quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ja, wel een keer op Fok!-meet gedaan maar daar weet ik gelukkig het fijne niet meer van.
Jij was aan het grinden?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ja, wel een keer op Fok!-meet gedaan maar daar weet ik gelukkig het fijne niet meer van.
Staat toch uitgelegd?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Taartjeh het volgende:
Het zou wel aan mij liggen maar wat is humping en wat is grinden
Humping = echt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Taartjeh het volgende:
Het zou wel aan mij liggen maar wat is humping en wat is grinden
Ganzehumpen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:17 schreef AnnaTralala het volgende:
Tja het is weer eens wat anders dan ganzeborden.
Dan vind ik ganzegrinden toch beter klinken. Lijkt me sowieso nogal lastig om hem erin te krijgenquote:
Jij snapt het spelletje niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:43 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Hallo, ga dan gewoon lekker een orgie houden.
Klinkt in beide gevallen toch wel zielig voor de beestjes, hups een gans in de grinder...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:36 schreef AnnaTralala het volgende:
[..]
Dan vind ik ganzegrinden toch beter klinken. Lijkt me sowieso nogal lastig om hem erin te krijgen
Ik wou misschien nog eens naar een Fok-meet. Maar nu niet meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
iddquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:20 schreef Piebe het volgende:
[..]
Ik wou misschien nog eens naar een Fok-meet. Maar nu niet meer.![]()
hm.. toch maar aanmelden danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, op de volgende crewmeet is dat 't avondprogramma, wist je dat nog niet?
Dat is weer een ander spelletjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:41 schreef utopie het volgende:
dit dus:
5 schoolmeisjes zwanger na bizar seksspelletje
Op een middelbare school voor lager onderwijs in Ostrada, een stad in het noorden van Polen, zijn vijf meisjes van veertien en vijftien zwanger geraakt na een bizar seksspelletje. Het spelletje, genaamd 'de zon' of 'een ster', heeft als belangrijkste kenmerk een complete orgie.
Tijdens het spelletje liggen de meisjes met hun benen wijd en hun hoofden naar elkaar, zodat de vorm lijkt op een ster. Terwijl de meisjes hun ogen gesloten houden, worden ze allemaal tegelijk genomen door een groep jongens. De winnaar is degene die erin slaagt als laatste klaar te komen.
Het vieze spelletje heeft al geleid tot een reeks tienerzwangerschappen. "Dit jaar zijn al vijf meisjes zwanger geraakt, twee zijn inmiddels bevallen", aldus schooldirectrice Anna Czarnocka.
De politie heeft de zaak nu in onderzoek. Ze klagen dat zowel de ouders als de leerkrachten niet bereid zijn tot medewerking. Niemand praat over seks op school. Daarnaast is er geen psycholoog die de meisjes erop wijst dat zulke spelletjes kunnen leiden tot een zwangerschap.
lol whutquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:41 schreef utopie het volgende:
dit dus:
5 schoolmeisjes zwanger na bizar seksspelletje
Op een middelbare school voor lager onderwijs in Ostrada, een stad in het noorden van Polen, zijn vijf meisjes van veertien en vijftien zwanger geraakt na een bizar seksspelletje. Het spelletje, genaamd 'de zon' of 'een ster', heeft als belangrijkste kenmerk een complete orgie.
Tijdens het spelletje liggen de meisjes met hun benen wijd en hun hoofden naar elkaar, zodat de vorm lijkt op een ster. Terwijl de meisjes hun ogen gesloten houden, worden ze allemaal tegelijk genomen door een groep jongens. De winnaar is degene die erin slaagt als laatste klaar te komen.
Het vieze spelletje heeft al geleid tot een reeks tienerzwangerschappen. "Dit jaar zijn al vijf meisjes zwanger geraakt, twee zijn inmiddels bevallen", aldus schooldirectrice Anna Czarnocka.
De politie heeft de zaak nu in onderzoek. Ze klagen dat zowel de ouders als de leerkrachten niet bereid zijn tot medewerking. Niemand praat over seks op school. Daarnaast is er geen psycholoog die de meisjes erop wijst dat zulke spelletjes kunnen leiden tot een zwangerschap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |