Ja alleen 1 en 2 hebben lockquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
UPC doet ut gewoon....
Stervio heeft het grootste woord en knipt zijn nageltjes
Aafke is er helemaal niet bij. Mo en Servio zijn er.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef PinkDream het volgende:
[..]
ja die zijn net zo erg
schijnheilige hoeren
Ze begrijpt dus nu gewoon niet dat ze achter de rug van alex, karim enzovoorts aan het lullen is terwijl ze het zeiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze snapt niet dat ze nu over Karim aan het lullen is he? Wat is er mis met die griet.
Ze schijnt te slaapwandelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze snapt niet dat ze nu over Karim aan het lullen is he? Wat is er mis met die griet.
Die schamen zich voor het grootste deel kapot nuquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:48 schreef MissJ.24 het volgende:
Als Servio zinnig denkt te praten denk ik steeds dat ik Jos Brink hoor........
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:49 schreef angeljacky het volgende:
O ja Shar komt ff luistervinkie spelen , kan ze het daarna weer doorlullen aan Geer en Alex
Ze gaat er nu niet tegen in, maar er gaat meer om in dat koppie dan je denktquote:
Ze mag over iemand lullen, zolang ze 't daarna ook tegen diegene zelf zegt. Zo redeneert ze.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
nee hoor ik geef haar groot gelijk, ze heeft t toch eerst in Karim gezicht gezegd dus die weet hoe ze erover denkt, ik vind dus dat je daarna niet meer achter iemands rug praat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die schamen zich voor het grootste deel kapot nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |