Ze is niet de snelste qua begrip volgens mij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef erikkll het volgende:
In real life gaat makkelijker. Sneller, vooral
ik snap er niets van eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ze is niet de snelste qua begrip volgens mij.
oh je verwoordt het al wat zakelijkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:26 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ze heeft liever dat je aan d'r zit en zo.
Mag ik dan dit weekend aan je komen zitten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh je verwoordt het al wat zakelijker
Die zijn zich aan het klaar maken om uit te gaan en hun PUA-technieken uit te proberen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:35 schreef erikkll het volgende:
Waar blijven degenen voor wie dit topic bedoeld is?
Waarom is iedere post van jou een botte opmerking?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ze is niet de snelste qua begrip volgens mij.
PUA technieken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Die zijn zich aan het klaar maken om uit te gaan en hun PUA-technieken uit te proberen.
Jij bent niet kansloos! Ik ben je immers aan het versieren in de DirectMessage!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik ben aanwezig hoor, ik lees mee
Ik doe ook hard mijn best, maar lukt niet echt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:37 schreef erikkll het volgende:
[..]
Jij bent niet kansloos! Ik ben je immers aan het versieren in de DirectMessage!
In welk topicnr?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Lees de post van Mylife... maar eens.
Ik heb het gelezen. Ik begrijp nu dat het versiertrucs zijn om iemand psychologisch voor te blijven? Raar.quote:
Op mijn DM reageert ze ook al niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. Ik begrijp nu dat het versiertrucs zijn om iemand psychologisch voor te blijven? Raar.
Overigens klaagt lanterfanteraar dat ik haar nog niet echt gegrepen heb met mn berichten... Maarja, ze reageert nergens inhoudelijk op. Hoe moet het dan een gesprek worden?
@lanterfanteraar: sorry dat ik in de derde persoon over je praat waar je bij bent
jij bent een alter ego of een onrealistisch menschquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Op mijn DM reageert ze ook al niet.Zo wordt het nooit wat natuurlijk.
Moet je iets naar mij sturen, dan krijg je er weer eentje van mij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jij bent een alter ego of een onrealistisch mensch
ik krijg nu trouwens DM's van mezelf
Maar je reageert niet op mij. Damn zeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee , dat is Claire uit Mc Leod's daughtersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ben jij dat op dat plaatje links
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Haha! Ga jij nog uit? Zeg even serieus, aangezien dit over versieren gaat. Word jij wel eens versiert in een disco (ofzo) en hoe? Ben benieuwd
Ik vind jou echt leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jij bent een alter ego of een onrealistisch mensch
ik krijg niet veel PM's ( ja, nu ik dat hier meld, krijg ik er vast wel een)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef deelnemer het volgende:
@Lanterfanteraars:
Hoe ziet jou PM inbox er inmiddels uit. Ik ben wel benieuwd naar het soort reakties die jij ontvangt en wat je daarmee doet?
Die is niet van mij. Was dat wel geweest, dan zou die niet onrealistisch zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
ja, hooguit een enkele onrealistische van 'vanavond kan ik je alles leren'
Reageer je op PM's wel dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik krijg niet veel PM's ( ja, nu ik dat hier meld, krijg ik er vast wel een)
de PM's die ik heb, zijn volgens mij niet raar
ja, hooguit een enkele onrealistische van 'vanavond kan ik je alles leren'
Ze is heel spontaan en direct. Heb je geen zin om met Lanterfanteraar uit te gaan?quote:
Jij bent op jacht naar een trio?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:53 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze is heel spontaan en direct. Heb je geen zin om met Lanterfanteraar uit te gaan?
Balen zeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben altijd serieus.
Lesbisch? Dat werkt op mij heel ontspannend. En ik vind je dan nog steeds heel erg leuk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit behoefte aan zo'n harde vleesstick?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel word jij wel eens versierd? En hoe?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ik ga niet uit vanavond, jij dan?
Hoe zit dat met jou dan? Wil jij je ervaringen niet eens delen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel word jij wel eens versierd? En hoe?
Die is kassie wijlen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
de enige aantrekkelijke Germaan die ik zo even kan bedenken is Anthonie Kamerling
dan wel met zijn Beatles-kapsel
Ik wil mijn ervaring wel met jou delen hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe zit dat met jou dan? Wil jij je ervaringen niet eens delen?
Doe niet dom.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
de enige aantrekkelijke Germaan die ik zo even kan bedenken is Anthonie Kamerling
Jammer dat hij niet meer leeftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil mijn ervaringen opzich best wel delenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe zit dat met jou dan? Wil jij je ervaringen niet eens delen?
Zegt dat iets over jou of over de dames die zich aandienen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik wil mijn ervaringen opzich best wel delenIk wijs altijd af, om het zo maar te zeggen. Echt.
Denk eigenlijk allebei.. Ik denk overigens dat ik nooit iets serieus zou kunnen krijgen met iemand, ben ik veelste apart voorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zegt dat iets over jou of over de dames die zich aandienen?
Apart in de zin van?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Denk eigenlijk allebei.. Ik denk overigens dat ik nooit iets serieus zou kunnen krijgen met iemand, ben ik veelste apart voor
Hoezo? Ik denk dat er altijd wel een meisje rondloopt dat gestoorder is dan jij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Denk eigenlijk allebei.. Ik denk overigens dat ik nooit iets serieus zou kunnen krijgen met iemand, ben ik veelste apart voor
Da's ook niet leuk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik wil mijn ervaringen opzich best wel delenIk wijs altijd af, om het zo maar te zeggen. Echt.
Waar kan ik die PUA technieken vinden?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Moeten die meiden hun PUA-technieken maar wat beter beheersen.
Ff google-en op P(ick) U(p) A(rtist). Vanaf dan wordt het niets meer met versieren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:03 schreef erikkll het volgende:
[..]
Waar kan ik die PUA technieken vinden?Ik ben er nu wel benieuwd naar
Vind ik totaal niet! Strawberry is een uitzondering geen lesbi, maar lesbiënnes zijn meestal niet echt knap. Het eerste meisje met wie ik zoende kwam er overigens later achter dat ze lesbisch was.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:04 schreef deelnemer het volgende:
Waarom zijn de leukste meisjes altijd lesbisch?
Is dat altijd zo?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:04 schreef deelnemer het volgende:
Ik ga geen versiertruukjes daadwerkelijk toepassen, uiteraardquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ff google-en op P(ick) U(p) A(rtist). Vanaf dan wordt het niets meer met versieren.
Is ze echt lesbisch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:04 schreef deelnemer het volgende:
Ik ben gewoon raar. Stil, heel erg op mezelf, niet echt zoals het hoort, ik houd niet van uitgaan, drinken bijvoorbeeld. Mijn moeder zegt altijd een einzelganger en verder.. niet 1 van de mooistequote:
Ze liegt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef erikkll het volgende:
[..]
Vind ik totaal niet! Strawberry is een uitzondering geen lesbi, maar lesbiënnes zijn meestal niet echt knap. Het eerste meisje met wie ik zoende kwam er overigens later achter dat ze lesbisch was.
Uitgaan doe ik tegenwoordig wel weer. Je moet iets als je weer single bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ben gewoon raar. Stil, heel erg op mezelf, niet echt zoals het hoort, ik houd niet van uitgaan, drinken bijvoorbeeld. Mijn moeder zegt altijd een einzelganger en verder.. niet 1 van de mooiste
Dat weet ik niet. Ik generaliseer mijn ervaring op het discussieforum een beetje, geloof ik.quote:
Er is natuurlijk een verschil tussen geen 24/7 mensen om je heen willen en echt een einzelgänger zijn!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uitgaan doe ik tegenwoordig wel weer. Je moet iets als je weer single bent.Drinken doe ik nauwelijks. Heb ook een hekel aan dronken mensen.
Met einzelgangers is niets mis. Heb genoeg vrienden, maar kan me ook altijd prima in mijn eentje vermaken. De hele dag een hoop mensen om me heen heb ik op het werk al, hoeft van mij niet 24/7 te zijn.
Een einzelganger kan best een paar uur met mensen samen zijn ,maar snakt er daarna weer na om lekker alleen te zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef erikkll het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen geen 24/7 mensen om je heen willen en echt een einzelgänger zijn!
En toch heb je vrouwen afgewezen? Dan vonden ze toch iets leuk aan je lijkt me.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ben gewoon raar. Stil, heel erg op mezelf, niet echt zoals het hoort, ik houd niet van uitgaan, drinken bijvoorbeeld. Mijn moeder zegt altijd een einzelganger en verder.. niet 1 van de mooiste
Ja precies zo. Ik kan wel 3 dagen met iemand samen zijn, maar dan heb ik het na 1 dag of zo wel weer gehad en dan wil ik gewoon even alleen. Ik weet niet wat het isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een einzelganger kan best een paar uur met mensen samen zijn ,maar snakt er daarna weer na om lekker alleen te zijn.
Een einzelganger kan best vrienden hebben maar hij of zij is op zn best als ie nadat ie een bezoekje heeft gebracht aan vrienden weer lekker op weg naar huis is. Vakantie s doorbrengen doet ie het liefst in zn uppie. winkelen of inkopen doen doet ie het liefst alleen.
Er is ook een verschil tussen een einzelganger en een kluizenaar. Ik kan prima onder mensen zijn, doe dan ook gewoon normaal, maar ik vind het daarna ook altijd fijn om weer even alleen te zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:12 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja precies zo. Ik kan wel 3 dagen met iemand samen zijn, maar dan heb ik het na 1 dag of zo wel weer gehad en dan wil ik gewoon even alleen. Ik weet niet wat het isOf het ligt aan de persoon met wie ik samen ben, kan ook eigenlijk.. maar denk dat het toch wel aan mezelf ligt.
Maar is het in overeenstemming met wat je wilt zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:12 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja precies zo. Ik kan wel 3 dagen met iemand samen zijn, maar dan heb ik het na 1 dag of zo wel weer gehad en dan wil ik gewoon even alleen. Ik weet niet wat het isOf het ligt aan de persoon met wie ik samen ben, kan ook eigenlijk.. maar denk dat het toch wel aan mezelf ligt.
Einzelganger staat toch niet gelijk aan een kluizenaar willen zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef erikkll het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen geen 24/7 mensen om je heen willen en echt een einzelgänger zijn!
Dat zijn twee heel verschillende dingen inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Einzelganger staat toch niet gelijk aan een kluizenaar willen zijn?
jij noemt je zelf einzelgänger, dus daar weet je het antwoord wel op.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Einzelganger staat toch niet gelijk aan een kluizenaar willen zijn?
Ehm. Enigszins sociaal gestoord?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
en als je graag onder de mensen wilt zijn
maar dat het niet gebeurt
wat ben je dan?
Verdrietig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
wat ben je dan?
Een soort van onvrijwillige buitenstaander.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
wat ben je dan?
Is op mij wel van toepassing.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een soort van onvrijwillige buitenstaander.
Ik wil een miljoen. Heel graag. Veel liever dan een relatie!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je wilt iets, maar je hebt het niet. Daar is iemand doorgaans niet happy mee.
Ik kom net uit een relatie van 5 jaar en daarvoor had ik 'n andere relatie die 5 jaar duurde. Je moet dan uiteraard wel iemand hebben die je af en toe je ding laat doen. Iemand die 24 uur per dag op je lip zit en zelfs als je even gaat tanken al 20 sms-jes stuurt ga je knettergek van worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Als je een einzelganger bent, hoe kan je dan ooit een serieuze relatie krijgen als je uiteindelijk toch af en toe/vaak graag alleen wilt zijn. Tenzij je ook met een einzelganger neemt natuurlijk haha
Ik vind het btw ook niet erg om tussen veel mensen te zijn hoor, maar niet echt mijn voorkeur maar is soms wel gezellig
Heb ik ook hoor. Ik moet niet te lang alleen zijn, want dan verlang ik naar menselijk contact, maar ik kan mezelf heel goed vermaken en ik vind het fijn om af en toe helemaal geen rekening te hoeven houden met andere mensen of verplichtingen te hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is ook een verschil tussen een einzelganger en een kluizenaar. Ik kan prima onder mensen zijn, doe dan ook gewoon normaal, maar ik vind het daarna ook altijd fijn om weer even alleen te zijn.
Baal bv. ook van weekenden vol verplichte nummertjes.
Dat is toch anders. Ook zonder 'n miljoen kun je wel gelukkig leven. Op het moment dat je er echt een punt van gaat maken dat je het niet hebt, wordt je er wel ongelukkiger van.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik wil een miljoen. Heel graag. Veel liever dan een relatie!
Ik ben ook niet ongelukkig.
Dat heeft iedereen toch wel?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor. Ik moet niet te lang alleen zijn, want dan verlang ik naar menselijk contact, maar ik kan mezelf heel goed vermaken en ik vind het fijn om af en toe helemaal geen rekening te hoeven houden met andere mensen of verplichtingen te hebben.
zie je dat werkelijk zo? vreemd.quote:
Nee er zijn echt mensen die constant andere mensen om zich heel willen en zich in hun eentje doodvervelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen toch wel?![]()
Of kut... ben ik nu ook een uitzonderingsgeval?
Same here. Als ik vrijdag thuis kom en de agenda staat helemaal vol met allerlei dingen, dan is mijn weekend al zo goed als mislukt. Ik vind het ook weleens fijn om 'n zondag ofzo eens lekker niks te doen of iets voor jezelf te doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor. Ik moet niet te lang alleen zijn, want dan verlang ik naar menselijk contact, maar ik kan mezelf heel goed vermaken en ik vind het fijn om af en toe helemaal geen rekening te hoeven houden met andere mensen of verplichtingen te hebben.
Je hebt wel mensen die geen drie minuten alleen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen toch wel?![]()
Of kut... ben ik nu ook een uitzonderingsgeval?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
zie je dat werkelijk zo? vreemd.
is het niet meer iets van Gedoemd door Omstandigheden? als men in een gezin met één ouder opgroeit, zonder een grote familie, is het toch logisch dat men enkel met z'n tweetjes 's avonds naar een tv staart?
Zijn die dan niet de uitzondering? Lijkt me niet gezond.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee er zijn echt mensen die constant andere mensen om zich heel willen en zich in hun eentje doodvervelen.
och wij passen absoluut niet bij elkaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik wil een miljoen. Heel graag. Veel liever dan een relatie!
Ik ben ook niet ongelukkig.
Ja dat is wel logisch, maar als je dat liever niet hebt kun je vaker bij vriendinnen langs gaan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
is het niet meer iets van Gedoemd door Omstandigheden? als men in een gezin met één ouder opgroeit, zonder een grote familie, is het toch logisch dat men enkel met z'n tweetjes 's avonds naar een tv staart?
Ze mag ook bij mij komen spelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja dat is wel logisch, maar als je dat liever niet hebt kun je vaker bij vriendinnen langs gaan?
Weet ik niet. Ik shop ook liever alleen bijvoorbeeld, lekker in mijn eigen tempo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:21 schreef erikkll het volgende:
[..]
Zijn die dan niet de uitzondering? Lijkt me niet gezond.
Nee, ik val alleen op vrouwen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Straw, ben jij nou echt bi of wat...
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik val alleen op vrouwen...
Maak je dat op uit die opmerkingen? Waarom vind je dat we niet bij elkaar passen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
och wij passen absoluut niet bij elkaar
ik heb het afgelopen half jaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:20 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee hoor.Ik vind dat niet logisch. Natuurlijk komt het dan voor, maar dat hoeft niet avond aan avond te zijn. Ook als kind van een eenoudergezin kun je prima in staat zijn vriendschappen te sluiten, af te spreken, etc. Dan hoef je dus niet met z'n tweeen naar een tv lopen staren.
Ik weet niet of je nou ouwehoert of niet maar ja zo raar is het nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet gedoemd. Je moet het daarbuiten ergens zoeken en vinden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je hebt dus niet echt vriendinnen waarmee je regelmatig afspreekt? Dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik heb het afgelopen half jaar
-één keer iets ondernomen, overdag, met een vaste vriendin ( daar kan/ kon ik altijd wel bij terecht, maar ze neemt me niet mee uit, of zo, wel stom)
-één keer iets ondernomen, overdag, met iemand via internet. vriendschappelijk
-één keer uitgegaan ( vorige week), met iemand via internet
die laatste twee maken het lijstje nog wat uitgebreider, maar dat is best iets heftigs hoor, en ook heel actief, iemand via internet regelen
en die laatste vond me nog spontaan (??? wtf) ook
plus, met sommige losse studiegenotes klikt het ook wel 'en willen me ook wel een keer meenemen', maar dat gebeurt niet
sperminator is een sletje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef The_Sperminator het volgende:
Mij kun je wel ff digitaal regelen.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nou ouwehoert of niet maar ja zo raar is het niet
ja internetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niet gedoemd. Je moet het daarbuiten ergens zoeken en vinden.
Snap ik. Ik ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gemiste kansen he!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:32 schreef erikkll het volgende:
Lanterfanteraar reageert echt nietSjonge.
Waarom word je geen lid van een studentenvereniging?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja internet
maar die internetmensen wonen ver weg
Waarom zou je naar de hoeren willen? Is een (les)bisexueel meisje regelen niet veel leuker?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik denk niet dat ik lesbisch ben
want in de verhaaltjes die ik in mijn hoofd maak, gebruik ik wel jongens
maar ik zou wel een keer naar de hoeren willen
ben ik alquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waarom wordt je geen lid van een studentenvereniging?
Waarom naar de hoeren?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
ja zo'n lesbische hoerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:34 schreef erikkll het volgende:
[..]
Waarom zou je naar de hoeren willen? Is een (les)bisexueel meisje regelen niet veel leuker?
Kan wel hoor, maar het is toch ook leuk nieuwe mensen te leren kennen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ben ik al
maar ik kom er nooit
( het gebeurt niet wanneer men 's middags uit is)
Dit vind ik leuk aan jou.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
absoluut, daarom regel ik ook via internetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan wel hoor, maar het is toch ook leuk nieuwe mensen te leren kennen?
waarom niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maarja dat gebouw zo alleen binnengaan
doe ik niet hoor
Ken je niet al iemand die bij de studentenvereniging zit?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
absoluut, daarom regel ik ook via internet
doe ik niet hoor
Dat vind ik niet leuk voor je.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ben ik al
maar ik kom er nooit
( het gebeurt niet wanneer men 's middags uit is)
Daar moet je doorheen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
absoluut, daarom regel ik ook via internet
doe ik niet hoor
ja hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ken je niet al iemand die bij de studentenvereniging zit?
Je hoeft er maar een keer alleen binnen te gaan denk ik.
Je moet veel meer lef ontwikkelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja hoor
ken er een aantal wel oppervlakkig
zij zijn daar Zo Nu En Dan aanwezig ( onbekende tijdstippen)
om ze dan vast te klampen, te bedelen of ze op een exact tijdstip voor de deur wachten en te vragen of ik hun handje vast mag houden bij het binnentreden= wtf
Nee maar als ze al binnen zijn dan kan je toch naar hen toelopen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja hoor
ken er een aantal wel oppervlakkig
zij zijn daar Zo Nu En Dan aanwezig ( onbekende tijdstippen)
om ze dan vast te klampen, te bedelen of ze op een exact tijdstip voor de deur wachten en te vragen of ik hun handje vast mag houden bij het binnentreden= wtf
via internet is toch best lefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je moet veel meer lef ontwikkelen.
Vroeg ik me al af. Als je in een studentenflat gaat wonen in de stad waarin je studeert, heb je hele nieuwe situatie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
via internet is toch best lef
hee maar ik woon ook niet in die stad van de studie he... die lui halen elkaar 's avonds met de fiets op waarschijnlijk
nee dan staan ze daar al zo met zn allen, elkaar al tot in de details kennendequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee maar als ze al binnen zijn dan kan je toch naar hen toelopen?
Dat maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee dan staan ze daar al zo met zn allen, elkaar al tot in de details kennende
jajaja ik heb al gehospiteerd ( ging goed) maarja dat kan nu niet meer, want ik heb tentamens zo ongeveer ( waar ik niets aan doe)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Vroeg ik me al af. Als je in een studentenflat gaat wonen in de stad waarin je studeert, heb je hele nieuwe situatie.
Maar jij leert ze dan toch ook kennen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee dan staan ze daar al zo met zn allen, elkaar al tot in de details kennende
Een goede studentenflat heeft een gemeenschappelijke ruimte die intensief wordt gebruikt (waar mensen gezamelijk veel tijd doorbrengen)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jajaja ik heb al gehospiteerd ( ging goed) maarja dat kan nu niet meer, want ik heb tentamens zo ongeveer ( waar ik niets aan doe)
Daar neuken ze toch veel?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:48 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Een goede studentenflat heeft een gemeenschappelijke ruimte die intensief wordt gebruikt (waar mensen gezamelijk veel tijd doorbrengen)
Waarom kan je door tentamens niet op kamers gaan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jajaja ik heb al gehospiteerd ( ging goed) maarja dat kan nu niet meer, want ik heb tentamens zo ongeveer ( waar ik niets aan doe)
Ja. Dit soort stappen moet je meer zetten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
via internet is toch best lef
wie wat wanneerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja. Dit soort stappen moet je meer zetten.
Best eng en toch doen.
Je valt buiten de groep?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
mwa
oke
u kan mij bestempelen als onzeker, maar echt angst voel ik niet
rationeel gezien zou angst immers ook onlogisch zijn voor een stelletje jongelui
meer: onbeholpenheid
mwah soms ben ik juist het middelpunt ( dat voelt zo opwindend, ik voel dan ook lichamelijk allemaal dingen enzo)quote:
Dat is geen goede gedachte. Het is niet moeilijk om op goede ideen te komen over mogelijke dingen die je kunt gaan doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wie wat wanneer
ik heb iemand nodig die me een beetje stuurt
ik laat ook vaak andere mensen dingen voor me kiezen
De aanhouder wintquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:57 schreef erikkll het volgende:
[..]
Damn. Als het elke keer zoveel moeite zou kosten had ik het al lang opgegeven
Het ontbreekt je dus vooral aan eigen initiatief?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wie wat wanneer
ik heb iemand nodig die me een beetje stuurt
ik laat ook vaak andere mensen dingen voor me kiezen
Vertel eens over gevallen waarin het goed gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
mwah soms ben ik juist het middelpunt ( dat voelt zo opwindend, ik voel dan ook lichamelijk allemaal dingen enzo)
het is het een of het ander
oh, gewoon, dan vertel ik uitbundig over mijzelfquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Vertel eens over gevallen waarin het goed gaat.
Adrenaline?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
mwah soms ben ik juist het middelpunt ( dat voelt zo opwindend, ik voel dan ook lichamelijk allemaal dingen enzo)
het is het een of het ander
En ook niet de laatste...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef Halcon het volgende:
Als het zo doorgaat dan wordt dit het eerste Richard-loze topic.
Hij duikt vast wel weer op.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Adrenaline?
[..]
En ook niet de laatste...
wat is de Ervaring?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh, gewoon, dan vertel ik uitbundig over mijzelf
zoals over de Ervaring
Je heb een aparte stijl van vertellen. Heel concreet, direct, open (en ook naief). Ik denk dat je zeker boeiend kan zijn voor je omgeving.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh, gewoon, dan vertel ik uitbundig over mijzelf
zoals over de Ervaring
jaaa op diegene van de kus ( real life)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Wie is hier wel eens ECHT verliefd geweest?
Hoe iemand schrijft zegt weinig over hoe diegene in het 'echt' is..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je heb een aparte stijl van vertellen. Heel concreet, direct, open (en ook naief). Ik denk dat je zeker boeiend kan zijn voor je omgeving.
Meerdere malen. Soms jarenlang.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Wie is hier wel eens ECHT verliefd geweest?
Definieer echte verliefdheid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef erikkll het volgende:
[..]
Mwah. Aan ervaring ontbreekt het me niet.. maar aan échte verliefdheid? 1, 2x?
Als ik zie wat 'lanterfanteraar' onder echte verliefdheid verstaat... Dat versta ik er niet onder.quote:
Maar ook je schrijfstijl zegt iets over je.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef erikkll het volgende:
[..]
Hoe iemand schrijft zegt weinig over hoe diegene in het 'echt' is..
Maar je hebt mij tochquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook. Nu al een tijdje niet meer, dat vind ik best jammer.
Nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
u bent toch al vrij belegen
heeft u kinderen?
Klopt. Bij sollicitatiebrieven hangt bijvoorbeeld ook een groot deel af van de schrijfstijl; niet puur van de inhoud.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:08 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Maar ook je schrijfstijl zegt iets over je.
Het is een heerlijk gevoel en geeft een prachtige zin aan het leven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook. Nu al een tijdje niet meer, dat vind ik best jammer.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is een heerlijk gevoel en geeft een prachtige zin aan het leven.
Wat een bitch.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben volgens haar lelijk.
Dus ik post niet meer.
Vanwege mijn platte witte gezicht leek ik op een geest en ze vond dat ik een grote neus had, scheve mond en grote wallen onder mijn ogen ( die ik al standaard 10 jaar heb zitten)
Dus ik weet genoeg. Ik stop dan ook met uitgaan en proberen.
Ik wist dat het niet zou meevallen en bovendien had ze al een keer een foto gezien en toen zij ze dat het wel meeviel.
Hoe ging de date verder?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef richard_prf het volgende:
Dus ik post niet meer.
Vanwege mijn platte witte gezicht leek ik op een geest en ze vond dat ik een grote neus had, scheve mond en grote wallen onder mijn ogen ( die ik al standaard 10 jaar heb zitten)
Ik wist dat het niet zou meevallen en bovendien had ze al een keer een foto gezien en toen zei ze dat het wel meeviel.
Ze is waarschijnlijk wel eerlijk. Had ze gezegd dat hij een fotomodel is, dan zou ze weer hypocriet zijn. Je doet het toch nooit goed.quote:
Het gesprek dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hoe bedoel je date? Het was geen date. Ze heeft ook een vriend.
Nee, ze had kunnen zeggen dat hij er normaal uitziet. Ze studeert psychologie en kent hem al een tijdje, ze moet beter weten. Nu gaat hij door enkel haar mening als kluizenaar door het leven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk wel eerlijk. Had ze gezegd dat hij een fotomodel is, dan zou ze weer hypocriet zijn. Je doet het toch nooit goed.
Je twijfelt altijd aan de mening van anderen over je uiterlijk als het positief uitvalt, waarom nu dan niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef richard_prf het volgende:
Dus ik post niet meer.
Ik wist dat het niet zou meevallen en bovendien had ze al een keer een foto gezien en toen zei ze dat het wel meeviel.
Ik ben te lelijk voor lelijke meisjes want de lelijke meisjes in mijn vriendengroep vonden mij te lelijk toen ze me probeerden te koppelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
richard_rpf: zou je dan niet een lelijk meisje willen om dingen mee te doen?
en je hebt ook nog dat beauty en de beast programma .
Omdat ik het er zelf 100% mee eens ben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je twijfel altijd aan de mening van anderen over je uiterlijk als het positief uitvalt, waarom nu dan niet?
Dan had hij gezegd dat hij haar niet gelooft.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ze had kunnen zeggen dat hij er normaal uitziet. Ze studeert psychologie en kent hem al een tijdje, ze moet beter weten. Nu gaat hij door enkel haar mening als kluizenaar door het leven.Dat terwijl ze duidelijk erg kritisch is, ook omdat ze zelf alleen heel erg knappe jongens date. Het zegt helemaal niets over andere meiden en of er een meid op hem kan vallen.
Die meisjes misschien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ben te lelijk voor lelijke meisjes want de lelijke meisjes in mijn vriendengroep vonden mij te lelijk toen ze me probeerden te koppelen
Ik neuk ook weleens lelijke meisjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die meisjes misschien.
Dat meisje waarmee je seks had niet en iemand gaat je ook niet zoenen als je afstotelijk bent.
Whatever.
Dat deed ze uit medelijden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die meisjes misschien.
Dat meisje waarmee je seks had niet en iemand gaat je ook niet zoenen als je afstotelijk bent.
Whatever.
Beter dan dit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Dan had hij gezegd dat hij haar niet gelooft.
Echt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ik neuk ook weleens lelijke meisjes.
Hoe weet jij dat ze knappe jongens date..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ze had kunnen zeggen dat hij er normaal uitziet. Ze studeert psychologie en kent hem al een tijdje, ze moet beter weten. Nu gaat hij door enkel haar mening als kluizenaar door het leven.Dat terwijl ze duidelijk erg kritisch is, ook omdat ze zelf alleen heel erg knappe jongens date. Het zegt helemaal niets over andere meiden en of er een meid op hem kan vallen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ik neuk ook weleens lelijke meisjes.
Verder zei ze dat het lullig vond enzo en dat het meer deuren opent als je er goed uitziet. En verder zei ze dat ik haar gewoon mag blijven bellen. En dat het haar niet uitmaakt hoe haar vrienden eruit zien.quote:
Wat jij wil. Dus dan ben je lelijk volgens haar, dan ben je niet meteen kansloos bij alle meiden.quote:
Had je nog een pic gemaakt met je blackberry van haar en jou?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Verder zei ze dat het lullig vond enzo en dat het meer deuren opent als je er goed uitziet. En verder zei ze dat ik haar gewoon mag blijven bellen. En dat het haar niet uitmaakt hoe haar vrienden eruit zien.
Ja oke maar ik bedoel écht lelijk toch niet? Kan je tocj ook niet opgewonden van worden lijkt mequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Liever een 6 minnetje neuken dan met een volle zak naar huis.
ben jij nou serieus met allesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Liever een 6 minnetje neuken dan met een volle zak naar huis.
Hoe weet je nou dat ze knappe jongens date dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had je nog een pic gemaakt met je blackberry van haar en jou?
Er zijn grenzen natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja oke maar ik bedoel écht lelijk toch niet? Kan je tocj ook niet opgewonden van worden lijkt me
Dat had ze gezegd zei Richard.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Hoe weet jij dat ze knappe jongens date..
Misschien zei ze het niet heel bot....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahahahaha, ik geloof er helemaal niks van, Richard. Sorry, maar iemand die psychologie studeert zegt heus niet op zo'n botte manier dat je lelijk bent
Oke zeg dat dan, ik zag draken voor me.. maar ik begrijp je wel.quote:
Oke zo, ach jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat had ze gezegd zei Richard.
Maar goed, Richard het ga je goed verder. Als jij nu op wilt geven moet je dat zelf weten.
Strawberry, dit typt hij:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien zei ze het niet heel bot....
Waarom ben je pas zo laat weer terug Richard?
Ik geloof er echt helemaal niks van, sorry, maar des te beter: hij post niet meer. Ciaoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef richard_prf het volgende:
Dus ik post niet meer.
Ik weet het niet....er bestaan een hoop botte mensen, vooral die zelf mooi en zelfverzekerd zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Oke zo, ach jaKan jij je nou echt voorstellen dat iemand hem zo vernederd in zijn gezicht? Ik kan me eerlijk niet voorstellen dat er werkelijk waar zulke mensen bestaan en die dan ook nog psychologie studeren.. Nee sorry..
Zelfs mijn autistische en niet al te slimme neefje doet dat niet, echt. Als je iemand lelijk vindt, kan je dat namelijk ook heel anders overbrengen; op een ietwat ''leukere'' manier, om het zo te zeggen..
Daar had ik geen zin meer in. Ik voelde me direct al te kut daarvoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had je nog een pic gemaakt met je blackberry van haar en jou?
Ik kan me nog minder voorstellen dat hij liegt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik geloof er echt helemaal niks van, sorry, maar des te beter: hij post niet meer. Ciao
Ik was al veel eerder terug maar ik ging eerst slapen want ik voelde me extreem kut en dat ik niet met dit uiterlijk wil verder leven. Maar ik zoek wel weer een manier om te overleven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien zei ze het niet heel bot....
Waarom ben je pas zo laat weer terug Richard?
Nee, je weet nu dat zij je lelijk vond. Voor de rest weet je helemaal niks.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:25 schreef richard_prf het volgende:
Verder gaan dingen wel confronterend worden denk ik als ik me slecht voel maar ik weet dat het met mijn uiterlijk niet mogelijk is om een vriendin te krijgen.
Dat is niet waar. Ik ken genoeg mooie mensen die erg zelfverzekerd zijn en ik kan me niet voorstellen dat een normaal persoon zoiets recht in iemands gezicht zegt. Dat is wel heel erg en gaat wel ver! Om iemand een geest te noemen. Zeggen dat iemand een scheve mond heeft, grote neus, whatever.. ik kan het mij niet voorstellen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet het niet....er bestaan een hoop botte mensen, vooral die zelf mooi en zelfverzekerd zijn.
En die studeert psychologie? Hahahaha, die moet van de opleiding af dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan me nog minder voorstellen dat hij liegt.
Dan is het geloofwaardiger dat zij gewoon (naar haar smaak) eerlijk is.
Ja want ik vind het verschrikkelijk om single te zijn en voor altijd te blijven. Maar ook als ik mijn hoofd zie op een foto dan kan ik weken lang van down zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:27 schreef Halcon het volgende:
Je maakt er wel een echt heel drama van he?
En in de spiegel dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja want ik vind het verschrikkelijk om single te zijn en voor altijd te blijven. Maar ook als ik mijn hoofd zie op een foto dan kan ik weken lang van down zijn.
Je kent toch wel van die pestkoppen op school en zo? Er waren een aantal (ex)vriendinnen van mij die ook zo waren. Enorm 'eerlijk', maar dan wel op een botte manier.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik ken genoeg mooie mensen die erg zelfverzekerd zijn en ik kan me niet voorstellen dat een normaal persoon zoiets recht in iemands gezicht zegt. Dat is wel heel erg en gaat wel ver! Om iemand een geest te noemen. Zeggen dat iemand een scheve mond heeft, grote neus, whatever.. ik kan het mij niet voorstellen.
Wel strawquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, je weet nu dat zij je lelijk vond. Voor de rest weet je helemaal niks.
Tja...misschien begreep ze niet wat voor'n impact dit op hem zou hebben...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:27 schreef iwannabehigh het volgende:
En die studeert psychologie? Hahahaha, die moet van de opleiding af dan.
Ja die ken ik wel. Tuurlijk; basisschool, middelbare school, oké; heb ik zelf ook wel gedaan, maar als je volwassen bent? Nee kom op zeg.. op mijn opleiding zitten ook meisjes die echt lelijk zijn en best onzeker, die worden ook niet zo afgekat, dat doet echt geen normaal mens. Ook niet als ze om bevestiging vragen. Ik doe dat iig niet, maar ik zou ook niet liegen, als je me begrijpt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kent toch wel van die pestkoppen op school en zo? Er waren een aantal (ex)vriendinnen van mij die ook zo waren. Enorm 'eerlijk', maar dan wel op een botte manier.
Dankje Straw -.-quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja...misschien begreep ze niet wat voor'n impact dit op hem zou hebben...
Ik vind het allemaal maar stom. Mensen die opgeven zijn stom.
Nu weet ik zeker dat jij een troll bent, grappig hoor. #### foto stuur je mij trouwens in mijn inbox.. ben jij dat of wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
heb je echt een syndroom of niet?
ik had laatst namelijk in de metro wel zo'n mannetje, met dit syndroom, plus rotte tanden:
[ afbeelding ]
die kwam over mijn benen wrijven
dat vond ik wel vervelend
hij was werkelijk afzichtelijk
maar toch heeft het ook wel iets voor een pornofilm. in een bepaald opzicht kan het wel geil zijn.
Dus je hebt een grote neus en je bent bleek, so what? Dat hebben wel meer mensen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wel strawWanneer ga je nou geloven dat ik 27 jaar lang overal kwam en dat er nooit iemand interesse toonden en dat de dames het liefst zover mogelijk uit mijn buurt bleven?
Huhquote:die kwam over mijn benen wrijven
maar toch heeft het ook wel iets voor een pornofilm. in een bepaald opzicht kan het wel geil zijn.
hé waarom dat opeens?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat jij een troll bent, grappig hoor. #### foto stuur je mij trouwens in mijn inbox.. ben jij dat of wat?
Ophouden met janken nu. Straw vertelde me in een DM dat je er normaal uitziet en ik geloof haar. Kom op zeg!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef richard_prf het volgende:
Ik ga nu weer verder met slapen. Maar dit wou ik nog even meedelen.
Het liefst slaap ik alleen nog maar.
Ik voel me wanhopig slecht maar ik heb het gevoel onder controle. Op een gegeven moment raak je er aan gewend.
Ik ben gewoon lelijk. Niet dat ik haar type niet was. Ik bezit gewoon teveel lelijke kenmerken om leuk gevonden te worden door iemand.
Ja ik begrijp je wel...het is ook niet dat zij een hekel heeft aan Richard, dus dan is het al helemaal vreemd om iemand zo de put in te praten. Wat jij ook al zei, iemand een geest noemen...sjesus.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel. Tuurlijk; basisschool, middelbare school, oké; heb ik zelf ook wel gedaan, maar als je volwassen bent? Nee kom op zeg.. op mijn opleiding zitten ook meisjes die echt lelijk zijn en best onzeker, die worden ook niet zo afgekat, dat doet echt geen normaal mens. Ook niet als ze om bevestiging vragen. Ik doe dat iig niet, maar ik zou ook niet liegen, als je me begrijpt.
Nee een syndroom heb ik niet. Maar je kunt me uiterst sterk vergelijken met een zombie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
heb je echt een syndroom of niet?
ik had laatst namelijk in de metro wel zo'n mannetje, met dit syndroom, plus rotte tanden:
[ afbeelding ]
die kwam over mijn benen wrijven
wat is er zo raar aan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dit is een rare post. Dit begrijp ik niet.
Foto's kunnen toch niet zó erg verschillen van de werkelijkheid lijkt me? Die ene met flits heb ik ook gezien. En vooralsnog zijn grote neus, bleekheid en wallen dingen waar iets aan gedaan kan worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ophouden met janken nu. Straw vertelde me in een DM dat je er normaal uitziet en ik geloof haar. Kom op zeg!
Nee ik verspreid niks hoor maar je ouwehoert wel, of je bent echt raar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hé waarom dat opeens?
en aub niet verspreiden, die posts laat ik dan toch verwijderen ( plus ik heb u in vertrouwen genomen door het te sturen)
Die viel nog wel mee die jij had gezien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Foto's kunnen toch niet zó erg verschillen van de werkelijkheid lijkt me? Die ene met flits heb ik ook gezien. En vooralsnog zijn grote neus, bleekheid en wallen dingen waar iets aan gedaan kan worden.
Zucht.
Dat hoeft ook niet als je er normaal uitziet...of knap bent...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die viel nog wel mee die jij had gezien.
Maar Straw er valt ook wel een beetje een last van me af. Ik hoef bijvoorbeeld niet meer 2 uur voor de spiegel te staan om er nog redelijk uit te kunnen zien. En ik hoef ook niet meer uit te gaan.
Ik weet het niet...ik vind het gewoon echt stom dit...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Waar is sperma?
Maar nee straw daarom kan ik het eerlijk gezegd niet echt geloven. Een echt normaal persoon zegt zoiets niet, of ze moet een hekel aan hem hebben.. Kan ook nogMaar heeft ze dus blijkbaar niet, dus nee ik vind het een heel vaag verhaal.
Ja maar jij moet echt een keer ophouden met je zorgen maken om anderen denk ik eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet het niet...ik vind het gewoon echt stom dit...
Het datingcircuit lijkt mij ook moordend en ik stel me er niet graag aan bloot.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die viel nog wel mee die jij had gezien.
Maar Straw er valt ook wel een beetje een last van me af. Ik hoef bijvoorbeeld niet meer 2 uur voor de spiegel te staan om er nog redelijk uit te kunnen zien. En ik hoef ook niet meer uit te gaan.
Bovendien moet ik huilen als ik mezelf op de foto zie. En ik echt objectief kan zien dat ik een 1 waard ben kwa uiterlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het datingcircuit lijkt mij ook moordend en ik stel me er niet graag aan bloot.
Welke foto's? Laat mij die eens zien dan waar je zogenaamd een 1 op bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Bovendien moet ik huilen als ik mezelf op de foto zie. En ik echt objectief kan zien dat ik een 1 waard ben kwa uiterlijk.
Ok ik zla het proberen om er een te sturen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke foto's? Laat mij die eens zien dan waar je zogenaamd een 1 op bent.
Je wilt hem helemaal verbouwen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Foto's kunnen toch niet zó erg verschillen van de werkelijkheid lijkt me? Die ene met flits heb ik ook gezien. En vooralsnog zijn grote neus, bleekheid en wallen dingen waar iets aan gedaan kan worden.
Zucht.
Je bent via het internet toch een hele succesvolle man.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Bovendien moet ik huilen als ik mezelf op de foto zie. En ik echt objectief kan zien dat ik een 1 waard ben kwa uiterlijk.
Ik maak me ook niet om iedereen zorgen, maar als je mensen al zo lang op een forum volgt...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar jij moet echt een keer ophouden met je zorgen maken om anderen denk ik eerlijk gezegd
Nee, maar bleekheid en wallen moet toch lukken zonder plastische chirurgie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:55 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Je wilt hem helemaal verbouwen?
Ja, waarom niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar bleekheid en wallen moet toch lukken zonder plastische chirurgie?
het zijn ook niet echt wallen, maar dat hoort bij de vorm van mijn ogen. Bovendien heb ik huidtype 1 onmogelijk om bruin te worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar bleekheid en wallen moet toch lukken zonder plastische chirurgie?
Een apart uiterlijk is niet noodzakelijk lelijk, maar eerder exclusief (aantrekkelijk voor sommigen).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
het zijn ook niet echt wallen, maar dat hoort bij de vorm van mijn ogen. Bovendien heb ik huidtype 1 onmogelijk om bruin te worden.
Door de zon misschien....ook niet een paar tinten donkerder dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
het zijn ook niet echt wallen, maar dat hoort bij de vorm van mijn ogen. Bovendien heb ik huidtype 1 onmogelijk om bruin te worden.
Die meid heeft daar niet eens wat over gezegd...dat is het enige wat mij opviel aan de foto's, dat zijn gezicht een beetje asymmetrisch is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:07 schreef deelnemer het volgende:
Zolang je gezicht maar symmetrisch is.
Dat is het mijne ook een beetje (door de hazelip).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die meid heeft daar niet eens wat over gezegd...dat is het enige wat mij opviel aan de foto's, dat zijn gezicht een beetje asymmetrisch is.
Ja...maar vrijwel niemand heeft een 100% symmetrisch gezicht dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is het mijne ook een beetje (door de hazelip).
Ik ken iemand (een meisje) met hazelip. Dat is best een lekkerding. Ik zou dr doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja...maar vrijwel niemand heeft een 100% symmetrisch gezicht dus dat scheelt.
Hazelip lijkt me wel heel vervelend trouwens, maar ik ken niemand die dat heeft gehad.
Je bent toch niet geschrokken hoop ik.quote:
Straw zojuist eentje gemaakt met flitser. Gewoon de eerste de beste. Ik heb nog wat rode ogen vanwege het huilen. Maar verder zie ik eruit zoals altijd. Nu zul je zien hoe lelijk ik wel niet ben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die meid heeft daar niet eens wat over gezegd...dat is het enige wat mij opviel aan de foto's, dat zijn gezicht een beetje asymmetrisch is.
Oh oke, ik ken alleen die jongen van TV met die hazenlip (die bekende). Maar niemand irl.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:15 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik ken iemand (een meisje) met hazelip. Dat is best een lekkerding. Ik zou dr doen.Dus dat hoeft niks te betekenen.
Er zijn 7 meisjes echt verliefd op me geweest en ik heb een relatie gehad. Het valt wel dus nog mee. Misschien een opsteker voor richard.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja...maar vrijwel niemand heeft een 100% symmetrisch gezicht dus dat scheelt.
Hazelip lijkt me wel heel vervelend trouwens, maar ik ken niemand die dat heeft gehad.
Nee juist niet. Dat is juist extra kut om te horen -.- want ik word meteen jaloers. Maar thanks in elk geval voor de goede bedoelingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er zijn 7 meisjes echt verliefd op me geweest en ik heb een relatie gehad. Het valt wel dus nog mee. Misschien een opsteker voor richard.
Dus let niet op mijn uitstraling want die is heel erg en ik kan het niet meer faken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh oke, ik ken alleen die jongen van TV met die hazenlip (die bekende). Maar niemand irl.
Oh, dus jij hebt al wel ervaring. Wat was dan jouw voornaamste probleem met meisjes?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er zijn 7 meisjes echt verliefd op me geweest en ik heb een relatie gehad. Het valt wel dus nog mee. Misschien een opsteker voor richard.
Goed zo, ik geloof de bitch ook niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik geloof je ook niet meer Richard. Hoe kan ze zulke dingen over je zeggen, en dan die foto....WAAROP JIJ ZEKER GEEN 1 WAARD BENT. Anders moet ik dat kutwijf slaan echt, stomme abnormaal kritische snol. Dit is echt niet normaal.
Versieren. Dat is mij nog nooit gelukt en daar snap ik niks van. Ik moet het vooral hebben van mijn karakter. Mijn probleem is dat ik vrouwen ook overwaardeer, omdat ik me daarin de afhankelijke voel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, dus jij hebt al wel ervaring. Wat was dan jouw voornaamste probleem met meisjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |