Zeg dat je je tieten laat zien in de Game SCquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef tliciouz het volgende:
Mijn xbox live loopt over 2 dagen af, en heb geen geld voor nieuwe.
ps3 online = freequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef tliciouz het volgende:
Mijn xbox live loopt over 2 dagen af, en heb geen geld voor nieuwe.
ZORG NOU MAAR DAT JE ALLS VAN MIJN LIJSTJE MEENEEMT ANDERS STUUR IK ER NOG EENquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind het trouwens wel raar dat SpaceInvaders niet post vanavond hoor!
Ja lolbroek. Ik zit al in de mw2 sc, daar word al genoeg grapjes over me gemaakt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeg dat je je tieten laat zien in de Game SC
Wie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind het trouwens wel raar dat SpaceInvaders niet post vanavond hoor!
Stuur maar een uitnodigingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ahhh....
Komen jullie trouwens de volgende x hier bieren?
Nee, die voelt zich tegenwoordig te goed voor ons geloof ik...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Nouja als Space toch niet meer post hoef ik die dingen van haar lijstje ook niet meer mee te nemen uit de USA ...
Graag!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ahhh....
Komen jullie trouwens de volgende x hier bieren?
Jaaaa joh ... misschien moet ik Nick ook maar naar deze chat halen want SI zal ook wel niet meer met hem praten ...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, die voelt zich tegenwoordig te goed voor ons geloof ik...
Wat wil je Sien aandoen!! Weet je hoe bang die is voor douchenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stuur maar een uitnodiging
EN WAS DE HOND!!
Whehehehe
Da's goed op de vrijdag!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:34 schreef altootje86 het volgende:
weer helemaal bijgelezen en nu helemaal melig...
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |