft, dus ik ben maar wat eerder opgestaan
Tot vlaai....euh...straksquote:
Foto'squote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar, zal ik gewoon alvast gaan rijden?
Oh nee wacht, even foto's van het toestel halen
Nee, dat laatste zinnetje was voor iedereen!quote:
Ga nou gewoon via de afsluitdijk, daar mag je 138 km/uquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:27 schreef Greys het volgende:
Ik loop IETSSSSSSJE achter op schema
Maar goed, vorige keer was ik er het eerstNu het laatst, ben ik bang.
Ik ga over vijf minuten weg!
(Kleren in den drogert waren nog niet droog en mijn fohn is overleden, draaaaaaaaaama)
Nieuwe pc kopenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:44 schreef nieslief het volgende:
Mogguh.
het geluid op mijn pc wil niet aan....
Laat dit nou op dit moment mijn lievelingsnummer zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
quote:
Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Een echte FOK! meet dus
En nu wie het eerste 300 posts heeft?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb heeeeeel veel leuke puppyfoto's dus ik ga zo mn cardreader maar weer es zoeken![]()
Bruine vreetzak heeft me echt elke twee uur wakker gebruld vannacht, die is onverzadigbaar
Ah joh, de hele dag FOK!ken vanaf een andere locatie kan ook verfrissend zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:54 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik kwam als laatste binnen, de aanblik van de achtertafel met al die laptops
Heb die van mij er maar bij gezetEn ik zit met mijn hoofd onder de palm, wie wil me aanraken?
Ik heb nog voorzichtig geïnformeerd of we niet genoeg hebben aan één laptop die aan staat, waar we dan 'af en toe' even op kunnen kijken. Ing d'r antwoord: "Ja, dat kan. Maar dit kan ook!".
Heb het geprobeerd!
Straks gaan we naar de ocelotjes he, dan is het hier stilquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Dusseh, dit is het live topic? Iedereen heeft 2 uur gereden om hier live verslag te gaan doen
Nee joh liefjennn, we gaan zo naar de dierentuinquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah joh, de hele dag FOK!ken vanaf een andere locatie kan ook verfrissend zijn
Oh noes!quote:
quote:
Effe de beesten van de anderen neerknallen en hun moestuintjes platbrandenquote:
Gaat het sneeuwen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh liefjennn, we gaan zo naar de dierentuin
En daarna uit eten
Dus vanavond ergens zijn we dan pas weer in staat online verslag uit te brengen van mijn zangpogingen. Kom je partycrashen?
Vriesland, dus jaquote:
Hebben jullie een bril op, ligt er een dikke switch met allemaal kabels er uit en is iedereen bezweet op zoek naar serials en ISO's? Zo nee, dan niet. Dan zijn het gewoon 4 chicks met laptopsquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo gaat zo paaldansen in de palm. Boven Greys der hoofd. Waar abrikozenvlaai op zit.
Kortom; de sfeer zit er weer flink in
Ik in een paalquote:
Is het zo'n feestjequote:
En ik kijk toe.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het zo'n feestje![]()
Greys met prut op d'r hoofd, jij op een paal, Ing die ging sjansen
Cat heeft een bril ennnnnnn:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben jullie een bril op, ligt er een dikke switch met allemaal kabels er uit en is iedereen bezweet op zoek naar serials en ISO's? Zo nee, dan niet. Dan zijn het gewoon 4 chicks met laptops
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat heeft een bril ennnnnnn:
[ afbeelding ]
Greys begint opeens te gieren..... ik hoefde niet eens op fok te kijken.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heeft een bril ennnnnnn:
[ afbeelding ]
PAsjansen jonguhquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het zo'n feestje![]()
Greys met prut op d'r hoofd, jij op een paal, Ing die ging sjansen
Wat bedoel je Bettina?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:10 schreef Greys het volgende:
Waarom staat mijn gewone naam eigenlijk gewoon ineens in een post, Ll
Kabels jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
is dat een switch? Zijn dat netwerkkabels?
Ik ben NIET lamquote:
Jij blijft liever hangen in het oerwoud chez Ing?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:13 schreef Greys het volgende:
Zullen we die ocelotten maar skippen?![]()
Nee wacht, eerst ff mijn farm ont-dorren
Zet gewoon ocelotjes op je farm, 2 vliegen in een klap!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:13 schreef Greys het volgende:
Zullen we die ocelotten maar skippen?![]()
Nee wacht, eerst ff mijn farm ont-dorren
helemaal in dromeland in de ochtendzon vanmorgenquote:
Jeetjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
helemaal in dromeland in de ochtendzon vanmorgen![]()
Hij heeft net 20 ml op, uit de fles, zelf gedronken![]()
En een spuit slagroom
Ik sta op het punt dequote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie MOESTEN ook even de engelse versie horen hé?
Allang gedaan, ik ken de tekst uit mn hoofdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys zit op een handdoekjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
Vraag ff of Heer I wat air crash investigation voor je kan downloaden!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:22 schreef Greys het volgende:
Ik moet ff dringend roken.
Geen idee hoe het komt, maar het is zo.
*zoekt aflevering van Aircrash Investigation op*quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:22 schreef Greys het volgende:
Ik moet ff dringend roken.
Geen idee hoe het komt, maar het is zo.
Die is er nog niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vraag ff of Heer I wat air crash investigation voor je kan downloaden!
Pak de plantenspuit!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is er nog niet.
En er ligt een kat op mijn jas
quote:
Met de nadruk op vet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:25 schreef Cat22 het volgende:
Tombolafan: Ings lampjes zien er vet mooi uit!
Is wel zo netjes als je bij iemand anders thuis je farm aan het ontdorren bentquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:26 schreef APK het volgende:
[..]
Is wel zo netjes als je bij iemand anders thuis je farm aan het ontdorren bent
[..]
[..]
Er heeft vast wel één (of meer) van jullie zo'n moderne foon waarmee je ook kan internetten. Live verslag van de ocelotjes aub.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Straks gaan we naar de ocelotjes he, dan is het hier stil
[..]
Daar wil ik heenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
Otters zijn echt fantastisch. In een of andere centerparcs hebben ze zelfs een ottervijver.
Zoekt foto's
Wanneer gaan wequote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
Otters zijn echt fantastisch. In een of andere centerparcs hebben ze zelfs een ottervijver.
Zoekt foto's
Het uur van het boterbrood?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
L'heure d'pain du'beurre
Relaxed park
Je ging toch naar die ene waar ik ook geweest was?quote:
Nee maar bij een andere wel, waar ik ooit geweest was. Erperheide of Vennenbos Kempervennen ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ging toch naar die ene waar ik ook geweest was?
Daar hebben ze toch geen otters?
Ik ben aan het uploaden maar ook ff zelf wat aan het etenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Have fun;)
Cardreader al gevonden oh-oh
Eetsequote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben aan het uploaden maar ook ff zelf wat aan het eten
Ik ben benieuwd hoeveel ie vandaag weegt, straks weer ff wegenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel hij over een week weegt
Wat is datquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh lord echt he, belt mn vader vanuit de winkel, of ie nog iets mee moet brengen voor me.
Dus ik zeg oh ja een fles wasmiddel !
Wat??????
Een fles wasmiddel aub!
Wat zeg je, wat is dat?
Hier heb je mama, vraag het haar maar![]()
Buitenlandert
Als ik hem meekrijg, is die vast al zwaarder dan Jules, mega babyquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel ie vandaag weegt, straks weer ff wegen
Zal ik maar stoppen met voeren?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Als ik hem meekrijg, is die vast al zwaarder dan Jules, mega baby
Succesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga snel ff afwassen voor mn ouders dr zijn![]()
Het gaat over 2009. Had je dat niet al betaald twee jaar terug?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:35 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo middag
Eindelijk van de alimentatie af zo te lezen
moet 2 x 180 betalen zo te zien god mag weten war ik het weg haal
maar voor de rest denk ik vrij
Dit stond als laatste
en opnieuw beslissende
Bepaalt dat de man aan de vrouw te betalen bijdrage in de kosten van
verzorging en opvoeding van ...... met ingang van 18 maart 2009 tot 14 mei 2009 op 180 per maand
verklaart deze beschikking uitvoerbaar bij voorraad
wijst af het meer of anders verzochte
Hoiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:40 schreef Rewimo het volgende:
Komt wel goedIk trek Elies wel onder d'r steen uit. Gaan we een oplossing zoeken.
Al was het maar voor Junior, die moet toch lekker met Christan komen spelen hier
Ow dat zwarte dopneusje!quote:
April!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:07 schreef Ynske het volgende:
wat een heerlijk weer
@strega, wanneer moet ik je gedicht ongeveer in de grond gaan stoppen?
Weet ik nietquote:
Ja dat moet je ook maar willenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iedereen zit in het hoge Noorden
Ik snap het ook niet hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook maar willenIk wist niet hoe hard ik er weg moest komen op mijn 20e
Ik had het op mijn 19e al bekekenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook maar willenIk wist niet hoe hard ik er weg moest komen op mijn 20e
quote:
Om een baan moet je ook niet ergens blijven natuurlijk, mits economisch een beetje een goede tijdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk best wel een goeie baan in Leeuwarden maar ik wilde de wijde wereld in
Liwwadden!quote:
Als ik nu ga vind ik het ook best leuk, maar dan kan ik ook weer terug.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heb ik ook nog 1,5 jaar gezeten.. vond het best leuk hoor
Blijven bewegen met die armen en benen anders verzuip jequote:
LEUGENAAR!quote:
Tja, wat zitten ook in een gehucht van 30 huizen in Groningen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:51 schreef LekkerApart het volgende:
Oost-Groningen hierVan dorpje naar veredeld dorp met stadsrechten verkast, maar vind het hier verder prima
![]()
Als er nog mensen Farmville spelen, ik kan ook nog wel vriendjes gebruiken hoor
Huh? Jij zei toch dat je daar had gewerkt ofzo?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aan wonen in het Noorden? Wanneer dan?
quote:
Moet wel zeggen dat ik toen naar een heel klein dorpje in Overijssel verhuisde.quote:
Gestudeerdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Huh? Jij zei toch dat je daar had gewerkt ofzo?
Ik heb een onwillige klim-Hortensia geslooptquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:01 schreef Strega het volgende:
Heb de hele middag lekker in de zon kunnen zitten achter het huis.![]()
Kat op schoot, nieuwe Happinez en 3 honden op het kussen. Heerlijk.
Ik heb ook nog in Overijssel gewoond.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:02 schreef APK het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik toen naar een heel klein dorpje in Overijssel verhuisde.
Nee in Steenwijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:09 schreef APK het volgende:
[..]
Toch niet in de buurt van Oldenzaal, hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
In de kop van Overijssel en ze spreken daar beslist geen Fries.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:15 schreef APK het volgende:
Ik dacht dat Steenwijk ook nog Friesland was
Zijn jullie al uitgekeken bij de ocelotjes?quote:
Japs! Ocelot gezien, allerlei soorten boombeesten en een paar zwembeesten. En eetlust opgewekt voor het diner.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Zijn jullie al uitgekeken bij de ocelotjes?
Waar gaan jullie eten?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs! Ocelot gezien, allerlei soorten boombeesten en een paar zwembeesten. En eetlust opgewekt voor het diner.
Geen idee, het is een buffetrestaurant wat heel goed schijnt te zijn.quote:
Nog heel veel plezier daar voor jullie allen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee, het is een buffetrestaurant wat heel goed schijnt te zijn.Ingetje heeft de leiding.
Ing is wel een goeie leider, denk ikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee, het is een buffetrestaurant wat heel goed schijnt te zijn.Ingetje heeft de leiding.
Foto gezien?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Nog heel veel plezier daar voor jullie allen!![]()
Ieder 3quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:24 schreef APK het volgende:
Heeft tombo iedereen al een stofzuiger aangesmeerd?
Ik heb Truus. Ik ga niet vreemd.quote:
Met die van mij erbij totaal 15quote:
Greys heeft geen idee, de info ligt thuis.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:26 schreef Maes het volgende:
Vraag es even aan Greys of ze nog weet hoe die taartenmevrouw heet, die van de beurs
Ga je Ocelotjes eten dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs! Ocelot gezien, allerlei soorten boombeesten en een paar zwembeesten. En eetlust opgewekt voor het diner.
Chinees?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga je Ocelotjes eten dan?
Je weet natuurlijk nooit of het echt kip is bij zo'n chinees hé...
Ga je zingen vanavond?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:32 schreef tombolafan het volgende:
(Greys)
(Geen zin om zelf laptop aan te zetten)
Joehoeeeeeee
Ik denk NU nog van welquote:
Haal je dan even dat stickertje van de webcam?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik denk NU nog van wel
We hebben onderweg ook al met Nick & Simon meegezongen
Tombo: Op mijn webcam zit geen stickertjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
Haal je dan even dat stickertje van de webcam?
Slimquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:41 schreef APK het volgende:
Ik heb een nog beter idee: Als jullie alle vier de laptop in een hoek van de kamer zetten met de webcam aan dan kunnen wij via verschillende camera's kijken en dan lijkt het net alsof jullie Secret Story doen ofzo
Way Hay!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:41 schreef tombolafan het volgende:
Tombo: Op mijn webcam zit geen stickertje
Wie zullen we als eerste naar huis sms'en?quote:
Wat een mooie taarten!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:40 schreef Maes het volgende:
http://www.keukenprinses.(...)ruidstaarten.html#13
Het d'r gevonden hoor
Dat is een goed idee! Heb jij nu zolang die zes schermen van Greys bij je staan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:41 schreef APK het volgende:
Ik heb een nog beter idee: Als jullie alle vier de laptop in een hoek van de kamer zetten met de webcam aan dan kunnen wij via verschillende camera's kijken en dan lijkt het net alsof jullie Secret Story doen ofzo
Degene die het minst in beeld is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:44 schreef APK het volgende:
[..]
Wie zullen we als eerste naar huis sms'en?
Waarheenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Chinees?
Zit jij nog niet in de auto?
Volgens mij kijkt zij via een kinderlaptopjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:46 schreef Strega het volgende:
Dat is een goed idee! Heb jij nu zolang die zes schermen van Greys bij je staan?
Frietas?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:58 schreef ElisaB het volgende:
Zo! Beeb en ik hebben vette pattas (zo heet dat tegenwoordig toch?) gescoord
Doe je ze weg en neem je een katquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:16 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb geen zin om de honden uit te laten
Tuurlijk niet, ze neemt Diaz!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe je ze weg en neem je een kat
Ja, een Peruaanse.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat een nieuwe Hyundai uitvoering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |