Ze is niet de snelste qua begrip volgens mij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef erikkll het volgende:
In real life gaat makkelijker. Sneller, vooral
ik snap er niets van eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ze is niet de snelste qua begrip volgens mij.
oh je verwoordt het al wat zakelijkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:26 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ze heeft liever dat je aan d'r zit en zo.
Mag ik dan dit weekend aan je komen zitten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh je verwoordt het al wat zakelijker
Die zijn zich aan het klaar maken om uit te gaan en hun PUA-technieken uit te proberen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:35 schreef erikkll het volgende:
Waar blijven degenen voor wie dit topic bedoeld is?
Waarom is iedere post van jou een botte opmerking?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ze is niet de snelste qua begrip volgens mij.
PUA technieken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Die zijn zich aan het klaar maken om uit te gaan en hun PUA-technieken uit te proberen.
Jij bent niet kansloos! Ik ben je immers aan het versieren in de DirectMessage!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik ben aanwezig hoor, ik lees mee
Ik doe ook hard mijn best, maar lukt niet echt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:37 schreef erikkll het volgende:
[..]
Jij bent niet kansloos! Ik ben je immers aan het versieren in de DirectMessage!
In welk topicnr?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Lees de post van Mylife... maar eens.
Ik heb het gelezen. Ik begrijp nu dat het versiertrucs zijn om iemand psychologisch voor te blijven? Raar.quote:
Op mijn DM reageert ze ook al niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. Ik begrijp nu dat het versiertrucs zijn om iemand psychologisch voor te blijven? Raar.
Overigens klaagt lanterfanteraar dat ik haar nog niet echt gegrepen heb met mn berichten... Maarja, ze reageert nergens inhoudelijk op. Hoe moet het dan een gesprek worden?
@lanterfanteraar: sorry dat ik in de derde persoon over je praat waar je bij bent
jij bent een alter ego of een onrealistisch menschquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Op mijn DM reageert ze ook al niet.Zo wordt het nooit wat natuurlijk.
Moet je iets naar mij sturen, dan krijg je er weer eentje van mij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jij bent een alter ego of een onrealistisch mensch
ik krijg nu trouwens DM's van mezelf
Maar je reageert niet op mij. Damn zeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee , dat is Claire uit Mc Leod's daughtersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ben jij dat op dat plaatje links
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Haha! Ga jij nog uit? Zeg even serieus, aangezien dit over versieren gaat. Word jij wel eens versiert in een disco (ofzo) en hoe? Ben benieuwd
Ik vind jou echt leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jij bent een alter ego of een onrealistisch mensch
ik krijg niet veel PM's ( ja, nu ik dat hier meld, krijg ik er vast wel een)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef deelnemer het volgende:
@Lanterfanteraars:
Hoe ziet jou PM inbox er inmiddels uit. Ik ben wel benieuwd naar het soort reakties die jij ontvangt en wat je daarmee doet?
Die is niet van mij. Was dat wel geweest, dan zou die niet onrealistisch zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
ja, hooguit een enkele onrealistische van 'vanavond kan ik je alles leren'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |