Haha.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:30 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
TS begint:
Sorry Japan, Nederland kan niet komen helpen. Onze helikopter staat nog in Libië.!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:33 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vind dit topic niet getuigen van een goede smaak.
Ik vind dit topic echt een ONZ topic zoals het hoortquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:33 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vind dit topic niet getuigen van een goede smaak.
Met allemaal kromme lijnen en uitschieters. Als de tekeningen niet nat zijn geworden in ieder geval.quote:
Ik kan ook een grap maken over apeldoorn, een auto en de koningin.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:36 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Zijn er hier nou echt mensen serieus boos omdat ik iets over een helikoptertje zeg en Japan!!!!!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:37 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik kan ook een grap maken over apeldoorn, een auto en de koningin.
Nee, het feit dat je een topic aanmaakt, wat getuigt van diep disrespectabel gedrag richting de Jappen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:36 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Zijn er hier nou echt mensen serieus boos omdat ik iets over een helikoptertje zeg en Japan!!!!!
of over een vliegtuig en 2 torensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:37 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik woon in Apeldoorn, stond er 100meter naast.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:37 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Boeiuhquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nee, het feit dat je een topic aanmaakt, wat getuigt van diep disrespectabel gedrag richting de Jappen.
Ik hoop dat jij ooit in een vloedgolf komt, en dat Jappen allemaal mopjes over jou vertellen.
HAHA LEUK HEEEE
Je weet dat jij dan ook in een vloedgolf zit?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nee, het feit dat je een topic aanmaakt, wat getuigt van diep disrespectabel gedrag richting de Jappen.
Ik hoop dat jij ooit in een vloedgolf komt, en dat Jappen allemaal mopjes over jou vertellen.
HAHA LEUK HEEEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |