Nu het ijzeren gordijn een beetje opengaat.. Wordt het hopelijk een mooiere wedstrijd met meer kansen van beide teams.. Maar mocht dat niet zo zijn, kan je altijd je geluid harder aanzetten en genieten van de supporters/sfeer..:Pquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:01 schreef 3M1N3M het volgende:
Mooie,op Ik denk 1-1 maar,dat is denk ik meer hoop dan verwachting.
Nouja,doei.
Ik hoop dat Berg er 12 inschiet. Die muts op en die 2/3 mastodonten daar achterin bang maken.quote:
Mocht Berg 12 keer scoren vanavond, dan betaal ik je de rest van je leven bier.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop dat Berg er 12 inschiet. Die muts op en die 2/3 mastodonten daar achterin bang maken.
Mooi geste.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mocht Berg 12 keer scoren vanavond, dan betaal ik je de rest van je leven bier.
Is daar een DVD van man?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mooi geste.Ik pm je even een contractje. Dat we het zwart op wit hebben, zeg maar. Tegenvoorstel is dat als het hem niet lukt ik je een DVD opstuur met de mooiste momenten van Berg bij PSV.
Wel 10 ook helaasquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:45 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ja die heb ik hier ook liggen
Ik heb een spindletje.quote:
Wie moet hij anders opstellen? Lens in de spits? Zeefuik en Koef kunnen hier helemaal niets klaar maken. In potentie is Berg de betere. Helaas komt het er niet uit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:10 schreef leonsrum het volgende:
En toch stelt angsthaas fred berg op in de spits !
[ afbeelding ]
juist lens in de spits.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wie moet hij anders opstellen? Lens in de spits? Zeefuik en Koef kunnen hier helemaal niets klaar maken. In potentie is Berg de betere. Helaas komt het er niet uit.
En Bakkal of Labyad op rechts. Of mischien die Negeriaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:12 schreef Geo3kant het volgende:
Edit: En JA! Lens in de spits proberen.. als ik rutten's nummer had had ik hem dit al 2 maanden geleden voorgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |