Al slik ik al mijn ritalin van deze maand nu meteen dan nog trek ik die plastic kuttekop met haar god-complex nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
hoelang duurt het voor de pilletjes werken
nog 9 weken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
hoelang duurt het voor de pilletjes werken
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef versabommie het volgende:
Even Joanna haar monoloog:
IKKE IKKE IKKE IK HEB ALEX GERED VAN EEN OPEN WOND VAN 30 METER EN IK BEN MARIA WANT IK IK IK IK HEB JEZUS UITGEPOEPT EN IK IK IK IK
Kom op Joanna toon je stigmata.....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef itsme het volgende:
[..]
precies.
![]()
Die 2 wijven zeggen nu niets meer over Servio nu hij er bij zit.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Al slik ik al mijn ritalin van deze maand nu meteen dan nog trek ik die plastic kuttekop met haar god-complex niet
GEWELDIGE GIF.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
the fuck what heb ik gezegd dan ?
[ afbeelding ]
ja, en dat doen ze (wonderbaarlijk). Heb twee meiden, en die heten gelukkig geen joannaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Tegen een kind zeg je dan: Even wachten, mama is aan het praten.
Als je Bolle zijn voeten even over wil nemen, bij mij werken ze maar de prijs is hoog......quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef Flow3r het volgende:
wat gebeurt er allemaal? zit nog te klooien met de streams
Dat staat hier toch allemaal?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef Flow3r het volgende:
wat gebeurt er allemaal? zit nog te klooien met de streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |