gelukkig zijn de streams terug nu kunnen we weer klagenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef MargrietV het volgende:
en snotneus Guido denkt ook weer eens de wijsheid in pacht te hebben. Walgelijke bedweter
Ik ben t helemaal met je eensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef PinkDream het volgende:
En toch vind ik Joanna een toppertje
en blijf ik vinden dat laura en monique net zo schijnheilig zijn
want die lopen hele dag te ouwehoeren en die jank monique ga bij alle mannen langs om te laten stemmen op Joanna
pffffff
Dat bed op zeker.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef MargrietV het volgende:
en snotneus Guido denkt ook weer eens de wijsheid in pacht te hebben. Walgelijke bedweter
yes, heb ik net effe gauw gedaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Ik neem ook altijd even de moeite om terug te lezen.
Jo lult en Mo is stil. Alleen daarom verdient ze credits.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef itsme het volgende:
Lullen Mo en Laura en aafke nog met haar mee?
ja die zijn net zo ergquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef itsme het volgende:
Lullen Mo en Laura en aafke nog met haar mee?
Ze snapt niet dat ze nu over Karim aan het lullen is he? Wat is er mis met die griet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:46 schreef versabommie het volgende:
STREAMLOCKS!
En Joanna gewoon nu zeggen dat ze nooit achter iemands rug lult.. De plaat van die zelfingenomen kudt haar hoofd is 300 keer dikker dan die voor die van Alex!
Wat erg hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:46 schreef Mylene het volgende:
Joanna zegt dat ze nooit achter de rug van mensen om lult, echt niet, kan ik zeggen met 86 camera's op mijn smoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |