Wat voor dingen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet best dat te vaak dingen zeg die niet kunnen helaas heb ik dat vaak pas door nadat ik het gezegd heb![]()
Bij mijn Oma weet ik niet maar mijn moeder heeft het ook ja.quote:
dat is het voordeel van internet: dan kun je eerst over iets nadenken voordat je het postquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet best dat te vaak dingen zeg die niet kunnen helaas heb ik dat vaak pas door nadat ik het gezegd heb![]()
En het gaat nooit meer wegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:51 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mja je doet er weinig aan (nee smeren of masseren helpt niet).
Behalve met Photoshopquote:
ja, preciesquote:
Of botox.quote:
Whut?quote:
Dus je dochter is later ook de pisang. Jouw schuld!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mijn Oma weet ik niet maar mijn moeder heeft het ook ja.
Rimpels zijn rimpels, of ze nou op je hoofd of op je buik zitten.quote:
Stretch marks zijn geen rimpelsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rimpels zijn rimpels, of ze nou op je hoofd of op je buik zitten.
Ach gos.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je perse een kind wil, kun je er maar beter ergens eentje stelen, vind ik. Scheelt heel wat ongemakken.quote:
Striae is geen rimpelsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lees mijn posts op Fok! maar eens doorquote:
Zelfs hier gaat het lang niet altijd goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
dat is het voordeel van internet: dan kun je eerst over iets nadenken voordat je het post
Adopteren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je perse een kind wil, kun je er maar beter ergens eentje stelen, vind ik. Scheelt heel wat ongemakken.
quote:
quote:
Nette score, stelletje happers.quote:
Jaaa, ja. Daar red je je niet uit zoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nette score, stelletje happers.
Dat was me al eens opgevallen jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lees mijn posts op Fok! maar eens door![]()
Ik moeite met aanvoelen wat wel en niet gepast is en dat gaat dus wel eens mis.
[..]
Zelfs hier gaat het lang niet altijd goed
Daar trapt natuurlijk niemand meer in. Het geeft niet, echt niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nette score, stelletje happers.
Tegen die tijd hebben ze daar vast wat opgevondenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus je dochter is later ook de pisang. Jouw schuld!
Een klein Japannertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |