Doe je volgend jaar rollend mee?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:58 schreef WheeleE het volgende:
Het Den Haagtopic juicht voor de lopers. En renners. En rollers. En de rest.
Hah...ehmquote:
Anders verzinnen we wat anders: Flap duwt je de hele routequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hah...ehm...ik denk dat ik dan heel erg veel moet gaan trainen. Met m'n handbike zou ik het wel redden, gewoon rollend wordt een uitdaging. En dan is het nog afwachten of ze rollers toestaan.
Nou, wanneer gaan we trainen dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hah...ehm...ik denk dat ik dan heel erg veel moet gaan trainen. Met m'n handbike zou ik het wel redden, gewoon rollend wordt een uitdaging. En dan is het nog afwachten of ze rollers toestaan.
Zolang het bergaf isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Anders verzinnen we wat anders: Flap duwt je de hele route
Ik heb mn handbike uit het vet gehaald, maar na driekwart rondje Zuiderpark ging het tempo er al uit. Tien kilometer is nog wat te hoog gegrepen. Maar het beginn is erquote:
5 kan ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:06 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik heb mn handbike uit het vet gehaald, maar na driekwart rondje Zuiderpark ging het tempo er al uit. Tien kilometer is nog wat te hoog gegrepen. Maar het beginn is er.
CPC 5 km? Oh, dat is al wat beter. Morgen ga ik weer een paar kilometers door t Zuiderpark doen. Pas dus op. U kunt een WheeleE in het wild tegenkomen. Haal niet in, blijf rechts lopen en probeer WheeleE met zwaaigebaren te begroeten.quote:
Daar kom ik nooitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
CPC 5 km? Oh, dat is al wat beter. Morgen ga ik weer een paar kilometers door t Zuiderpark doen. Pas dus op. U kunt een WheeleE in het wild tegenkomen. Haal niet in, blijf rechts lopen en probeer WheeleE met zwaaigebaren te begroeten.
Helaas is morgen een rustdag vwb lopen...anders was ik je wel ff op komen zoekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
CPC 5 km? Oh, dat is al wat beter. Morgen ga ik weer een paar kilometers door t Zuiderpark doen. Pas dus op. U kunt een WheeleE in het wild tegenkomen. Haal niet in, blijf rechts lopen en probeer WheeleE met zwaaigebaren te begroeten.
Ja ho, zó oud ben ik nog niet hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:10 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie overigens geen rollatorracehttp://www.cpcloopdenhaag.nl/lopers
Zondag is mijn alternatief. Als het niet regent dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Helaas is morgen een rustdag vwb lopen...anders was ik je wel ff op komen zoeken
Zondag ben ik op het 10km CPC-parcours te vindenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:12 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja ho, zó oud ben ik nog niet he![]()
[..]
Zondag is mijn alternatief. Als het niet regent dan.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:12 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja ho, zó oud ben ik nog niet he![]()
[..]
Zondag is mijn alternatief. Als het niet regent dan.
Oh duhquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zondag ben ik op het 10km CPC-parcours te vinden
[ afbeelding ]
Maar daarna moet ik ook gewoon doortrainen. De volgende halte is de 10km-loop in Naaldwijk over 2 wekenquote:
Ergens, een keer, ooit, gaan we wat kilometers doen, komt goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar daarna moet ik ook gewoon doortrainen. De volgende halte is de 10km-loop in Naaldwijk over 2 weken
Weet ik. Binnenkortquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:15 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ergens, een keer, ooit, gaan we wat kilometers doen, komt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |