EENSquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef Cee het volgende:
Maar volgende week gaat Laura toch weg he? Kan toch niet lang meer te accepteren zijn, die heliumbever?
WAT?! GIMME!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
PykeHij is van de mannen heb ik begrepen, WAAROM?! We zijn voor elkaar gemaakt
Compleet onoverzichtelijk. Daar valt toch met de beste wil van de wereld geen systeem in te ontdekken? Ik wil simpelweg zo'n pagina zoals die er altijd was met welke kandidaten er nog inzitten met een foto erbij. Dat die er nu nog niet is snap ik, maar ik kan het van vorige week ook nergens vinden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
De XFA-site wordt toch gewoon onderhouden?
Onder headlines. Pagina 3.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:07 schreef UltraR het volgende:
[..]
Compleet onoverzichtelijk. Daar valt toch met de beste wil van de wereld geen systeem in te ontdekken? Ik wil simpelweg zo'n pagina zoals die er altijd was met welke kandidaten er nog inzitten met een foto erbij. Dat die er nu nog niet is snap ik, maar ik kan het van vorige week ook nergens vinden.
thxquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Onder headlines. Pagina 3.
http://www.rtl.nl/(/shows/xfactor4/slideshows/)/shows/xfactor4/components/articles/slide_shows/laatste_34.xml
Headlines is zeg maar het nieuws en nu wordt het overspoeld met filmpjes uit de uitzending. Maar voor de rest wordt het wel goed bijgehoudenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:13 schreef UltraR het volgende:
[..]
thx![]()
Maar dat is dan dus idd een kwestie van headlines doorspitten. Handig is echt heel anders.
En Gordon zei zelfs dat ze glansrijk door waren. Ongelooflijk. Zeg dan in ieder geval dat ze wel heel erg het voordeel van de twijfel hebben gekregen. Ik vermoed dat er een lijstje van Angela was waarop stond dat Sim'ran sowieso door moest of zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:58 schreef yuliya37 het volgende:
op basis van hun optreden vanavond had sim'ran absoluut niet door gemogen.
Zo zie je maar dat het eigenlijk bij de jury al zo goed als vast staat wie er door gaan.
quote:X Factor selecteert eerste finalisten
De jury van X Factor maakt vrijdag bekend wie de eerste finalisten van het RTL 4-programma zijn en daarmee een plek bemachtigen in de eerste liveshow op 8 april. Dat heeft RTL 4 woensdag laten weten. De bekendmaking van de finalisten wordt over vier afleveringen verspreid. “Elke act treedt tweemaal op en vervolgens is het aan het jurylid dat verantwoordelijk is voor de betreffende categorie om de knoop door te hakken: wel of geen liveshows voor zijn pupil of groep“, meldt RTL.
Voorafgaand aan de optredens worden de talenten gestimuleerd om het beste uit zichzelf te halen. Niet alleen door het eigen jurylid, maar ook met workshops van choreograaf Dan Karaty, dj Ruud de Wild (mediatraining), de Engelse zangeres Eliza Doolittle en Roy Stride, leadzanger van de Britse band Scouting for Girls.
X Factor is elke vrijdag te zien op RTL 4.
Jawel, maar ik bedoel ook qua uitzending zelf. Ze krijgen workshops. Dat zijn niet de meest boeiende dingenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, genoeg mensen die het volgen toch? De SC-groep is niet het meest actief bij de livetopics dacht ik.
Ben jij er bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |