abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 maart 2011 @ 22:59:51 #151
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_94074235
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:46 schreef Assiej het volgende:

[..]

Yea Alle lichte kleuren van kruidvat merken om het zo te zeggen, hebben altijd rode ondertonen..
ik heb juist geel nodig :{ + heel licht... :r

Maybelline schijnt wel goed in de smaak te vallen want ik zie het als maar vaker voorbij komen
Ik vind Maybelline echt het meest kloterige merk wat er is eigenlijk qua foundations :D
Maar dat kan aan mij liggen hoor, ik hoor ook veel mensen erover met goede verhalen.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_94074317
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik vind Maybelline echt het meest kloterige merk wat er is eigenlijk qua foundations :D
Maar dat kan aan mij liggen hoor, ik hoor ook veel mensen erover met goede verhalen.
Ik gebruik alleen de Mascara die voor mij altijd super werkt O+
Zelfs mijn Mac laat me in de steek qua mascara... beetje jammer
pi_94074401
Ik heb sinds kort een nieuwe mascara van Clinique, de High Impact Curling Mascara. Die bevalt wel goed O+
  zondag 13 maart 2011 @ 23:08:44 #154
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_94074665
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:01 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ik gebruik alleen de Mascara die voor mij altijd super werkt O+
Zelfs mijn Mac laat me in de steek qua mascara... beetje jammer
1 x mascara van Maybelline geprobeerd maar was ook niks voor mij. En de grote-borstel-trend is ook niks voor mij, ik prik er alleen maar mee in mijn oog.

Ik ken eigenlijk niemand die MAC-mascara fijn vindt :D
Zouden ze toch iets aan moeten veranderen...

High Impact van Clinique (zonder de Curling dan) vond ik ook wel fijn, maar te duur vond ik.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_94074744
maybelline heeft ook foundations met gele ondertoon dacht ik... tenminste, ze hebben een rose vanilla en die is wel wat gelig. :+
  zondag 13 maart 2011 @ 23:13:58 #156
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_94074897
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:34 schreef Assiej het volgende:
Erg mooi Lindytje :D

Me like!
Thanx O+
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 13 maart 2011 @ 23:16:21 #157
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_94075006
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:01 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ik gebruik alleen de Mascara die voor mij altijd super werkt O+
Zelfs mijn Mac laat me in de steek qua mascara... beetje jammer
Mac-mascara's zijn gewoon niet de beste... Al moet ik zeggen dat zoom-lash redelijk is.
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 13 maart 2011 @ 23:17:54 #158
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_94075082
Chipszak: Mascara: niet die van MAC pakken! Zonde van je geld!

En rode lippenstift: ik zou het niet weten... misschien laten adviseren bij Mac/Bobbi Brown?
Don't come closer, I might hurt you
pi_94075265
Lindy mooierd O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zondag 13 maart 2011 @ 23:35:25 #160
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_94075831
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:21 schreef princess-a het volgende:
Lindy mooierd O+
O+
Don't come closer, I might hurt you
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 14 maart 2011 @ 07:46:18 #161
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_94081528
Nog bedankt voor de tips! Binnenkort maar langs de Douglas naar de MACcounter om eens te snuffelen en uit te proberen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_94089677
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Even creatief zitten quoten :P
Ben nu wel erg benieuwd naar je weekendavonturen maar denk dat dat iets teveel gevraagd is, zeker voor in dit topic ;)
Sorry, ben altijd een beetje nieuwsgierig ;)

Mooi hè, ogen, ik kan er soms echt lang naar kijken, terwijl ik ogen ook de engste dingen vind die er zo'n beetje zijn. Ogen zeggen bijna alles met een blik.
Er is zelfs onderzoek gedaan, dat mensen minder snel geneigd zijn "stout" gedrag te vertonen als er een plaatje met ogen (echt of nep) in de ruimte hangt :D
How cool and creepy is that?!

Hier meer uitleg erover:
http://www.ncl.ac.uk/pres(...)item/?ref=1151491586

Fijn dat de olie werkt, het is een beetje spelen met hoeveel je nodig hebt en wat de beste applicatiemethode is voor jou. Ikzelf heb 4 druppels nodig, maar wellicht komt er meer uit die van jou druppen dan die van mij (<------- dat is pas freaky als je dat leest en niet weet waar het over gaat! hehe)
Aanbrengen op een licht vochtig gezicht maakt dat het nog makkelijker verdeelt zonder vet aan te voelen op je gezicht doordat je teveel gebruikt. Ik ervaar ook dat mijn foundation mooier zit, geen droge plekjes meer inderdaad :)

Edit: Oh en van die flesjes, is prima hoor, ik zie ze wel verschijnen, geen haast :)
Hahaha geweldig gequote.
Ik heb zojuist de flesjes verpakt in een prachtig bubbelenvelopje... die niet dichtging, dus deed ik er een roze envelop omheen, so they travel in style ;) En nu ga ik naar de appie want daar zit m'n postkantoor (jawel)
Yeah, ik kan me er wel in vinden, dan lijkt het net alsof je bekeken wordt, zo met die plaatjes van die ogen, wel creepy tho.. Heb er nooit bij stilgestaan, maar ik ben ook nooit stout.

Ik vind ogen erg belangrijk, als iemand geen mooie ogen heeft, dan moet ik 'm niet. & i like blue eyes! Naast ogen vind ik bij vrouwen verzorgde handen/nagels belangrijk, (niet dat ik op vrouwen val ofzo hahah) maar ik zie liever mooie (gelakte) nagels dan afgekloven stompjes, vooral omdat ik het altijd op mezelf reflecteer en dan denk, autschj, dat lijkt me helemaal niet fijn voelen, dat bijten... M'n weekend bestond uit een flinke kroegentocht met alles wat daarbij hoort, oh en alle drankjes waren 1 euro, heb ik al genoeg gezegd? ^O^ :Y) .

Heb vandaag weer de jojoba olie gebruikt, nog steeds 3 druppels. En heb gemerkt dat als ik het wat langer inmasseer hij dus meer intrekt. En nu is het precies goed, helemaal niet vettig ofzo :D
Mehh, ja, ik heb een grotere druiper _O-

Nog even over iemand die het hier over de MAC foundations heeft, het probleem kan ook zijn dat de foundation erg oxideert en dus donkerder wordt dan wanneer je hem net opbracht :P Mac nc/nw15 is voor mij sowieso iets t donker, mar als ik het op mijn hand heb gesmeerd en ik kijk er 15 minuten later naar issie helemaal oranje geworden (niet alle foundations, maar de meeste), dat bedoel ik dus met oxideren, dan ehh, ik weet niet wat er dan eigenlijk mee gebeurd? maar het suckt. Daarom adviseer ik iedereen ook altijd eerst even rond te lopen met de foundation om te kijken of hij niet oxideert voor je meteen een dure foundation aanschaft.

Ik kan nog steeds niet anders dan zeggen dat Bobbi Brown de beste foundations heeft voor de echte bleekhuidjes onder ons. Alabaster en Porcelain zijn de twee lichtste kleuren en dus ook echt echt licht! Daarnaast zijn ze ook niet té roze of gewoon helemaal niet roze, bobbi browns filosofie is namelijk dat er altijd een (beetje) gele ondertoon in de foundation moet zitten om rozehuidige wat minder roze te maken. Ik vind zelf dat de kleuren redelijk neutraal zijn, niet veel tot weinig roze ondertoon, niet te veel geel. Zelf ben ik ook rosehuidig *HAHA, kutwoord, bestaat niet eens* en ik moet zeggen, ik geef bobbi brown helemaal gelijk! Het ziet er prima uit.

Ik heb trouwens de foundation van Maybelline die genoemd werd in de lichtste kleur ivory uitgeprobeerd en dat is dus echt een epic fail, nog steeds veels te donker voor mij!

[ Bericht 3% gewijzigd door Poumelie op 14-03-2011 13:02:29 ]
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 14 maart 2011 @ 14:10:16 #163
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_94092591
Ik ga binnenkort even langs de MAC etc., maar als die foundation toch te donker is: welke foundation(s) gebruik jij Poumelie?
Bobbi Brown alleen?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_94096536
Jep, enkel bobbi brown, voor de rest is echt alles te donker.
Tot nu toe de bobbi brown skin foundation en de bobbi brown stick foundation, beide in porcelain, zijn mijn enige matches :P

Ik weet dat Laura Mercier en Nars ook hele lichte kleuren hebben maar Nars wordt niet in nederland verkocht en Laura Mercier ook echt bijna nergens en die foundations van laura mercier staan me niet aan. De nars sheer glow foundation wil ik wel een keer proberen maar ik weet niet welke kleur ik ben, siberia, mont blanc of gobi, Mont blanc lijkt me de beste maar die heeft een ontzettend rode ondertoon lijkt het en dan lijk ik alleen nog maar roder, not pretty

Make up Store (naast de Mac Pro Store op de heiligeweg in amsterdam, zijstraat van de kalverstraat). heeft ook een hele lichte kleur: milk. Kijk maar even op hun site. makeupstore.se volgens mij. Mocht je daar ooit komen, even langsgaan! Die foundation kost 26 euro en is daarmee de goedkoopste lichte foundation die ik ken :P bobbi brown is allemaal duurder maar dat probeer ik online te kopen zodat ik goedkoper uit ben (anders is het 40 euro ofzo)
Zelf de kleur milk van die foundation nog niet uitgeprobeerd maar heb foto's gezien op internet en de meisjes die die kleur droegen zagen er errrrrug bleek uit :P ga hem wel een keer proberen... ben toevallig morgen in a'dam, even swatchen! als ik het niet vergeet.

Toen ik wat jonger was kocht ik van Dr Hauschka Translucent Make-Up in de lichtste kleur 00. Een soort getinte dagcreme, maar ik kan me niet herrineren of die nou te donker was, maar het staat me bij dat ie erg licht was....

Mocht je van internetshoppen houden: de Revlon colorstay foundation schijnt ook een lichte kleur te hebben, ivory, of die ook echt licht is weet ik niet., Ik weet wel dat de kleur daarboven, buff, te donker is voor mij :P die verkopen ze wel in de winkels hier in nl, maar ivory dus niet.

Mocht me nog wat te binnen schieten meld ik het, maar ben tot nu toe alleen nog maar tevreden over bobbi brown! *qua perfecte match en hoe de foundation eruitziet*

OJA OJA OJA OJA OJA OJA OJA BIJNA VERGETEN
Coastal scents heeft ook een licht kleurtje! http://www.enchantra.eu/i(...)oundation-st-01.html ST-01 heet die kleur. Ik heb hem, maar de formule is niet goed voor mij, maar is verder wel een goede lichte kleur, zelfs iets te licht!.
Op coastalscents verkopen ze samples, zelf heb ik een sample gevraagd bij www.enchantra.eu, die verkoopt ze ook! toen hebben ze me een sample toegestuurd, errug fijn. Daarna heb ik de foundation gekocht, kostte zo'n 16 euro ofzo? Om hem te gebruiken om andere foundations lichter te maken omdat st-01 zelfs ieeeetssssss te licht voor mij is (komt dus echt nooit voor!) de foundation heeft zeker geen roze ondertoon trouwens! Je moet maar even mailen naar enchantra of ze je een sample kunnen sturen, de samples komen in zakjes zoals coastal scents ze ook verkoopt dus waarschijnlijk hebben ze die wel op voorraad. Mocht dat niet lukken, wil ik je best een beetje in een klein potje opsturen! Zoals ik al zei vind ik de formule niet fijn (weet niet waarom, maar vergeleken bij mijn bobbi brown foundation issie gewoon te anders :P maar vind hem wel fijn om andere foundations lichter mee te maken, mocht ik geen bobbi brown op voorraad hebben, altijd handig om dat flesje in huis te hebben dus.)
Zi enet dat enchantra de foundation zelf niet op voorraad heeft, meh, stom, moet je maar ff vragen waneer wel! of gewoon op coastalscents.com kopen

Maar zoals ik al zei he, niet meteen de foundation kopen! Eerst even ermee rondlopen, ga ff verder shoppen ofzo :P ze hadden een keer bij mij opgesmeerd en het zag er mooi uit enzo, ik ermee naar huis, thuis aangekomen VERSCHRIKKELIJK, het was niet eens de lichtste kleur die ze hadden uitgekozen en nee, het was helemaal geoxideerd echt gruwelijk. Ik was trouwens laatst bij bobbi brown en die MUA zei, laat me raden, jij bent Sand (ofzo) nou Sand is dus echt VEEEELS te donker maar altijd als ik bij counters kom schatten ze me donkerder. Komt denk omdat ik nogal snel rode wangen krijg etc. en een rood hoofd van het lopen, snel lopen door de stad bijv. en dan lijk je iets donkerder? Ik zeg dus altijd van, probeer me maar niets anders op te smeren dan de lichtste, anders weet ik t wel weer :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Poumelie op 14-03-2011 16:13:09 ]
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
pi_94098164
Dit is zo stom dat het grappig is
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
pi_94098861
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:21 schreef Poumelie het volgende:
Dit is zo stom dat het grappig is
:')
  maandag 14 maart 2011 @ 16:44:14 #167
159909 -Peach
Prunus persica
pi_94099383
Ik heb nu trouwens de l'oreal Lash Architect 4d mascara, wat een boutproduct! Klontert echt heel erg, meteen vanaf het begin al, en ik heb een hekel aan klonters :') Iemand ontklonter tips? :P oh en de zigzagbeweging helpt wel iets, maar niet zo heel veel.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_94099493
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:44 schreef -Peach het volgende:
Ik heb nu trouwens de l'oreal Lash Architect 4d mascara, wat een boutproduct! Klontert echt heel erg, meteen vanaf het begin al, en ik heb een hekel aan klonters :') Iemand ontklonter tips? :P oh en de zigzagbeweging helpt wel iets, maar niet zo heel veel.
Nieuwe mascara? :D
  maandag 14 maart 2011 @ 16:49:00 #169
159909 -Peach
Prunus persica
pi_94099672
quote:
17s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Nieuwe mascara? :D
ja ;( vorige was Maybelline Colossal Volum' gedoe, die werkte veel beter. Nu moet ik elke ochtend klonters vissen |:(
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 14 maart 2011 @ 16:56:32 #170
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_94100077
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:46 schreef Poumelie het volgende:
-knip-
Hahah dankje! Revlon gebruik ik nu ja. Buff heb ik nu, maar ik twijfel toch een beetje. Kan iig geen kwaad om even verder rond te kijken ;) .

Ze willen vaak bij mij ook een te donkere kleur opsmeren: veel MUA's hebben geloof ik een hekel aan bleek en denken vaak dat iedereen wat donkerder wil zijn, maar zo werkt het nou eenmaal niet!
Ik vind ze vaak dan zelf ook een te oranje hoofd hebben, :') .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:01:20 #171
159909 -Peach
Prunus persica
pi_94100349
Ohjah de welbekende Oompa Loompa's, brrrr...
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_94100363
Bij mac zeiden ze laatst ook dat een compact foundation dezelfde finish heeft als een liquid. Maar een compact is toch meer cakey? :{
  maandag 14 maart 2011 @ 17:12:55 #173
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_94100828
ik heb vandaag wat teeez dingetjes gekocht, dat was bij de op=op voordeelshop in alkmaar, en bij ieder teeezproduct dat je daar koopt, krijg je een gratis lipgloss :o
ik weet niet of dat overal zo is, maar da's dus per product 1 lipgloss.
ik heb nu dus 3 nagellakken, 1 oogschaduw, en 4 lipglossers :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 14 maart 2011 @ 17:14:22 #174
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_94100898
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:46 schreef Assiej het volgende:

[..]

Yea Alle lichte kleuren van kruidvat merken om het zo te zeggen, hebben altijd rode ondertonen..
ik heb juist geel nodig :{ + heel licht... :r

Maybelline schijnt wel goed in de smaak te vallen want ik zie het als maar vaker voorbij komen
Ah. Dat wist ik niet.
Nou, ik ben er idd supertevreden mee :Y Zo'n mooie dekking en toch heel natuurlijk, geen cakeface :D
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik vind Maybelline echt het meest kloterige merk wat er is eigenlijk qua foundations :D
Maar dat kan aan mij liggen hoor, ik hoor ook veel mensen erover met goede verhalen.
Ja? :o Haha :+ Nja, smaken verschillen he, huidjes zijn zo verschillend! :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_94102380
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef Mirjam het volgende:
ik heb vandaag wat teeez dingetjes gekocht, dat was bij de op=op voordeelshop in alkmaar, en bij ieder teeezproduct dat je daar koopt, krijg je een gratis lipgloss :o
ik weet niet of dat overal zo is, maar da's dus per product 1 lipgloss.
ik heb nu dus 3 nagellakken, 1 oogschaduw, en 4 lipglossers :')
:D! Veel smeren dus :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')