HAHAHA die ga ik smsenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:19 schreef zeeeend het volgende:
Hoe noem je een Japanner in een bodybag
een zakjapanner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat niet over het Tsoenaamie maar over jappers!!
aiightquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:27 schreef horned_reaper het volgende:
ukga .... jouw grappen zijn zo slecht![]()
Ze maken me eerder aan het huilen dan aan het lachen.....
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef ukga het volgende:
De grappen zijn al snel toegestaan. Toen ik de dag na de moord met harde punchlins over Milly Boele kwam was het gelijk huile geblazen door de modjes
Ben blij dat je 't topic hebt gevondenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:37 schreef JamFlava het volgende:
Zo erg is dat radioactieve afval niet. Over een paar jaar heeft iedereen flippers en kieuwen en kan men dit soort rampen overleven.
Wraak voor al die keren dat die Jappen Magikarp nooit een nuttige move gaven, ik vind 'm wel plausibelquote:
Wat voor grapjes maakte je dan? Lijkt me wel moeilijker onderwerp omdat het over maar één persoon gaat...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef ukga het volgende:
De grappen zijn al snel toegestaan. Toen ik de dag na de moord met harde punchlins over Milly Boele kwam was het gelijk huile geblazen door de modjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |