quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:01 schreef ukga het volgende:
Waarom hebben Jappen spleetogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
nee het mag absoluut niet confronterend worden. maar grapjes er over maken is wel leukquote:Let op! Doe normaal. Dus geen foto's van aangespoelde lijkjes voorzien van een grappige tekst of iets in die trant. Hou het leuk.
Gast, hou eens je mond of zoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:03 schreef ukga het volgende:
[..]
nee het mag absoluut niet confronterend worden. maar grapjes er over maken is wel leuk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dusdanig fout dat hij ook grappig is? Dat vind ik dan wel weer zegmaar.quote:
Surfen op het internet krijgt een geheel nieuwe dimensie in Japan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:20 schreef remlof het volgende:
Toch wel cool als je in je huiskamer kan surfen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef penny-wise het volgende:
Wilders zal wel blij zijn....Heel Japan blank
schat die had ik al genoemdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef Keselo het volgende:
Het water stroomt altijd wel naar zee, maar niet in Japan.
Verborgen grap in OPquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef LudoSanders het volgende:
Je begeeft je nu in het topic dat ook wel het "epicentrum van grappen over de tsunami" genoemd kan worden. Natuurlijk is het afschuwelijk wat zich vandaag afgespeeld heeft. Daar zijn we het allemaal over eens, maar dat wil niet zeggen dat je er geen grappen over kunt maken. Vind je dit niets, reageer dan ook vooral niet. Er is vast een overvloed aan andere topics welke jij wél de moeite waard vindt.
Waarom dan niet verder in Paul's [moppen] Japan ramp zul je je misschien afvragen? Simpel, deze kon de golf aan reacties niet aan.
[info]Let op! Doe normaal. Dus geen foto's van aangespoelde lijkjes voorzien van een grappige tekst of iets in die trant. Hou het leuk.[/info]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Die film wilde ik laatst nog kijken, bleek dat ik hem over had gespoeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |